Spolehlivost dílů aut

Co se jinam nehodí, nebo případně nevejde

Spolehlivost dílů aut

Příspěvekod willy2.0 v sob 26. zář 2009 11:39:47

dany píše:Sorry, je to na mě moc dlouhý, abych to vůbec četl.
U Clia nejde dát podložky, protože to už by ložiska, tyčky stabíků a tlumiče odcházeli po 5tis. km, místo těch 30tis, km, co vydrží teď :). CTR to vydrží, není to problém, musel bys znát podstatu :( Ty podložky nejsou tady velký problém, je to konstruované na velké průměry kol...
Nauč se psát stručně nebo nepiš vůbec, opravdu, myslím, že nejsem sám, kdo tvé příspěvky jen přeskakuje... :(

Promin s tímhle má docela problém Peugeot hlavně teda s kostma"...ložiska a tlumiče...to,už dneska vydrží stejně na všech autech...i u té Hondy...a pokad dáš podložky,prostě ti ty ložiska odejdou dříve...To prostě vím,dva roky sem se flákal jako automechanik a furt sem v kontaktu s lidma co se tím živí a vím jak si které auto stojí to jen na vysvětlenou a nemnoho mých známých podložky mělo...a půlce nich sem po času objednával new ložiska,hlavně spojení s širším kolem je vražda úplně:)
Renault je na tom rozhodně líp a divize RS zcela určitě,nevím ani o potížích co se týče se stab.tyčkama...celkově mi Clio snášelo moje ježdění líp jak CTR musím říct,např.sem neměl nikdy problém vůbec se zavěšením horním(u CTR sem ho musel dokonce dotahovat-to sem nežral a upozornuju tě,že sem si s ním skočil tak max 5krát)nebo snad s tím,že bych vymyčkal klobouky horní,co to má bejt,nemám pocit že bych zažil veleskok jak na rally... :shock:
Doporučuju každýmu kdo s tím nejezdí pomalu,aby si tohle zkontroloval,popř.ovařil.klobouky a vyztužil to...
Nevím co si zas tak negativní,ses špatně vyspal nebo co,to je hrozný tobě absolutně nemůže člověk nic říct,nebo se tě optat tam kde tě tlačí bota,ale o to nešlo...hnedka si namísto toho strašně zaujatej...jenže mě to živí 6rokem nemám pocit,že bych v něm něčem kecat...tebe živí IT a taky to nezpochybnuju,tak laskavě respekt 8-)
willy2.0
 

Re: P: BREMBO Grand turismo Kit pro CTR EP3/FN2, Civic 8G FK1-3

Příspěvekod willy2.0 v sob 26. zář 2009 11:47:58

dany píše:Jinak, rychle jsem proletel Willyho roman.

1) Je videt, ze nemas poneti, jak se to vlastne vubec dela, urcite nemuzes pouzit jiny kotouc a jiny brzdic, to prece je schvalne, abys to nemohl kombinovat. Pokud jsou kotouce delene, schvalne kazdy vyrobce udela jiny pocet der, jiny prumer stredu, jiny tvar a pod. takze jiny kotouc nemuzes pouzit, proto taky Loko na AP musi koupit kotouc AP po 10tis. bez dane a nemuze si tam dat jiny levnejsi, protoze proste nepasuje.

2) Prave proto, ze jsou stredy delene a brzdice jsou axialne ulozene pres redukce, muzu si vlastne s posunem udelat co chci. Pokud tedy teoreticky budu chtit, neni problem to posunout dovnitr kola tak, aby i ty sestipisty se vesli pod seriova kolo. Problem je vsak daleko slozitejsi, takze uplne jednoduse, cim vic vsak zapustim kotouc dovnitr kola redukci, tim vetsi na nej pusobi paka. Je pak par vzorcu, ktere podle materialu dopocitaji namahu a tady je problem, me to vychazi moc na hrane namahani, proto to tam uz nedam. Nebudu riskovat, ze kotouc pak praskne jako treba na te Z350 v Piestanech, tohle se stane malo kdy a prave vetsinou jen, kdyz to je spatne spocitane. Proto Tarox ne, mel bych z toho strach. Moje brzdy, stejne jako AP, Brembo a pod, nikdy na seriova kola nepujdou. Na zavodni kola samo v pohode...


