Takže nebude to úplně jednoduché do budoucna, ale tentokrát to je následovně:- Maxxi ... přeřazen do kategorie B5 s vyjjímkou, tedy s nárokem na pohár, ale bez nároku na body
- Infi ... potvrzen v kategorii B2 s vyjjímkou, tedy s nárokem na pohár, ale bez nároku na body
Nicméně od příštího závodu platí striktně podmínky, které nelze již odpustit...... libovolné úpravy auta, tedy splňuje Infi i Maxxi, jedině do kategorie "A" , ale auta musí mít bezpečnostní rám, nebo na vlastní nebezpečí pojedou bez rámu se skupinou "A" , ale musí mít všechny bezpečnostní prvky funkční včetně airbagů
... ve skupině "B" není možné jezdit se SWAP motorem, jedině by Infi musel na štítek motoru nalepit štítek z ITR s označením B18C a doufat, že ho nikdo nevyprotestuje
... Maxxi se do "B" kategorie nedostane bohužel ani kdyby doplnil interiér o koberec, stropnici a plasty v kufru, nepřekonatelná překážka totiž zůstává rozšíření auta
Kdo tedy bude chtít jezdit v příštím roce v tomto seriálu, bude muset opravdu splňovat předpisy pořadatele... Je to tedy paradox, ale jako vzor můžeme třeba uvést Mírovo auto, to je tedy naprosto "čisté" auto skupiny "B"
- úpravy na motoru jsou libovolné, pokud zůstane originální typ motoru a počet klapek
- podvozek libovolný
- brzdy libovolné
- interiér sériový, pryč se můzou dát pouze zadní sedačky