pst pst pst pst pst

Dany - Honda Civic TypeR EP3

Údaje a popis

- Auto vyrobeno v roce 2002, číslo 13333
- Auto bylo zakoupeno a kompletně přestavěno na přelomu roku 2004/05. Na přelomu 2009/2010 doděláno...
- Do konce roku 2011 mělo auto sériovou výbavu včetně klimatizace s lepším rádiem a Subwooferem
- Na sezónu 2012 bylo auto odlehčeno, odstraněna klimatizace a pár maličkostí


Tuning by TypeR … exteriér a interiér

- Facelift na model 2004 + Xenony
- Zakázkový modrý celolak
- Zavařené zadní víko dveří a úprava zadního nárazníku
- Karbonová kapota a zadní křídlo s proměnlivou geometrií
- Závodní disky Braid 8x17, Enkei 8x17
- SemiSlick Falken RT615 o rozměru 235/40ZR17, slick 225/605 R17
- Lehké závodní duralové matice
- Sedačky Recaro z modelu JDM ITR DC5 včetně pevného uchycení
- Čtyřbodové modré pasy OMP
- Programovatelná kontrolka řazení Gizzmo
- GPS dataloging Racelogic Performance Box
- Kamera ContourHD


Tuning by TypeR … podvozek a brzdy

- Kompletní tvrdé polyuretanové výplně silentbloků SuperPro
- Podvozek XYZ SuperSport Nitrogen
- Stavitelné závodní tyčky stabilizátorů Hotchkis
- Sada pro nastavení zadních odklonů Progress
- Přední stabilizátor 26mm HR
- Zadní stabilizátor 22mm Progress s výstužnou konstrukcí
- Brzdy přední šestipístové XYZ s plovoucími kotouči 332/32mm, destičky RayBestos
- Brzdy zadní upravené TypeR s kotouči 303/9mm a sériovými brzdiči, destičky Ferodo
- Brzdová kapalina Carbone Lorraine 325+
- Opletené brzdové hadice Galfer
- Rozpěra tlumičů


Tuning by TypeR … motor a převodovka

- ECU s Hondata K-Pro
- Závodní svíčky Denso IK01-24 Iridium Racing
- Tlumič záklonu motoru Spoon
- Hadice chlazení Samco
- Širokopásmová lambda Innovative Motorsport
- Sání TypeR, velký profil s filtrem HKS
- Klapka Spoon 62mm
- Palivová kompozitová lišta Skunk2
- Úprava tlaku benzínu
- Vstřikovače RC 370ccm
- Sání PRC se zvětšenou nádobou pro větší objem přefiltrovaného vzduchu
- Těsnění sání TypeR
- Výfuk SuperSprint s úpravou zadního dílu
- Ventilové pružiny Toda
- Upravená hlava motoru, vyleštěné a optimalizované kanály, odlehčené ventily
- Vačky Skunk2 Stage2
- Závodní napínák Toda
- Závodní řetěz Toda
- Těsnění pod hlavu Mugen 0.47mm
- Závodní kované písty s vysokou kompresí 12.7:1, kroužky
- Závodní přepážky v olejové vaně zabraňující odlévání oleje
- Magnetické výpustní šrouby MFactory
- Stálý převod 5.1 Spoon
- Závodní synchron 1-6 s karbonovou brzdou
- LSD lamelová 1.5way Cusco
- Zkrácené převody 4,5,6 z JDM CTR
- Lehký setrvačník 3.8kg MFactory
- Zakázková závodní karbonová spojková lamela, dělená 6-prvková s odpruženým středem
- Přítlačný kotouč ATS HeavyDuty


Parametry:
Výkon257 HP
Max výkon při8560 ot./min
Kroutící moment226 Nm
Max kroutící moment při6300 ot./min
Max otáčky9500 ot./min
Hmotnost1190 kg
Max rychlost263 km/hod
Čas z 0 na 201.01 s
Čas z 0 na 502.62 s
Čas z 0 na 603.22 s
Čas z 0 na 905.46 s
Čas z 0 na 1006.32 s
Čas z 0 na 15011.98 s
Čas z 0 na 16013.53 s
Čas z 0 na 19020.34 s
Čas z 0 na 20023.34 s
Brzdná dráha ze 100 na 033.89 m
Brzdná dráha ze 160 na 086.25 m
Čas z 0 na 160 a na 018.2 s
Čas za 402m14.29 s při 165.12 km/hod
Čas za 1000m25.26 s při 207.8 km/hod
Most okruh1 min 58.9 s
Nordschleife okruh sólo8 min 6.7 s
Nordschleife se spolujezdcem8 min 19.62 s
Pannonia okruh2 min 23.1 s
Piestany okruh1 min 56.584 s
SPA - Francorchamps3 min 2.68 s
Nordschleife bez provozu7 min 57.6 s
Zrychlení0.65 G
Zpomalení1.33 G

Další doplňující informace … slovo majitele

- Úpravy jsou dělané s ohledem na požadovanou funkčnost a životnost, neboť auto používám denně a ročně s ním najedu přes 25.000 km. V současné době mám již s upraveným autem najeto přes 160.000 km. Autu věnuji pravidelnou péči, prohlídku a repasi...
- Při údržbě právě vidím asi největší sílu motoru K20A, co ten si toho nechá líbit :o) - Max. změřená rychlost byla 275km/h (údaj ECU) 263km/h (údaj GPS) na 9350rpm, nebylo víc místa, už to zrychluje pomaleji a 5km roviny není všude.
- Poměr hmotnosti předek/zadek je 64%/36%
- Palivo BA100 (Benzina Verva 100) s aditivy
- Spotřeba: rozmanitá 11-33 l/100km
- Motorový olej Castrol Edge Sport 10W60


Powered by Dany ... slovo úpravce

- Toto auto je samozřejmě kompletní naše práce, ať se již bavíme o věcech, programech ECU, nápadech a ostatních náležitostech. Auto slouží jako testovací vzorek pro úpravy ostatních aut. Ne vše je úplně nutné a pro daný výkon nepostradatelné, nicméně z pohledu nás, to někdo prostě vyzkoušet musel... Myslím, že tolik druhů brzd, podvozků, sání a výfuků asi ještě nikdo na jednom autě neměl... najednou určitě ne a myslím, že ani postupně ;)




Video Galerie ... http://www.youtube.com/user/ctr250hp




Fotografie:



Hlavní partneři:

TeamHasik.cz Alert Rally Team CPL Racing Akce Sport Axe Plus

KN Hondata Superpro Ebcbrakes Tein Densoiridium Todaracing Autodíly Advancedclutch Exedyusa Nrginnovations Falkentire
Copyright © 2008-2012 typer.cz
pst pst pst pst pst pst pst pst pst pst pst pst pst pst pst pst pst pst pst