ad1)pak sou výrobci nacisti a sami proti sobě,protože každej se dneska snaží bejt univerzální,kopírovat,protože kort v tomhle musej vědět,že lidi budou chtít kombinovat,zaměnovat a dle toho se rozhodujou,kupujou a vybíraj dle ceny mezi konkurencí...a hlavně je potřeba mít co nejmenší náklady,pochybuju,že budou dělat pár exkluzivních kotoučů jen,možná ty plovoucí ty možná jo,su specifický...dneska chtěj všichi ušetřit a vše je stejné a skoro vše taky pomalu stojí za hov...
ad2)ale o tom sem napsal,prostě když to chceš zapustit máš mín masa co to drží,tzn.bavíme se o páce která nemá s vlivem páky na kotouč nic společnýho ale jde o páku,síly který můžou něco udělat hlavně s držáky třmenu,takhle si to myslel...Ale pokad je to z nějaké slitiny nebál bych se toho,bál bych se max.výrobní vady :lol:
willy2.0
 

Re: P: BREMBO Grand turismo Kit pro CTR EP3/FN2, Civic 8G FK1-3

Příspěvekod dany v sob 26. zář 2009 11:51:19

Na prohnuti horniho ulozeni ti ovareni klobouku nepomuze, to je tam z jineho duvodu, nikomu to neodchazi ani v rally, takze co jsi s tim delal, netusim...
Lozisko v CTR ma daleko vetsi sirku a prumer nez v renaultu (alespon Cliu) takze vydrzi o hodne dele, na to nemusim byt automechanik...
Zase, mohlo to byt od te prvni a druhe bouracky, nevim... Normalni to neni... To ze to udelalo tobe, neznamena, ze to dela ostatnim, ze by se nekomu povolilo horni ulozeni, nebo matka drzici tlumic, jsem taky neslysel :(
Uživatelský avatar
dany
Administrátor
 
Příspěvky: 2458
Registrován: sob 13. pro 2008 20:41:16
Bydliště: Kladno

Re: P: BREMBO Grand turismo Kit pro CTR EP3/FN2, Civic 8G FK1-3

Příspěvekod dany v sob 26. zář 2009 11:58:18

willy2.0 píše:ad1)pak sou výrobci nacisti a sami proti sobě,protože každej se dneska snaží bejt univerzální,kopírovat,protože kort v tomhle musej vědět,že lidi budou chtít kombinovat,zaměnovat a dle toho se rozhodujou,kupujou a vybíraj dle ceny mezi konkurencí...a hlavně je potřeba mít co nejmenší náklady,pochybuju,že budou dělat pár exkluzivních kotoučů jen,možná ty plovoucí ty možná jo,su specifický...dneska chtěj všichi ušetřit a vše je stejné a skoro vše taky pomalu stojí za hov...
ad2)ale o tom sem napsal,prostě když to chceš zapustit máš mín masa co to drží,tzn.bavíme se o páce která nemá s vlivem páky na kotouč nic společnýho ale jde o páku,síly který můžou něco udělat hlavně s držáky třmenu,takhle si to myslel...Ale pokad je to z nějaké slitiny nebál bych se toho,bál bych se max.výrobní vady :lol:


ad1) Uvedomujes si, ze skutecnost, ze menis redukce brzdicu a kotoucu, ti umoznuje pouzivat pouze jeden druh brzdicu a jeden druh kotoucu na vsechny auta???
Vsechno si pak dodelas jen tema redukcema, proc bych to tedy delal tak, aby se to mohlo s nekym zamenovat, kdyz mam doma skladem X sad brzdicu a X sad kotoucu??? To by potom teprve byli ti vyrobci sami sebou. Myslim, ze to maji srovnane dobre a vedi co delat... Navic kdyz ti v Brembo nebo AP brzdicich praskne kotou od Taroxu, udelalo by to vyrobci zbytecne negativni reklamu, nikdo jiz neuvidi, ze byl kotouc low end... :(

ad2) zkus si spocitat o jakych silach se bavime, potom muzeme pokracovat, mozna uvidis, ze to neni tak malo, jak si asi myslis :(
Uživatelský avatar
dany
Administrátor
 
