Závodní přepážky v olejové vaně zabraňující odlévání oleje

Závodní přepážky v olejové vaně zabraňující odlévání oleje

Příspěvekod R4ms3S v stř 21. kvě 2014 15:38:37

Nenašel jsem zde žádný dotaz k tomuhle tématu, tak se ptám, protože o tom v poslední době dost uvažuji.

Závodní přepážky v olejové vaně zabraňující odlévání oleje
Nevím jak moc je to potřeba řešit na to moje ježdění, ale chci se zeptat, jaká je šance nebo jak moc to Dany (nebo kdokoliv jinej) doporučujete, už druhý člověk mi psal, že se mu to stalo, což mě popravdě docela vyděsilo, zároveň s cenou za opravu motoru...
Vím, že Tegiwa prodává za nějakých 70Liber, přímo přepážky jen k navaření (dotaz bokem, čím ideálně vařit?), což mi příjde fér deal, ale nevím zda je to nejlepší řešení, popřípadě zda by se to nedalo udělat doma nebo za nějakou úplatu nechat vyrobit od tebe Dane?

Jinak ano vím i o těch dražších řešeních, jako vana od Toda nebo přímo celá přepážka, která se do vany jen vloží...

Díky za jakýkoliv point k tomuhle ;)
Honda CTR 7G - XYZ SuperSport + BuddyClub + Spoon N1 Replica + EBC TurboGroove
http://www.r4ms3s.cz/ctr/ & http://www.honda-club.cz/forum/viewtopic.php?t=43746
Uživatelský avatar
R4ms3S
 
Příspěvky: 53
Registrován: stř 15. srp 2012 21:15:09
Bydliště: Praha / Zojmo

Re: Závodní přepážky v olejové vaně zabraňující odlévání ole

Příspěvekod dany v ned 25. kvě 2014 23:45:27

Přepážky do vany mají smysl až opravdu při rychlých časech a hlavně na kvalitních pneu, aby to přetížení bylo tak velké, že to stojí za to...

Osobně jsem se s K-motorem přidřeným díky absenci přepážek ve vaně ještě nesetkal, už proto, že K-motory jsou konstruované tak trošku jinak, nedostatek tlaku oleje se ještě daleko dříve pozná chvilkovým vypnutím VTECu, to asi při nízké hladině oleje zažil s K-motorem skoro každý v táhlé zatáčce :)

vařené přepážky stojí dost za prd, problém je, že na 8G EDM nic jiného zatím není, ale u 7G je lepší se na to buď vyprdnout, nebo vložit přepážky pořádné, například toto ... http://i39.photobucket.com/albums/e170/ ... AG1319.jpg

Není to do sériového auta nutné ani na semislick, ale já to mám ve všech závodních autech a samo i ve svém osobním...
Uživatelský avatar
dany
Administrátor
 
Příspěvky: 2458
Registrován: sob 13. pro 2008 20:41:16
Bydliště: Kladno

Re: Závodní přepážky v olejové vaně zabraňující odlévání ole

Příspěvekod infi v stř 28. kvě 2014 20:47:22

dany píše:Přepážky do vany mají smysl až opravdu při rychlých časech a hlavně na kvalitních pneu, aby to přetížení bylo tak velké, že to stojí za to...

Osobně jsem se s K-motorem přidřeným díky absenci přepážek ve vaně ještě nesetkal, už proto, že K-motory jsou konstruované tak trošku jinak, nedostatek tlaku oleje se ještě daleko dříve pozná chvilkovým vypnutím VTECu, to asi při nízké hladině oleje zažil s K-motorem skoro každý v táhlé zatáčce :)

vařené přepážky stojí dost za prd, problém je, že na 8G EDM nic jiného zatím není, ale u 7G je lepší se na to buď vyprdnout, nebo vložit přepážky pořádné, například toto ... http://i39.photobucket.com/albums/e170/ ... AG1319.jpg

Není to do sériového auta nutné ani na semislick, ale já to mám ve všech závodních autech a samo i ve svém osobním...


