padam píše:A přes ty šílené zkoušky u Dekry pro individuální přestavby by to nešlo ?
http://www.dekra-automobil.cz/index.php ... chlist.phpJá vím, musel by být kat a tak podobně, ale snad by se alespoň 80% auta dalo legalizovat, no a na ten zbytek by stačila výmluva, že si to musel udělat majitel sám doma v garáži, ne?
Cenově by to ale asi byl masakr, každopádně ale lepší než auto nezpůsobilé k provozu na veřejné komunikaci.
řešil jsem to dneska celý den, ale asi ne... Není to tak jednoduché, třeba díly z UK jsou sice legání v UK, dokonce je tam i legální CTR s kompresorem, normálně to dostaneš v poho na papíry, jednoduché jako v Polsku, ale v Německu to legální není jako většina dílů z UK
Prostě jednině to dostat do UK na papíry, tak zlegalizovat a pak dovést zpět...
Trošku opruz a finanční nesmysl...
Nebo do Polska, tam na papíry a dovoz do Čech, ale to vlastně pořádně nesmí ani do Německa pak a hlavně jak to pak vysvětlíš potenciálnímu kupci, že to není z Polska, ale jen v Polsku zlegalizované