To je dalsi vec, ze na K20 (a CTR) je ted hodne veci jetych v dobrem stavu, treba kompletni vyfuk od SuperSprintu jsem sehnal pro Walkera za 15tis (novy stoji 44tis.), lehce jety, ted prodavam lehce jetou speru za 15tis., staly prevod a kolecka jsem take prodal levneji, pokud to tedy sectu znovu v techto cenach, dokazu to upravene auto postavit misto za 80tis., za nejakych 50tis. a to je podle me mazec...
Jinak moje prevodovka (zkracena) ma maximalku asi 230km/h pri 8000rpm (dle GPS ne tacho), jinak neni problem tocit 9500rpm a osobne jsem jel na maximalku podle GPS asi 265km/h pri 9300rpm. Na druhou stranu diky programovatelne jednotce dokazu nastavit ruzne spinani VTECu dle zatizeni motoru, takze pri strednim zatizeni spina VTEC az pri 6200rpm (muze az 6500) na mapu pro stredni otacky, coz znamena na dalnici na sestku bez VTECu jeste temer 180km/h GPS, tudit 190km/h tacho!!! Zatimco pri rychle jizde na okresce spina VTEC jiz v 3800rpm a jede na jine mapy pro vysoke otacky. Ta moznost pouziti sesti ruznych map, ktere se "prepinaji" natocenim vacky, cimz posunuji predstih, je proste genialni. Muzeme nekdy pokecat... Je to evoluce a technicky trosku dal...
Tohle vsechno beru prave jako obrovskou vyhodu CTR. To auto dokazu postavit tak, ze se s nim da na jednu stranu jezdit v pohode kolem 10l na 100km, tvari se jako normalni auto, na dalnici do 180km/h si vezme 11 az 12l na 100km, pokud ho vezmete na okresky, je tam jako doma a potom ho clovek bez upravy vezme na okruh, da slicky a jede Most pod 2 minuty se seriovou hmotnosti
vcetne rezervy a subwooferu
. Takhle se, podle me, ITR postavit neda, ale treba se mylim
Jinak kdo by mel strach o motor pri delsim stintu na 9000rpm, chci jeste pridat historku, kdy jsem se pri ceste do Hradce honil s Mercedesem AMG a jel temer 70km v otackach mezi 8000 a 9200rpm. Motor to samo prezil...