dany píše:Sorry, je to na mě moc dlouhý, abych to vůbec četl.
U Clia nejde dát podložky, protože to už by ložiska, tyčky stabíků a tlumiče odcházeli po 5tis. km, místo těch 30tis, km, co vydrží teď . CTR to vydrží, není to problém, musel bys znát podstatu Ty podložky nejsou tady velký problém, je to konstruované na velké průměry kol...
Nauč se psát stručně nebo nepiš vůbec, opravdu, myslím, že nejsem sám, kdo tvé příspěvky jen přeskakuje...
Promin s tímhle má docela problém Peugeot hlavně teda s kostma"...ložiska a tlumiče...to,už dneska vydrží stejně na všech autech...i u té Hondy...a pokad dáš podložky,prostě ti ty ložiska odejdou dříve...To prostě vím,dva roky sem se flákal jako automechanik a furt sem v kontaktu s lidma co se tím živí a vím jak si které auto stojí to jen na vysvětlenou a nemnoho mých známých podložky mělo...a půlce nich sem po času objednával new ložiska,hlavně spojení s širším kolem je vražda úplně:)
Renault je na tom rozhodně líp a divize RS zcela určitě,nevím ani o potížích co se týče se stab.tyčkama...celkově mi Clio snášelo moje ježdění líp jak CTR musím říct,např.sem neměl nikdy problém vůbec se zavěšením horním(u CTR sem ho musel dokonce dotahovat-to sem nežral a upozornuju tě,že sem si s ním skočil tak max 5krát)nebo snad s tím,že bych vymyčkal klobouky horní,co to má bejt,nemám pocit že bych zažil veleskok jak na rally...
Doporučuju každýmu kdo s tím nejezdí pomalu,aby si tohle zkontroloval,popř.ovařil.klobouky a vyztužil to...
Nevím co si zas tak negativní,ses špatně vyspal nebo co,to je hrozný tobě absolutně nemůže člověk nic říct,nebo se tě optat tam kde tě tlačí bota,ale o to nešlo...hnedka si namísto toho strašně zaujatej...jenže mě to živí 6rokem nemám pocit,že bych v něm něčem kecat...tebe živí IT a taky to nezpochybnuju,tak laskavě respekt