11.10.2015 (Ne) ... Most - CarboniaCup "Sprint"

Plánované a uskutečněné akce

Re: 11.10.2015 (Ne) ... Most - CarboniaCup "Sprint"

Příspěvekod infi v čtv 24. zář 2015 8:31:11

No tak to je dost na hlavu...takze pro nas s Maxxim urcite poprve a naposled :lol:

Maxxi ...soupnout civica mezi GT-R a Crovetty, jenom proto, ze je civilne rozsireny...nad tim se da pouze pousmat. A jasne, priste do Acek si da ke skorapce a ctyrbodu vsechny airbagy :lol: :lol: :lol: i ty bocni a stropni...

Ty 4 Lotusy co jsou prihlasene do B, budou taky vsechny naswapovane na novejsi 1.8 motory, pochybuju ze tam maji puvodni 1.8 o vykonu 118 koni.

Je zajimave jakou filozofii tam resi oznaceni motoru a ram, pritom si myslim, ze kdyby seriove GT-R o vaze 1750kg trefilo 720kg tak by asi nebyl vyrovnany souboj a lotus by nezachranilo ani 10 airbagu.
K20 ITR DC2
Uživatelský avatar
infi
 
Příspěvky: 37
Registrován: ned 06. zář 2009 14:12:15
Bydliště: Okr.Kladno

Re: 11.10.2015 (Ne) ... Most - CarboniaCup "Sprint"

Příspěvekod maxxi v čtv 24. zář 2015 12:57:42

dany píše:Dobrá, ať pochopíme všichni... Hlavně do budoucna...
napiš přesně, co z toho nechápeš?


To co už vypsal Infi, chtěl bych ale více pochopit pojem rozšířené auto. Já mám na autě pouze kola 17x9 a ty i tak nepřesahují půdorys vozu nepoužívám podložky aj.... o jaké rozšíření tedy jde? Pokud jde o ty karbonové kryty ty jen kopírují původní plast lemy dal jsem je tam pouze pro to že původní lemy jsou ohnuté do vnitřku blatníku a to cca 1cm který jsem potřeboval ale půdorys jako takový jsem nijak nepřesáhl.

To je jen připomínka kterou bych chtěl pochopit ,zařazení mi je jedno chci se hlavně projet ale jejich předpisy jsou fakt divné.
Uživatelský avatar
maxxi
 
Příspěvky: 213
Registrován: stř 09. lis 2011 23:13:05
Bydliště: Hostivice

Re: 11.10.2015 (Ne) ... Most - CarboniaCup "Sprint"

Příspěvekod zitnyp v čtv 24. zář 2015 13:15:01

Hmm, to vypada, ze se do kategorie B2 vlezu (1.3* nasobek za wankel). Na druhou stranu jeste nejsou tak husty. Nektere amaterske vrchy co jsem zkoumal, tak maji, ze podvozek libovolny, ale ulozeni seriove...
Honda Civic 8G 1.8iVTEC 103kW MY2007 6MT Milano Red (daily)
Mazda RX8 170kW MY2004 6MT Lightning Yellow (trackday)
zitnyp
 
Příspěvky: 44
Registrován: pát 13. zář 2013 11:34:13
Bydliště: Stěžery - Hradec Králové

Re: 11.10.2015 (Ne) ... Most - CarboniaCup "Sprint"

Příspěvekod dany v čtv 24. zář 2015 23:07:00

V kostce a vezmu to od konce...

skupina "A" má vlastně neomezené možnosti úprav. Pokud budeme uvažovat nějaké "skoro" "B", které je upraveno někde nad rámec a není tedy možno ho dát do skupiny "B", není problém aby to auto jelo se skupinou "A", ale protože v této skupině jsou auta s rámem, je třeba jak souhlasu majitele a jeho podpis že tak činí i přes upozornění na vlastní nebezpečí, tak je nutné, aby auto mělo funkční všechny prvky pasivní ochrany, tedy homologované sedačky, pasy a hlavně funkční airbagy...
Dá se přeneseně říct, že vlastně v "A" skupině můžete ty airbagy vyměnit za rám...

