Jak dopadne ITR proti CTR, výběr názorů

Co se jinam nehodí, nebo případně nevejde

Re: Jízdy na okruhu v Mostě 7.10.

Příspěvekod babo v sob 17. říj 2009 0:12:53

hele a ja si stejne myslim, ze najlepsie je Clio CUP, alebo CLIO R27 . Proste na kudlu na okreskach jasna volba pre mna :lol: :lol: :D
babo
 
Příspěvky: 566
Registrován: ned 14. pro 2008 21:45:36

Re: Jízdy na okruhu v Mostě 7.10.

Příspěvekod infi v sob 17. říj 2009 0:39:59

Jo, jak jsem psal, prevodovka a motor je na CTR lepsi. Ono se s 5st na ITR neda moc delat pokud nechces mit maximalku okolo 200-210 a 130 jezdit ve VTECu :(

Ta "jednasestka" byla narazka na to ze je to 1.6 s jinym zdvihem ;) proto uvozovky.

Obe auta jsou na tom hodne podobne, jak v serii, tak i v pripadnych upravach...a postavit rychle auto ze serie vyjde +/- na stejne penize (podle toho jak si clovek sezene dily) a jsem rad, ze ma kazdy svuj nazor, jinak bysme tu vsichni jezdili v renaultech :D
K20 ITR DC2
Uživatelský avatar
infi
 
Příspěvky: 37
Registrován: ned 06. zář 2009 14:12:15
Bydliště: Okr.Kladno

Re: Jízdy na okruhu v Mostě 7.10.

Příspěvekod dany v sob 17. říj 2009 13:10:08

To je dalsi vec, ze na K20 (a CTR) je ted hodne veci jetych v dobrem stavu, treba kompletni vyfuk od SuperSprintu jsem sehnal pro Walkera za 15tis (novy stoji 44tis.), lehce jety, ted prodavam lehce jetou speru za 15tis., staly prevod a kolecka jsem take prodal levneji, pokud to tedy sectu znovu v techto cenach, dokazu to upravene auto postavit misto za 80tis., za nejakych 50tis. a to je podle me mazec...

Jinak moje prevodovka (zkracena) ma maximalku asi 230km/h pri 8000rpm (dle GPS ne tacho), jinak neni problem tocit 9500rpm a osobne jsem jel na maximalku podle GPS asi 265km/h pri 9300rpm. Na druhou stranu diky programovatelne jednotce dokazu nastavit ruzne spinani VTECu dle zatizeni motoru, takze pri strednim zatizeni spina VTEC az pri 6200rpm (muze az 6500) na mapu pro stredni otacky, coz znamena na dalnici na sestku bez VTECu jeste temer 180km/h GPS, tudit 190km/h tacho!!! Zatimco pri rychle jizde na okresce spina VTEC jiz v 3800rpm a jede na jine mapy pro vysoke otacky. Ta moznost pouziti sesti ruznych map, ktere se "prepinaji" natocenim vacky, cimz posunuji predstih, je proste genialni. Muzeme nekdy pokecat... Je to evoluce a technicky trosku dal...

Tohle vsechno beru prave jako obrovskou vyhodu CTR. To auto dokazu postavit tak, ze se s nim da na jednu stranu jezdit v pohode kolem 10l na 100km, tvari se jako normalni auto, na dalnici do 180km/h si vezme 11 az 12l na 100km, pokud ho vezmete na okresky, je tam jako doma a potom ho clovek bez upravy vezme na okruh, da slicky a jede Most pod 2 minuty se seriovou hmotnosti :lol: vcetne rezervy a subwooferu :lol:. Takhle se, podle me, ITR postavit neda, ale treba se mylim

Jinak kdo by mel strach o motor pri delsim stintu na 9000rpm, chci jeste pridat historku, kdy jsem se pri ceste do Hradce honil s Mercedesem AMG a jel temer 70km v otackach mezi 8000 a 9200rpm. Motor to samo prezil... :lol:
Uživatelský avatar
dany
Administrátor
 
Příspěvky: 2458
Registrován: sob 13. pro 2008 20:41:16
Bydliště: Kladno

Re: Jízdy na okruhu v Mostě 7.10.

