Vzhledem k tomu, že letos jsem musel peníze investovat jiným směrem, na test AttackuGTR nezbylo...
Nicméně dobrou zprávou je, že ačkoli nás opustili spoluinvestoři, tak se podařilo projekt zachránit a auto vyplatit, nyní je tedy výrazným majoritním vlastníkem TypeR.cz Racing team ve spolupráci s Lutherem alias B-Racing...
To pokládám za velmi pozitivní...
Vzhledem k tomu, že jsme přes zimu na autě pracovali, na jaře jsme jen presentovali auto na RallyShow 2015, rozhodl jsem se alespoň pro jeden test, rovnou ostrý, v rámci sprintového seriálu CarboniaCup v Mostě...
Přeci jen jsem byl zvědav, jak naše "zimní" úpravy budou fungovat v praxi a navíc jsme potřebovali sbírat data, abychom mohli auto ještě kousek přes zimu posunout...
První tři tréningy jsme zaměřili na testování nastavení geometrie, tlaky pneu, aerodynamiky a nastavení nové geometrie zadního křídla, navíc jsme je použili k možnosti vyzkoušení sedačky spolujezdce i dalším...
S výsledky v trénincích jsme byli spokojeni a udělali finální nastavení pro kvalifikaci a závod...
Jak to vypadá z místa spolujezdce se můžete podívat na Tomikově
"Selfie" videu ...
V kvalifikaci se mi zdálo, že je auto nastavené správně, ale bohužel díky nepříznivému provozu nebylo možné dosáhnout maxima, přeci jen v kvaldě se ukázalo, jak moc nás oproti konkurenci na slicku použití semislicků Nitto limituje. Je ale problém, že vše je o penězích a já byl rád, že jsme auto na závody vůbec mohli přivést...
Je mi jasné, že v závodě to bude proti autům na slicku těžké, ale zkusím trošku zatopit
Nakonec čas není tak špatný jako výsledek a ačkoli mě daleko pomalejší auta díky slickům předjížděla venkem zatáčky
mám z auta dobrý pocit. Nasbírali jsme hodně dat, která nám pomůžou udělat další změny v nastaveních během zimy, další velké pozitivum je, že neměli jsme za celý den (přes 170 ostrých km) žádný problém ...
Podle dat z telemetrie bych neskromně řekl, že na slicku s upraveným nastavením budu schopen atakovat hranici 1:45 , pokud zvedneme výkon ze současných testovacích 290HP na finálních 320HP, mohl bych se dostat i pod ni a pokud by auto dostal do rukou někdo, kdo umí opravdu řídit, ne já jako průměrný amatérský závodník, auto by mohlo dýchat na záda i konkurenci na špici...
Pár telemetrických údajů z testování v Mostě, přesně pak ze závodu: (jen připomínám, že to je na Nittech, tedy ne úplně vhodném SemiSlicku) , časy kol ze závodu
http://www.carboniacup.cz/files/File/za ... 211103.pdf - Nejlepší čas ... 1:50.22
- Ideální kolo z mezičasů ... 1:49.53
- Nejvyšší rychlost GPS ... 217.13 km / h
- Největší přetížení při brzdění ... - 1.515 G
- Největší přetížení při zrychlení ... + 0.715 G (to není z nuly
!!! )
- Největší přetížení v levé zatáčce ... + 1.492 G
- Největší přetížení v pravé zatáčce ... - 1.607 G
Některé hodnoty mě trošku překvapily
V posledním grafu je pro lepší představu srovnání rychlostí v jednom kole - Civic CTR 7G race časem 1:58 a AttackGTR s časem 1:50
Stále je vidět, že průjezdy zatáčkami jsou hodně na jistotu a pomalé... Tam se dá dost zrychlit