Co se týká skupiny "B" tam je jasně řečeno, že auto musí vycházet ze sériové verze, tedy:
- motor musí mít původní typ, žádný SWAP, je povolena úprava motoru jako jsou písty, vačky, klapka může být větší (jen musí být zachován počet klapek, tedy u nás nesmí být čtyřklapka) a přeplňování je povoleno pouze pokud je v základní verzi auta
- podvozek po všech vyjednáváních může být dneska také libovolný, uložení v unibalech je povoleno
- pneu jsou povolené semislick a můžou mít jak E4 tak i mezinárodní DOT homologaci pro běžný provoz
- interier musí mít koberec, stropnici, zadní plasty a být kompletní kromě zadního plata a zadních sedaček
- exterier musí týt také sériový, nelze ani měnit blatníky a dveře za laminátové kopie, vyjímkou je pouze kapota. Šířka vozu musí být sériová a kola musí mít takové ET, aby nikde nepřekračovali obrys auta a "nečouhali" z blatníku... Je jedno jestli to je 1mm, 1cm nebo 1m, ale pokud mají kola takovou šířku v kombinaci s ET, že se nevejdou pod sériový blatník a ten je třeba upravit, tak to již prostě je nesériová šířka vozu a není to "B"

poslední benevolencí je, že pokud to je upravené auto, které nelze dát díky rozsahu úprav do kategorie B daného obsahu a majitel auta nesplňuje bezpečnostní předpis pro "A" kategorii nebo v ní nechce jet, může jet v kategorii B5

u motorů je obava, že za chvíli by tam začali jezdit různé CRX a jiná lehká auta se swapnutými silnými dvoulitrovými motory.

Takže je na každém, buď se přizpůsobí, nebo ne, ale opravdu tohle jsou na druhou stranu nejvíce benevolentní pravidla, která najdete... Doporučuji si přečíst, jak musí vypadat eNko třeba v rally pod hlavičkou FIA...
Uživatelský avatar
dany
Administrátor
 
Příspěvky: 2458
Registrován: sob 13. pro 2008 20:41:16
Bydliště: Kladno

Re: 11.10.2015 (Ne) ... Most - CarboniaCup "Sprint"

Příspěvekod infi v pát 25. zář 2015 9:28:31

dany píše:u motorů je obava, že za chvíli by tam začali jezdit různé CRX a jiná lehká auta se swapnutými silnými
dvoulitrovými motory.


Pokud je to jedinna obava (a dle me opravnena),tak staci pro auta se swapem dopsat vahy, jak je tomu u Acek...
2000ccm (1120kg) - váha s jezdcem a náplněmi, váženo po závodě
3000ccm (1170kg) - váha s jezdcem a náplněmi, váženo po závodě
3500ccm (1220kg) - váha s jezdcem a náplněmi, váženo po závodě
5100ccm (1290kg) - váha s jezdcem a náplněmi, váženo po závodě
5100ccm (1350kg) - váha s jezdcem a náplněmi, váženo po závodě

ale vubec za to nema cenu lobovat...me je to vicemene fuk
K20 ITR DC2
Uživatelský avatar
infi
 
Příspěvky: 37
Registrován: ned 06. zář 2009 14:12:15
Bydliště: Okr.Kladno

Re: 11.10.2015 (Ne) ... Most - CarboniaCup "Sprint"

Příspěvekod dany v pát 25. zář 2015 16:25:47

infi píše:
dany píše:u motorů je obava, že za chvíli by tam začali jezdit různé CRX a jiná lehká auta se swapnutými silnými
dvoulitrovými motory.


