Dany - Honda Civic TypeR EP3Údaje a popis- Auto vyrobeno v roce 2002, číslo 13333- Auto bylo zakoupeno a kompletně přestavěno na přelomu roku 2004/05. Na přelomu 2009/2010 doděláno... - Do konce roku 2011 mělo auto sériovou výbavu včetně klimatizace s lepším rádiem a Subwooferem - Na sezónu 2012 bylo auto odlehčeno, odstraněna klimatizace a pár maličkostí Tuning by TypeR … exteriér a interiér- Facelift na model 2004 + Xenony- Zakázkový modrý celolak - Zavařené zadní víko dveří a úprava zadního nárazníku - Karbonová kapota a zadní křídlo s proměnlivou geometrií - Závodní disky Braid 8x17, Enkei 8x17 - SemiSlick Falken RT615 o rozměru 235/40ZR17, slick 225/605 R17 - Lehké závodní duralové matice - Sedačky Recaro z modelu JDM ITR DC5 včetně pevného uchycení - Čtyřbodové modré pasy OMP - Programovatelná kontrolka řazení Gizzmo - GPS dataloging Racelogic Performance Box - Kamera ContourHD Tuning by TypeR … podvozek a brzdy- Kompletní tvrdé polyuretanové výplně silentbloků SuperPro- Podvozek XYZ SuperSport Nitrogen - Stavitelné závodní tyčky stabilizátorů Hotchkis - Sada pro nastavení zadních odklonů Progress - Přední stabilizátor 26mm HR - Zadní stabilizátor 22mm Progress s výstužnou konstrukcí - Brzdy přední šestipístové XYZ s plovoucími kotouči 332/32mm, destičky RayBestos - Brzdy zadní upravené TypeR s kotouči 303/9mm a sériovými brzdiči, destičky Ferodo - Brzdová kapalina Carbone Lorraine 325+ - Opletené brzdové hadice Galfer - Rozpěra tlumičů Tuning by TypeR … motor a převodovka- ECU s Hondata K-Pro- Závodní svíčky Denso IK01-24 Iridium Racing - Tlumič záklonu motoru Spoon - Hadice chlazení Samco - Širokopásmová lambda Innovative Motorsport - Sání TypeR, velký profil s filtrem HKS - Klapka Spoon 62mm - Palivová kompozitová lišta Skunk2 - Úprava tlaku benzínu - Vstřikovače RC 370ccm - Sání PRC se zvětšenou nádobou pro větší objem přefiltrovaného vzduchu - Těsnění sání TypeR - Výfuk SuperSprint s úpravou zadního dílu - Ventilové pružiny Toda - Upravená hlava motoru, vyleštěné a optimalizované kanály, odlehčené ventily - Vačky Skunk2 Stage2 - Závodní napínák Toda - Závodní řetěz Toda - Těsnění pod hlavu Mugen 0.47mm - Závodní kované písty s vysokou kompresí 12.7:1, kroužky - Závodní přepážky v olejové vaně zabraňující odlévání oleje - Magnetické výpustní šrouby MFactory - Stálý převod 5.1 Spoon - Závodní synchron 1-6 s karbonovou brzdou - LSD lamelová 1.5way Cusco - Zkrácené převody 4,5,6 z JDM CTR - Lehký setrvačník 3.8kg MFactory - Zakázková závodní karbonová spojková lamela, dělená 6-prvková s odpruženým středem - Přítlačný kotouč ATS HeavyDuty
Další doplňující informace … slovo majitele- Úpravy jsou dělané s ohledem na požadovanou funkčnost a životnost, neboť auto používám denně a ročně s ním najedu přes 25.000 km. V současné době mám již s upraveným autem najeto přes 160.000 km. Autu věnuji pravidelnou péči, prohlídku a repasi...- Při údržbě právě vidím asi největší sílu motoru K20A, co ten si toho nechá líbit :o) - Max. změřená rychlost byla 275km/h (údaj ECU) 263km/h (údaj GPS) na 9350rpm, nebylo víc místa, už to zrychluje pomaleji a 5km roviny není všude. - Poměr hmotnosti předek/zadek je 64%/36% - Palivo BA100 (Benzina Verva 100) s aditivy - Spotřeba: rozmanitá 11-33 l/100km - Motorový olej Castrol Edge Sport 10W60 Powered by Dany ... slovo úpravce- Toto auto je samozřejmě kompletní naše práce, ať se již bavíme o věcech, programech ECU, nápadech a ostatních náležitostech. Auto slouží jako testovací vzorek pro úpravy ostatních aut. Ne vše je úplně nutné a pro daný výkon nepostradatelné, nicméně z pohledu nás, to někdo prostě vyzkoušet musel... Myslím, že tolik druhů brzd, podvozků, sání a výfuků asi ještě nikdo na jednom autě neměl... najednou určitě ne a myslím, že ani postupně ;)Video Galerie ... http://www.youtube.com/user/ctr250hp |
Copyright © 2008-2012 typer.cz