Ako je asi zname, samosvory ma vzdy zaujimali a od isteho okamihu som vedel, ze moje dalsie auto speru proste musi mat.
Prvykrat som jazdil s HONDA LSD asi na 1.8 VTi. A aj ked tam ju bolo citit pomerne malo, bol som nadseny. Kedze sa auto relativne naklanalo, nebol az tak problem v zakrute docielit vyrazne odlahcenie vnutorneho kola a tam bolo super, ako miesto ubytku vykonu aj na vonkajsom kole zasala spera pracovat a nepustila zo zakruty...
Neskor som jazditl QUAIFE ABT LSD (no ono fakt by to asi nemali volat LSD, ak som pochopil konstrukciu) a este neznaly sa mi zdala lepsia. Viacej ju je citit v najazdoch, halvne v ostrych zakrutach na nizsi rychlostny stupen. Tatkiez viacej meni polomer zakruty.
S odstupom casu sa mi osobne ale zdalo, ze honda LSD fakt vie menit svornost aj pri prejazde zakruty. Meni polomer zakruty menej, aj ked po silnom pridani plynu tiez trochu taha do zakruty.
Finalny dojem na mne zanehcalo zvezenie v Danyho aute. Tam som zazil aj co je to riadeny smyk Ziadne len v zkarute zatocit a trochu ubrat plyn, to hlavne na seriovom CTR 7G ide lahko. Ale skutocne riadit smyk... To bol mazec, normalne zo spolujazdcovho sedadla bolo pocut, ako samosvor perfektne v Danyho aute zabera a ako mu dovoluje zadok pekne chytit, vytiahnut auto zo zakruty a zrovnat zadok. Tatkiez pri prejazdoch roznych zakrut po jeho RZ auto stale fungovalo a proste osobne som definitivne spokojny, ze mam HONDA LSD. Je s nim menej prace vo volante, lepsie sa prisposobuje zakrute podla potreby, co sa mi aspon s QUAIFE nejak nedarilo...
Na mojom 8G som s nim tiez spokojny, samozrejme tam pretacave smyky moc nehrozia a auto nie je tak hrave. Ale trochu to na hravosti pridalo. Minule som isiel krasnou okreskou a prsalo. Vacsina cesty bola zhora dost prikryta stromami, takze tam mrholenie nezvlhcilo az tak vozovku. Vysiel som ale z lesa a cakala na mna krasna lavotociva zakruta, tak 120 stupnov. Vovzvka viacej vlhka, co som si uplne neuvedomoval. Drzal som najazd dlho vonkajskom, az som sa dostal do casti zakruty, ked som cez nu videl. Auto bolo na pokraji smyku, povoloval som si ale plny a bolo to v pohode. Potom som uz ale chcel zalomit zakrutu na apex volantom a to utiahnutie zakruty nejak prebudilo samosvor, zadok mi krasne zrovnal, ale ejhle - zadok nemalo moc co rovnat. Nez som sa stihol nazdat, zadok sa zacal slusne smykat. Priznam sa, ze som sa dost zlakol, okmzite kontra a trochu plynom ( a to myslim tiez pomohlo). Trochu som sa dostal moc do vnutra zakruty, takze som bol uz kolesom za strwedovou ciarou. Auto sa zrovnalo a kedze som sa bal, ze ma hodi do druhej strany, radsej som vyslapol spojku a ostalo to v pohode. Zaujimave len je, ze som si nevsimol bliknut VSA a to uz je moja druha podobna skusenost (blika skor pri neopatrnom priavani plynu v zakrute na prenych kolach, ale aj ked ju vyslovene skusam v nziisch rychlostiach, to rovna aj zadok ).
Zaverom teda by som dodal, ze samosvor rozdhodne urobi aj 8G mierne hravejsie, obzvlast na vode, kde sa ten zadok uz sam nezrovna, ako na suchu :lol: este by to chcelo nieco s geometriou na potlacenie nedotacavosti na limite a urcite by hravejsie to auto vedelo byt, o tom ziadna. Samozrejme by to ale bolo dost dlhe laborovanie