Český supersport Attack GTR

Život našeho závodního teamu...

Re: Český supersport Attack GTR

Příspěvekod dany v pon 12. říj 2015 15:47:46

jj, tvářim se, jako když nám jde o život :lol:

Ale nikdy jsem na sebe takhle nekoukal a docela v pohodě, překvapilo mě jak moc jsem soustředěnej a hned tak něco mě nevyvede z míry :twisted:


Zatím nejsou ofiko časy, ale dle naší časomíry to ukazuje nejrychlejší kolo během závodu 1:50.26
Takže na to, že vím kde jsou ještě rezervy v rukách a že si mě auta dávala hlavně v zatáčkách a venkem, ano tak velký rozdíl to byl a vůbec to nebylo vtipné :lol: , jsem nakonec docela spokojenej...
Kdyby to vzal do ruky někdo, kdo umí opravdu řídit, tak stáhne určitě ještě vteřinu, spíš dvě a slicky jak jsem viděl udělají další dvě tři vteřiny na kolo, takže tu máme můj původní úmysl, atakovat s autem hranici 1:45

BTW: Nedokážu popsat, jak moc mě řízení tohoto auta baví, je to prostě něco jiného, "dospělé auto" a správná poháněná náprava...
Dám jsem pak onboardy z jízd...
Uživatelský avatar
dany
Administrátor
 
Příspěvky: 2458
Registrován: sob 13. pro 2008 20:41:16
Bydliště: Kladno

Re: Český supersport Attack GTR

Příspěvekod maxxi v úte 13. říj 2015 18:03:08

Jede to fakt pěkně :twisted:
Uživatelský avatar
maxxi
 
Příspěvky: 213
Registrován: stř 09. lis 2011 23:13:05
Bydliště: Hostivice

Re: Český supersport Attack GTR

Příspěvekod dany v čtv 15. říj 2015 20:28:36

Vzhledem k tomu, že letos jsem musel peníze investovat jiným směrem, na test AttackuGTR nezbylo... :(

DSF_0494.jpg

Nicméně dobrou zprávou je, že ačkoli nás opustili spoluinvestoři, tak se podařilo projekt zachránit a auto vyplatit, nyní je tedy výrazným majoritním vlastníkem TypeR.cz Racing team ve spolupráci s Lutherem alias B-Racing... ;) To pokládám za velmi pozitivní...

DSF_0405.jpg

Vzhledem k tomu, že jsme přes zimu na autě pracovali, na jaře jsme jen presentovali auto na RallyShow 2015, rozhodl jsem se alespoň pro jeden test, rovnou ostrý, v rámci sprintového seriálu CarboniaCup v Mostě...
Přeci jen jsem byl zvědav, jak naše "zimní" úpravy budou fungovat v praxi a navíc jsme potřebovali sbírat data, abychom mohli auto ještě kousek přes zimu posunout...

DSF_0425.jpg

První tři tréningy jsme zaměřili na testování nastavení geometrie, tlaky pneu, aerodynamiky a nastavení nové geometrie zadního křídla, navíc jsme je použili k možnosti vyzkoušení sedačky spolujezdce i dalším...
S výsledky v trénincích jsme byli spokojeni a udělali finální nastavení pro kvalifikaci a závod...
Jak to vypadá z místa spolujezdce se můžete podívat na Tomikově "Selfie" videu ...

V kvalifikaci se mi zdálo, že je auto nastavené správně, ale bohužel díky nepříznivému provozu nebylo možné dosáhnout maxima, přeci jen v kvaldě se ukázalo, jak moc nás oproti konkurenci na slicku použití semislicků Nitto limituje. Je ale problém, že vše je o penězích a já byl rád, že jsme auto na závody vůbec mohli přivést...

DSF_0412.jpg

Je mi jasné, že v závodě to bude proti autům na slicku těžké, ale zkusím trošku zatopit :twisted:
Nakonec čas není tak špatný jako výsledek a ačkoli mě daleko pomalejší auta díky slickům předjížděla venkem zatáčky :lol: mám z auta dobrý pocit. Nasbírali jsme hodně dat, která nám pomůžou udělat další změny v nastaveních během zimy, další velké pozitivum je, že neměli jsme za celý den (přes 170 ostrých km) žádný problém ...

