No jo byl jsem to já, bylo to druhé kolo, co jsem v tom seděl.Byla to replika Lutus 7 ne exige.Ten Lotus si chlapci postavili doma na koleně, motor z BMW 1,8i asi 140koníků, žádný posilovač brzd, ani řízení, podvozek ještě neměli pořádně doladěnej, ale i tak to bylo celkem zajimavý svezení.Akorát jsem musel brzdit vždycky mnohem dřív, a kola přesně rovně.Tohle autíčko chyby neodpouští, nicméně dá se to naučit, jel jsem s tím pak asi celkem 6kol, a bylo to v pohodě, a měl jsem pocit, že i rychle, ale na CTR to ani náhodou nestačilo.Tady se musíš kurva snažit, aby si to udržel na cestě, na té dlouhé rovince to mohlo jet tak kolem 160-170Km/h a čumák se zvedal a pořád kmital za strany na stranu, neustále se to muselo korigovat.V tak velké rychlosti dost nepřijemnej pocit.Pořád čekáš jestli ti neustřelí přední kola, a jak neustále koriguješ s volantem tak se bojíš, aby se to nerozkmitalo a nepřetočilo.Přidáváš plyn a místo srovnávání kol už v podstatě dáváš kontra s předstihem.Už si dokážu představit jaké to muselo být řídit závodní auto před 50lety.A na těch galuskách, co tehdy měli, docela odvaha
Ale asi to byli stejní pacienti, jako jsme my
a tak je to v pořádku.
Jinak, s tím Pachfurtem jste fakt zaváhali, bylo to super.
Takže tento víkend jsem se hodně povozil a se skvělou partou, díky kluci
P.S. Tome nebuď smutnej auti se opraví a bude OK, jinak cítim s tebou.A jestli chceš nějaký prášky na depku stačí říct
Doufám, že ostatní máte své miláčky v pořádku