dany píše:Jesteě to může být ovlivněno šířkou náprav, vem si jaký je rozdíl mezi CTR 8G a C1.8 8G v chování zadku a přetáčivosti a to je jen rozdíl v šířce zadní nápravy, jestli se nepletu...
jo na tom nieco bude. Trebars kamos na CTR 8G mal este chvilu kola ako seriu 18x7.5 ale ET42 miesto ET55 a nemohol to na rucku utrhnut ani na snehu!!! A dosiel jeho kamos na 5D 17x7 ET 55 a hodil ruckou taky smyk, ze dovidenia
8G by slo dohant zas geometriou, zmenit trebars zbiehavost zadku a dat odklony jemne do predu, ale kua, kto by s tym laboroval??? Ked na to nie je prenastavitelny uniball A dalsia vec je, ze to pekne smykanie, o ktorom Dany pise sa nedosiahne na 8G asi nijako. To sa dalo na Saxo VTS, lebo to malo take kvazi nezavisle zavesnie zadnych kol spojene len stabikom, alebo Clio vdaka tomu elasticko kynetickom zaveseni.