Příspěvekod Marfi v sob 17. říj 2009 17:29:28

S twilitem sem vzdy pomeril kazde kg dole a i upravy.On prijel s itr 950kg a ja seriovka o auto dostala moje itr nasekano pak dal twilite vyfuk a ja vyfuk se svodama a to auto jelo na chlup stejne pak sem jí omotal o svodidla a bylo po ptakach:-)Mě itr taky padla vic do ruky ctr tak dobre jeste neovladam ale je to mnohem víc kultivovany auto a uz je proste vyspelejsi ve vsech smerech a ma vetsi potencial dle meho nazoru.Kdyz sem mel itr vsude sem psal ze ctr nasekam a ze je lepsi a ted se to obratilo kazdej hájí svoje auto:-)
Uživatelský avatar
Marfi
 
Příspěvky: 213
Registrován: pon 15. pro 2008 12:39:26

Re: Jízdy na okruhu v Mostě 7.10.

Příspěvekod Eso v sob 17. říj 2009 23:51:52

jj kazdy si haji svoje auto....z toho vyplyva, ze nejlepsi neni zadna ITR, ani CTR nebo snad ATR...ale ubohe malicke VTI...............................no dobre, s malickym turbem :lol:
kazdpodadne dnes jsem byl v brne na okruhu podivat se na sestihodinovku, honda mela zastupce v podobe ITR a jezdila casy kolem 2,37....co mi ale nadelalo vrasky, bylo blby clio, co jezdilo 2,19 :shock: .....jestli se na tohle pristi rok nedostanu, zacnu jezdit autobusem a na kole :evil:
NS pacient
Eso
 
Příspěvky: 149
Registrován: pát 17. dub 2009 14:06:08

Re: Jízdy na okruhu v Mostě 7.10.

Příspěvekod Marfi v ned 18. říj 2009 17:42:22

hm to je mega čas.
Uživatelský avatar
Marfi
 
Příspěvky: 213
Registrován: pon 15. pro 2008 12:39:26

Re: Jízdy na okruhu v Mostě 7.10.

Příspěvekod jagy v ned 18. říj 2009 17:42:58

Uživatelský avatar
jagy
 
Příspěvky: 72
Registrován: úte 25. srp 2009 17:09:11

Re: Jízdy na okruhu v Mostě 7.10.

Příspěvekod jagy v ned 18. říj 2009 17:46:45

babo píše:Ako postavili japonci EK9... ale video, ako ho Nissan Pulsar (1.6 200ps) obcahdza vonkajskom na trati... no ja neviem no :)


Ten Pulsar 1.6 ma SR16VE N1 - 200ps @ 7800rpm. Ma to NeoVVL (~VTEC). Nissan toho mel hodne, ale jen pro svuj trh bohuzel. Je to skoda, ze se pak spojili s Renaultem a vse slo do pi.. teda renault znaku. :)

Treba SR20VE se daval v jpn do Primer kombikus automatem. :) 190ps, da se jen ecu, svodama a vyfukem dostat na cca 220ps, coz je slusne na "rodinny" motor. :) Je to taky ctverec 86x86, takze neco spolecne s K20 taky ma, jen byl o neco driv.
Uživatelský avatar
jagy
 
Příspěvky: 72
Registrován: úte 25. srp 2009 17:09:11

Re: Jízdy na okruhu v Mostě 7.10.

Příspěvekod dany v ned 18. říj 2009 17:55:13

Z toho Clia bych si nic nedelal, je to okruhovej special se sekvenci a 250HP, s podvozkem za 250tis. a pritom pri nizke hmotnosti. Myslim, ze si to umim predstavit, jak to jede. Pokud ma nekdo zbytecne hodne penez, postavim mu konkurencni CTR7G, ale chce to hodne penez a casu... :lol:
Uživatelský avatar
dany
Administrátor
 
Příspěvky: 2458
Registrován: sob 13. pro 2008 20:41:16
Bydliště: Kladno

Re: Jízdy na okruhu v Mostě 7.10.

Příspěvekod babo v ned 18. říj 2009 22:29:27

dany píše:Z toho Clia bych si nic nedelal, je to okruhovej special se sekvenci a 250HP, s podvozkem za 250tis. a pritom pri nizke hmotnosti. Myslim, ze si to umim predstavit, jak to jede. Pokud ma nekdo zbytecne hodne penez, postavim mu konkurencni CTR7G, ale chce to hodne penez a casu... :lol:


asi tak, ked sa to vie, postavit sa da zavodak skoro zo vsetkeho. Ked sa da postavit CUPova Octaviva, co jazdi kvaldu v Moste pod 1:55 (tusim) a bola Octavia WRC (podla Acka este), SX4 podla WRC, Fabia S2000 je vraj tiez hodne dobra, podobne ako tovarenske peugeot 207... Tak sa postavit da proste vsetko :)
babo
 
Příspěvky: 566
Registrován: ned 14. pro 2008 21:45:36

PředchozíDalší

Zpět na Volný pokec

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 návštevníků

cron