pst pst pst pst pst

Mates - Honda Civic TypeR EP3

Údaje a popis

- Auto vyrobeno v roce 2003, číslo 04898
- Auto bylo kompletně přestavěno a zrepasováno červnu roku 2008
- V roce 2011 přelakováno žlutou barvou "Maserati"
- Auto má odlehčený interiér bez přebytečné výbavy jako je klimatizace apod


Tuning by TypeR … exteriér a interiér

- Karbonová kapota
- Karbonové zadní dveře
- Karbonová zrcátka
- Závodní sedačky Bimarco Futura s homologací FIA
- Závodní 4bodové pásy
- Závodní volant GP Race
- Závodní disky EvoCorse 8x17 a Braid 7x17
- Slick 200/620 R17
- Programovatelná kontrolka řazení Gizzmo


Tuning by TypeR … podvozek a brzdy

- Podvozek Toda Fightex
- Zadni JDM stabilizator 22mm
- Brzdy přední čtyřpístové Rotora s dvoudílnými kotouči 330/30mm by TypeR, destičky Ferodo DS3000
- Brzdy zadní série s EBC TG kotouči, destičky Ferodo DS2500
- Brzdová kapalina EBC BF 307+
- Opletené brzdové hadice


Tuning by TypeR … motor a převodovka

- ECU s Hondata K-100
- Svíčky Denso IK22G
- Karbonové sání GruppeM
- Těsnění sání TypeR
- Svody SuperSprint a výfuk Invidia
- Ventilové pružiny Toda
- Vačky Toda A2
- Stálý převod 5.1
- LSD Honda JDM
- Zkrácené převody 4,5,6 z JDM CTR
- Lehký setrvačník 3.8kg ACT
- Lamela ACT race dělená 6-prvková
- Přítlačný kotouč ACT HeavyDuty


Parametry:
Výkon245 HP
Max výkon při7890 ot./min
Kroutící moment223 Nm
Max kroutící moment při5800 ot./min
Čas z 0 na 201.01 s
Čas z 0 na 502.6 s
Čas z 0 na 603.46 s
Čas z 0 na 905.81 s
Čas z 0 na 1006.65 s
Čas z 0 na 15012.79 s
Čas z 0 na 16014.48 s
Čas z 0 na 19022.33 s
Čas z 0 na 20025.57 s
Brzdná dráha ze 100 na 039.59 m
Brzdná dráha ze 160 na 0116 m
Čas z 0 na 160 a na 022 s
Čas za 402m14.64 s při 160.85 km/hod
Čas za 1000m26.47 s při 202.61 km/hod
Nordschleife se spolujezdcem8 min 45 s
Zrychlení0.59 G
Zpomalení1.02 G

Další doplňující informace … slovo majitele

- Palivo Benzina Verva 100 nebo OMV Carrera 100
- Spotřeba: rozmanitá 9-30 l/100km
- Motorový olej Castrol Edge Sport 10W60


Powered by Dany ... slovo úpravce

- Toto auto je další z našich kompletních projektů. Zvláštností bylo použití co nejvíce dílů ze zbytku FN2, což celou stavbu dost zlevnilo. Výsledek je velmi povedený... V roce 2011 dvakrát změnilo majitele a současný majitel již samostatně přestavuje auto pro vrchařské závody...

Fotografie:



Hlavní partneři:

TeamHasik.cz Alert Rally Team CPL Racing Akce Sport Axe Plus

KN Hondata Superpro Ebcbrakes Tein Densoiridium Todaracing Autodíly Advancedclutch Exedyusa Nrginnovations Falkentire
Copyright © 2008-2012 typer.cz
pst pst pst pst pst pst pst pst pst pst pst pst pst pst pst pst pst pst pst