Kaválek - Honda Civic TypeR FN2 Race Rally skupiny AÚdaje a popis- Auto vyrobeno v roce 2007- Auto bylo zakoupeno a kompletně přestavěno na přelomu roku 2009/10 - Auto je postaveno dle specifikace pro MČR v rally skupiny A7 Tuning by TypeR … exteriér a interiér- Odlehčení interiéru, karbonové výplně dveří a další karbonové doplňky- Ochranný rám - Závodní disky EvoCorse 8x17 - Závodní pneu Pirelli 200/620 R17 Tuning by TypeR … podvozek a brzdy- Podvozek Protlum s externími nádobkami- Brzdy přední s kotouči EBC Premium sériových rozměrů, destičky Ferodo - Brzdy zadní s kotouči EBC Premium sériových rozměrů, destičky Ferodo - Brzdová kapalina Carbone Lorraine 325+ - Opletené brzdové hadice Galfer - Rozpěra tlumičů Tuning by TypeR … motor a převodovka- ECU s Hondata FlashPro- Svíčky Denso IK22G - Sání by TypeR s velkokapacitní filtrem HKS - Výfukové svody JDM, zbytek výfuku zakázková výroba - Ventilové pružiny Toda - JPN písty s vysokou kompresí, kroužky - Magnetické výpustní šrouby Skunk2 - Stálý převod 6.33 Jas motorsport - LSD lamelová 1.5way ATS - Zkrácené převody 4,5,6 z JDM CTR - Lehký setrvačník 3.8kg Toda - Lamela Carbonetic race - Přítlačný kotouč ATS HeavyDuty
Další doplňující informace … slovo majitele- Palivo BA100 (Benzina Verva 100) s aditivy- Spotřeba závodní cca26 l/100km - Motorový olej Castrol Edge Sport 10W60 Powered by Dany ... slovo úpravce- Když už máme závodní EP3, tak proč nezkusit FN2 ? Nicméně Vám řeknu, je to oříšek. Naše kompletní idea a práce, jen mechanické práce si kluci šikovný hodně udělali sami. vozili nám jen zvlášť převodovku, motor a podobně :). Ano, zde se bude pokračovat úpravou motoru, bohužel je to nákladné a na to už nebyl rozpočet... Přesto je krásně vidět rozdíl EP3 x FN2 a Aleš s ním jede velmi pěkně, přestože má velký výkonový handicap... |
Copyright © 2008-2012 typer.cz