Co to stoji ta "vkladaci" cca? :)
K20 ITR DC2
Uživatelský avatar
infi
 
Příspěvky: 37
Registrován: ned 06. zář 2009 14:12:15
Bydliště: Okr.Kladno

Re: Závodní přepážky v olejové vaně zabraňující odlévání ole

Příspěvekod dany v stř 28. kvě 2014 21:22:02

napodled jsem je platil kolem 7tis, jestli si pamatuji spravne...
Uživatelský avatar
dany
Administrátor
 
Příspěvky: 2458
Registrován: sob 13. pro 2008 20:41:16
Bydliště: Kladno

Re: Závodní přepážky v olejové vaně zabraňující odlévání ole

Příspěvekod maxxi v stř 28. kvě 2014 23:57:37

dany píše:napodled jsem je platil kolem 7tis, jestli si pamatuji spravne...


Pamatuješ si to naprosto přesně :D

infi: mám jednu volnou ;) pokud tedy Dany nepřijde na nějaké řešení jak jí dát do FN2
Uživatelský avatar
maxxi
 
Příspěvky: 213
Registrován: stř 09. lis 2011 23:13:05
Bydliště: Hostivice

Re: Závodní přepážky v olejové vaně zabraňující odlévání ole

Příspěvekod dany v čtv 29. kvě 2014 7:04:08

Jenze FN2 inserty nejdou do EP3 :(

Odesláno z mého MI 2S pomocí Tapatalk
Uživatelský avatar
dany
Administrátor
 
Příspěvky: 2458
Registrován: sob 13. pro 2008 20:41:16
Bydliště: Kladno

Re: Závodní přepážky v olejové vaně zabraňující odlévání ole

Příspěvekod dany v čtv 20. lis 2014 22:36:56

Uživatelský avatar
dany
Administrátor
 
Příspěvky: 2458
Registrován: sob 13. pro 2008 20:41:16
Bydliště: Kladno

Re: Závodní přepážky v olejové vaně zabraňující odlévání ole

Příspěvekod dajo v čtv 11. pro 2014 14:57:14

Chcem sa opytat v com su tie navarovacie prepazky horsie od tych vkladacich?? Ja mam napr. kupene od Tegiwa navarovacie a su uplne rovnake ako tie co sa davaju napr. do vane od Spoon-u
dajo
 
Příspěvky: 10
Registrován: čtv 04. dub 2013 18:50:36
Bydliště: Olešná, SR

Re: Závodní přepážky v olejové vaně zabraňující odlévání ole

Příspěvekod maxxi v čtv 11. pro 2014 21:19:50

dajo píše:Chcem sa opytat v com su tie navarovacie prepazky horsie od tych vkladacich?? Ja mam napr. kupene od Tegiwa navarovacie a su uplne rovnake ako tie co sa davaju napr. do vane od Spoon-u


Je to uplně jiné konstrukční řešení podívej se na fotku jak jsou řešené kanály pro protékání oleje a musí ti to být jasné.
Uživatelský avatar
maxxi
 
Příspěvky: 213
Registrován: stř 09. lis 2011 23:13:05
Bydliště: Hostivice

Re: Závodní přepážky v olejové vaně zabraňující odlévání ole

Příspěvekod dajo v pát 12. pro 2014 8:01:12

Takze keby som ich tam dal pokazil by som tym nieco alebo by tam boli uplne zbytocne??? http://www.spoonsportseurope.net/produc ... 5-001.html toto je ta prepazka od Spoon a ta od Tegiwa je uplne rovnaka ked som to porovnaval a ta vana mi pride tiez taka ista tak som s toho teraz jelen...
dajo
 
Příspěvky: 10
Registrován: čtv 04. dub 2013 18:50:36
Bydliště: Olešná, SR

Další

Zpět na Motor, ECU

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků

cron