Příspěvky: 2458
Registrován: sob 13. pro 2008 20:41:16
Bydliště: Kladno

Re: P: BREMBO Grand turismo Kit pro CTR EP3/FN2, Civic 8G FK1-3

Příspěvekod willy2.0 v sob 26. zář 2009 12:07:28

Je vidět že to chápu pořád dobře,viz.výše mýma příspěvkama sem ti to vysvětlil,jak to bylo ode mě myšleno,nestojím o hádky,zajímalo mě to,nikdo nechce na někoho machrovat ale je potřeba to osvětlit at pak nežijem v pár omylech a proto sem to chtěl pořešit,zajímalo mě to,tak hned neútoč přeci.
Ale občas mě přijde,prostě se na některý věci zeptej lidí co to fakt dělaj,určitě to i děláš,ale občas ulítneš a ještě si o tom přesvědčenej:(Máš plno dobrejch věcí vymyšlenejch je vidět že tomu věnuješ času hodně a je to moc dobře pro lidi,který se z toho můžou poučit,nebo třeba něčeho vyvyrovat nebo jim to pomůže,za to fakt máš u mě pořád ten respekt si borec.
Aleo občas najdu šotka a je to tím,že nejsi z oboru přímo,což je omluva,takže proto sem to chtěl jen rozebrat dobrat se k tomu,protože taky dík tomu,že to fyzicky,už tolik nedělám v tom mám občas okno a chtěl sem si třeba v tomhle udělat jasno trochu...
Sympatický a někdy nesympatický pro mě(jako třeba ted:)) je,že ikdyž si nejseš dle mě jistej,namastíš to do textu někdy a stojíš si za tím...tohle já si třeba nedovolím,musím mít jistotu a pak si to dokážu obhájit a rozhodně-když si nebudu jistej,nebudu druhýho kort shazovat...tohle prostě nedělej,aspon mě.
Jinak:
willy2.0 píše:Ale furt nechápu jinou věc,jak to má Tarox vykoumaný že to zapustil,obecně tam dáš větší brzdnou jednotku a musí stejně čouhat víc ke kolu at chceš nebo ne o nějakej cm to je víc ke kolu,vždyt ty třmeny a kotouč to je maso...hlavně náboj tě na kotouči nepustí hlouběji to nejde...woe to nechápu:-


Proto jsou kotouce dvoudilne a ta stredova rekukce kotouce se muze tvarove menit a tim zapousti kotouc vic do stredu, nevim, jak vic bych to vysvetlil...
To nemusíš vysvětlovat,mám představu jasnou,jinak sem to v tom DLOUHÝM:)textu taky napsal.. 8-)
willy2.0
 

Re: P: BREMBO Grand turismo Kit pro CTR EP3/FN2, Civic 8G FK1-3

Příspěvekod willy2.0 v sob 26. zář 2009 12:12:10

dany píše:Na prohnuti horniho ulozeni ti ovareni klobouku nepomuze, to je tam z jineho duvodu, nikomu to neodchazi ani v rally, takze co jsi s tim delal, netusim...
Lozisko v CTR ma daleko vetsi sirku a prumer nez v renaultu (alespon Cliu) takze vydrzi o hodne dele, na to nemusim byt automechanik...
Zase, mohlo to byt od te prvni a druhe bouracky, nevim... Normalni to neni... To ze to udelalo tobe, neznamena, ze to dela ostatnim, ze by se nekomu povolilo horni ulozeni, nebo matka drzici tlumic, jsem taky neslysel :(