DSF_0435.jpg

Podle dat z telemetrie bych neskromně řekl, že na slicku s upraveným nastavením budu schopen atakovat hranici 1:45 , pokud zvedneme výkon ze současných testovacích 290HP na finálních 320HP, mohl bych se dostat i pod ni a pokud by auto dostal do rukou někdo, kdo umí opravdu řídit, ne já jako průměrný amatérský závodník, auto by mohlo dýchat na záda i konkurenci na špici... 8-)

DSF_0499.jpg

Pár telemetrických údajů z testování v Mostě, přesně pak ze závodu: (jen připomínám, že to je na Nittech, tedy ne úplně vhodném SemiSlicku) , časy kol ze závodu http://www.carboniacup.cz/files/File/za ... 211103.pdf

- Nejlepší čas ... 1:50.22
- Ideální kolo z mezičasů ... 1:49.53
- Nejvyšší rychlost GPS ... 217.13 km / h
- Největší přetížení při brzdění ... - 1.515 G
- Největší přetížení při zrychlení ... + 0.715 G (to není z nuly :) !!! )
- Největší přetížení v levé zatáčce ... + 1.492 G
- Největší přetížení v pravé zatáčce ... - 1.607 G

Některé hodnoty mě trošku překvapily :o

DSF_0493.jpg


V posledním grafu je pro lepší představu srovnání rychlostí v jednom kole - Civic CTR 7G race časem 1:58 a AttackGTR s časem 1:50

Compare Lap CTR7G  race x AttackGTR.jpg

Stále je vidět, že průjezdy zatáčkami jsou hodně na jistotu a pomalé... Tam se dá dost zrychlit :twisted:
Uživatelský avatar
dany
Administrátor
 
Příspěvky: 2458
Registrován: sob 13. pro 2008 20:41:16
Bydliště: Kladno

Re: Český supersport Attack GTR

Příspěvekod padam v čtv 15. říj 2015 20:36:10

Hmm, to je slušný nářez. Asi se budu muset příští rok svézt. Nějaká šance, že se tam se 110kg vejdu? :lol:
Uživatelský avatar
padam
 
Příspěvky: 126
Registrován: pon 09. úno 2009 9:43:05

Re: Český supersport Attack GTR

Příspěvekod dany v čtv 15. říj 2015 21:28:59

Maxxi tam jel také :lol:
Uživatelský avatar
dany
Administrátor
 
Příspěvky: 2458
Registrován: sob 13. pro 2008 20:41:16
Bydliště: Kladno

Re: Český supersport Attack GTR

Příspěvekod padam v čtv 15. říj 2015 21:51:17

Jo tak to je v pohodě. Už se těším. :twisted:
Uživatelský avatar
padam
 
Příspěvky: 126
Registrován: pon 09. úno 2009 9:43:05

Re: Český supersport Attack GTR

Příspěvekod jarka v čtv 15. říj 2015 22:07:53

Jako 1.6 g na semislicku není úplně málo :) - v jaký to bylo zatáčce? Někde kde už je velká rychlost a funguje aerodynamika? Co to pak může udělat na slicku a v plným nasazení... Jaký jsou prosím hodnoty bočního přetížení pro závodní 7g, ať má člověk nějaký mustr?
jarka
 
Příspěvky: 231
Registrován: pát 04. zář 2009 21:50:11
Bydliště: Liberec

Re: Český supersport Attack GTR

Příspěvekod TomikTT v pát 16. říj 2015 0:06:23

Čísla mluví za vše, pecka, jasnej dukaz, ze jsem na onboard videu nemohl nic předstírat nebo hrát :twisted:
TomikTT
 
Příspěvky: 62
Registrován: úte 26. lis 2013 10:13:55

Re: Český supersport Attack GTR

Příspěvekod honzaS v pát 16. říj 2015 10:30:12

Dany, v tom porovnání je attack solo nebo taxi ?
Uživatelský avatar
honzaS
 
Příspěvky: 53
Registrován: pon 27. srp 2012 9:14:03
Bydliště: Ostrov

Re: Český supersport Attack GTR

Příspěvekod maxxi v pát 16. říj 2015 17:26:14

honzaS píše:Dany, v tom porovnání je attack solo nebo taxi ?


Bylo to v závodě bez spolujezdce http://www.carboniacup.cz/files/File/za ... 211103.pdf
Uživatelský avatar
maxxi
 
Příspěvky: 213
Registrován: stř 09. lis 2011 23:13:05
Bydliště: Hostivice

PředchozíDalší

Zpět na TypeR Racing Team

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků

cron