Pokud je to jedinna obava (a dle me opravnena),tak staci pro auta se swapem dopsat vahy, jak je tomu u Acek...
2000ccm (1120kg) - váha s jezdcem a náplněmi, váženo po závodě
3000ccm (1170kg) - váha s jezdcem a náplněmi, váženo po závodě
3500ccm (1220kg) - váha s jezdcem a náplněmi, váženo po závodě
5100ccm (1290kg) - váha s jezdcem a náplněmi, váženo po závodě
5100ccm (1350kg) - váha s jezdcem a náplněmi, váženo po závodě

ale vubec za to nema cenu lobovat...me je to vicemene fuk


swap motor nedáváš protože to je pro Tebe nevýhodné, ale naopak výhodnější, takže by se musela dát vyšší hmotnost než u standardních "B"
Uživatelský avatar
dany
Administrátor
 
Příspěvky: 2458
Registrován: sob 13. pro 2008 20:41:16
Bydliště: Kladno

Re: 11.10.2015 (Ne) ... Most - CarboniaCup "Sprint"

Příspěvekod dany v stř 30. zář 2015 21:39:31

Máme tedy boxy číslo 29 a 30... Kdo se bude chtít případně přijet podívat, či na poslední chvíli ještě přihlásit...
Uživatelský avatar
dany
Administrátor
 
Příspěvky: 2458
Registrován: sob 13. pro 2008 20:41:16
Bydliště: Kladno

Re: 11.10.2015 (Ne) ... Most - CarboniaCup "Sprint"

Příspěvekod jarka v ned 11. říj 2015 20:05:13

Hoši tak jak jste dopadli? Jsem doma marodnej a nemohl jsem dorazit na čumendu, ale zvědavost mě neopustila...
jarka
 
Příspěvky: 231
Registrován: pát 04. zář 2009 21:50:11
Bydliště: Liberec

Re: 11.10.2015 (Ne) ... Most - CarboniaCup "Sprint"

Příspěvekod dany v pon 12. říj 2015 0:32:17

Kluci dopadli suprově...

Marco dojel druhý, těsně následovaný Ramsesem... Velká gratulace...

Maxxi neměl mezi nejrychlejšími "Béčky" moc šancí, takže GT-R a ostatní obludy mu odjely a zbytku pole zase odjel on, takže takový závod sám pro sebe...

Mě předjížděla auta venkem dole v levé za Matadorem, takže úplný úspěch se nekonal... Nicméně pozitivní je chování auta, no a to že proti autům na slicku mít moc šancí nebudu jsem věděl dopředu, ale je to o rozpočtu... Jel jsem co to šlo, ale ani to nestačilo, v rukou jsem měl tak ještě 1-2s max., ale prostě jsem se bál, nemůžu si moc dovolit to rozbít :lol:


01 - 1:56.41
02 - 1:52.82
03 - 1:50.94
04 - 1:53.35
05 - 1:52.55
06 - 1:52.43
07 - 1:51.38
08 - 1:51.71
09 - 1:51.75
10 - 1:50.22
FINISH
11 - 1:50.26
Uživatelský avatar
dany
Administrátor
 
Příspěvky: 2458
Registrován: sob 13. pro 2008 20:41:16
Bydliště: Kladno

Re: 11.10.2015 (Ne) ... Most - CarboniaCup "Sprint"

Příspěvekod R4ms3S v pon 12. říj 2015 10:43:18

bylo to super až na moje chyby, gratulace Marco!
Díky za servis Dany a samozřejmně Lukyne :)

Jinak řešil jsem s jedním z těch němců, ty jejich Lotusy, tak jednomu se posral alternátor, druhému čep řízení, proto bylo pak v závodě o dva méně. A ten nejrychlejší má cca 175HP a 720Kg :shock: :lol:
Honda CTR 7G - XYZ SuperSport + BuddyClub + Spoon N1 Replica + EBC TurboGroove
http://www.r4ms3s.cz/ctr/ & http://www.honda-club.cz/forum/viewtopic.php?t=43746
Uživatelský avatar
R4ms3S
 
Příspěvky: 53
Registrován: stř 15. srp 2012 21:15:09
Bydliště: Praha / Zojmo

PředchozíDalší

Zpět na Akce

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 27 návštevníků

cron