Neslyšel,ale mě se to stalo po jednom nechtěným jumpu na letný :( ..normálně sem to dotáhl o několik otáček..
Ale budiž,ale co pak ty vymačkaný klobouky,to nejni normální a od bouračky se to nestalo,nedostalo to ráno zespod.Nevím neřešme to,jen mě to překvapilo,Vašek mi řekl,že kvůli tomu se hlavně ovařujou klobouky na závodničkách a přijde mě to logický,plus to vyztuží auto o malinko i a je k tomu vedenej a navařenej konec rámu zpředu,ale to víš všechno...
Každopádně na příštím CTR bych to nechal zavařit hned...Clio s tím asi moc problémy nemá,protože je lehčí,nevím nechci spekulovat,když to nevím jistě.
willy2.0
 

Re: P: BREMBO Grand turismo Kit pro CTR EP3/FN2, Civic 8G FK1-3

Příspěvekod dany v sob 26. zář 2009 12:24:45

willy2.0 píše:Aleo občas najdu šotka a je to tím,že nejsi z oboru přímo,což je omluva,takže proto sem to chtěl jen rozebrat dobrat se k tomu,protože taky dík tomu,že to fyzicky,už tolik nedělám v tom mám občas okno a chtěl sem si třeba v tomhle udělat jasno trochu...

Napis mi, kde mam chybu ...

willy2.0 píše:Sympatický a někdy nesympatický pro mě(jako třeba ted:)) je,že ikdyž si nejseš dle mě jistej,namastíš to do textu někdy a stojíš si za tím...tohle já si třeba nedovolím,musím mít jistotu a pak si to dokážu obhájit a rozhodně-když si nebudu jistej,nebudu druhýho kort shazovat...tohle prostě nedělej,aspon mě.

Napis mi, kde si nejsem jistej...

Prosim konkretne...

Klobouky se ovaruji proto, ze pri skocich doslo k tomu, ze se vytrhnulo cele ulozeni tlumice, ale ne jen ten vrsek, normalne celej plech z podbehu vcetne toho ulozeni. To pak proslo kapotou. Proto se to zesiluje...
Uživatelský avatar
dany
Administrátor
 
Příspěvky: 2458
Registrován: sob 13. pro 2008 20:41:16
Bydliště: Kladno

Re: P: BREMBO Grand turismo Kit pro CTR EP3/FN2, Civic 8G FK1-3

Příspěvekod willy2.0 v sob 26. zář 2009 12:30:19

dany píše:Na prohnuti horniho ulozeni ti ovareni klobouku nepomuze, to je tam z jineho duvodu, nikomu to neodchazi ani v rally, takze co jsi s tim delal, netusim...
Lozisko v CTR ma daleko vetsi sirku a prumer nez v renaultu (alespon Cliu) takze vydrzi o hodne dele, na to nemusim byt automechanik...
Zase, mohlo to byt od te prvni a druhe bouracky, nevim... Normalni to neni... To ze to udelalo tobe, neznamena, ze to dela ostatnim, ze by se nekomu povolilo horni ulozeni, nebo matka drzici tlumic, jsem taky neslysel :(


Lozisko v CTR ma daleko vetsi sirku a prumer nez v renaultu (alespon Cliu) takze vydrzi o hodne dele, na to nemusim byt automechanik...

Tohle je jen domněnka nemáš pravdu...Víš jaká je to páka na tý nápravě,je úplně jedno jestli ložisko má větší průměr o něco...To ložisko,se vyrábí na nějaký spočítaný namáhání...axiální,radiální a kdovíjaký ještě,už si to nepamatuju,ale dohledám to v učebnicích co ještě mám:)))...a tím že to pozměníš,podložkou...to zazdíš stejně pořád,je to mnohem víc namáhaný.
Sou prostě věci,který sou pro mě důležitější a chci,aby měli správnou funkci a vydrželi a nebudu je měnit,ale zkoušet se má vše..takže at si každej dělá co chce,je to jen můj názor.
Jinak rozměry ložiska na CTR vnějš.průměr 84mm/vnitř.pr.45/šířka 40mm
ložisko Clia Sport 72mm/vnitř.pr.37/šířka 37mm
Máš pocit,že ložisko na CTR je předimenzovaný nějak?myslím,že ne.Centimetr na celým obvodu a o 3mm větší šířka,není nic většího,spíš vidíš,že sou skoro stejné a to Clio vozí jen 15ctky,resp.16kola...takže těch 72mm je pro mě pěknejch,nevěděl sem to dohledal sem si to ted v mým katalogu,nechci chytračit,jen aby sme zas věděli víc,prostě ty podložky nemusím...Radši kolo jiný,dle mě menší zlo.
willy2.0
 

