Nějaké zlepšení se opět dostavilo -
02:01:755 (semi Nitto NT01) -
videobohužel jen opět dle videa, zapomněl jsem po dojetí stintu uložit data v telemetrii
a tak mám datalog jen z Hondata FlashPro.
Tentokrát jsem to zkusil jinak, protože chci to auto více osobně poznat i z jineho úhlu pohledu, takže jsem jezdil víc rally
. No, asi to není cesta k času pod 2:00, ale pro mě osobně byla jízda zábavnější a i tímto stylem jsem jezdil ostrá kola pod 2:02. No jenže na tento okruh se to uplně nehodí a důsledky časů pod 2:02 tímto stylem ... postupná ztráta adheze a dost brutální opotřebení pneu na přední nápravě
a vaření brzdovky, kdy se mi pomalu propadal brzdový pedál a musel jsem dost zvolnit.
Chyby v jízdě netřeba na tomto foru asi moc rozepisovat, věřím, že tady je uvidí na videu asi každý, já je vidím taky
a to je dobré, je motivace. Nemyslím si, že jsou příliš velké, ale dovedu si představit 1 vteřinu a opět se vrátit k čistější jízdě nebo zůstat u stávajícího pro mě zábavnějšího jízdního stylu, ale pak přejít na tvrdší semislick, jinak mi ty nitta vydrží sotva 6 stintů.
V cestě k lepšímu času dopomohl tentokrát Jarka, tímto mu díky, bylo to parádní ježdění, svezení, dobrej pokec a hlavně relax. Pro mě osobně zase posun, už jen třeba v tom, že není nutný se potento ..., když mi auto letí smykem.
Jo, a CTR7G (Jarkovo) je hodně zábavný auto už jen na sedadle spolujezdce, překvapilo mě to moc. Nu nic, já už si cestu vybral a dokud je kam se posouvat, tak si nemůžu vůbec stěžovat
Každopádně CTR7G mi přišla na první dojem hravější.
Snad nejsem moc OT ...