Re: P: BREMBO Grand turismo Kit pro CTR EP3/FN2, Civic 8G FK1-3

Příspěvekod willy2.0 v sob 26. zář 2009 12:46:42

dany píše:
willy2.0 píše:Aleo občas najdu šotka a je to tím,že nejsi z oboru přímo,což je omluva,takže proto sem to chtěl jen rozebrat dobrat se k tomu,protože taky dík tomu,že to fyzicky,už tolik nedělám v tom mám občas okno a chtěl sem si třeba v tomhle udělat jasno trochu...

Napis mi, kde mam chybu ...

willy2.0 píše:Sympatický a někdy nesympatický pro mě(jako třeba ted:)) je,že ikdyž si nejseš dle mě jistej,namastíš to do textu někdy a stojíš si za tím...tohle já si třeba nedovolím,musím mít jistotu a pak si to dokážu obhájit a rozhodně-když si nebudu jistej,nebudu druhýho kort shazovat...tohle prostě nedělej,aspon mě.

Napis mi, kde si nejsem jistej...

Prosim konkretne...

Klobouky se ovaruji proto, ze pri skocich doslo k tomu, ze se vytrhnulo cele ulozeni tlumice, ale ne jen ten vrsek, normalne celej plech z podbehu vcetne toho ulozeni. To pak proslo kapotou. Proto se to zesiluje...

JJ to se stalo ted Peterovi Solbergovi na posledním závodě,vyletěl mu celej person i přes haubnu a nedojel:(ale tohle se mě snad nemůže stát :lol: :lol:
nebudu ti hledat chyby...ale třeba si zezačátku,nevěděl pořádně něco o konstrukcích a názvech samosfor.diferenciálů a nedivím se ti,protože na webech panuje plno nesmyslnejch domněnek a přenázvů:))
až když sem vytáhl starý knížky,pak prolez ofic.stránky některejch co to vyrábí a študoval to,tak sem si udělal trošku obrázek o tom,ale dneska už v tom máš zcela jasno a je vidět,že hodně ti poradily mehanici od Hasíka asi,což závidím.Já viděl,jen šnekovou ještě na učnáku a jednou lamelovou na VTičku,ty poslední co se dělaj a budou zas vychytanější,sem neviděl :cry: docela by bylo super,kdyby si mohl nafotit tu new co ste testovali na Pohnerovo autě,mohl bys ji řádně nafotit ze všech stran?myslím,že nejen mě by to moc zajímalo ;) jinak přiložím jeden super odkaz na tohle téma :lol: doporučuju skouknout do konce ;)
Stará dobrá škola:)týká se to jen diferenciálu,ne špéry ale je to good:)
http://www.youtube.com/watch?v=g9bf9jpsnGQ
Jinak tady něco od Cusco:na konci je i něco o oleji...asi by chtělo dořešit jestli není potřeba nějaký jiný olej,nějaký info ke konci je.Každopádně dle konstrukce,to bude asi ta správná svornost:)!!!
Kolik vyjde na CTR???
http://www.youtube.com/watch?v=p1hEmGwB ... re=related
willy2.0
 

Re: P: BREMBO Grand turismo Kit pro CTR EP3/FN2, Civic 8G FK1-3

Příspěvekod dany v sob 26. zář 2009 12:55:23

A to je ten sotek nebo to, ze si nejsem jistej, nebo to jeste nekde???

Pises:
...ale třeba si zezačátku,nevěděl pořádně něco o konstrukcích a názvech samosfor.diferenciálů a nedivím se ti,protože na webech panuje plno nesmyslnejch domněnek a přenázvů:))
Co jsem tedy nevedel nebo napsal spatne???
Uživatelský avatar
dany
Administrátor
 
Příspěvky: 2458
Registrován: sob 13. pro 2008 20:41:16
Bydliště: Kladno

Další

Zpět na Volný pokec

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků

cron