Další test AttackaGTR na okruhu v Mostě proběhl dne 30.10.2014 Test byl zaměřený hlavně na chlazení vozu. V autě byl nově nainstalován externí chladič oleje a všechny zajímalo, jak tato změna ovlivní teplotu oleje. Vzhledem k výsledku testu můžu nyní chytře prohlásit, že jsem to opravdu měl udělat od začátku, ale zase díky postupnému vývoji se nám podařilo "inteligentně" a jednoduše umístit chladič oleje a vše vyřešit daleko levněji, než jsem v prvopočátku zamýšlel...
Nikdo nevěděl, jak bude test dlouhý a pokud by byl nějaký i drobný problém test by byl okamžitě ukončen, neboť před testem došlo ke kompletní rozebírce motoru a jeho prohlídce, více opotřebená ložiska byla vyměněna za nové (předpokládáme že vyšší tření bylo způsobeno nižší mazací schopností přehřátého oleje) a motor doladěn do finální specifikace, nyní tedy můžeme využít plného výkonu 320HP a maximálních otáček 9600rpm.
Přestože již tedy můžeme využít plný výkon a otáčky, v testech se to dít nebude, je naprostá škoda motor ničit a hlavně kvůli porovnání času na kolo je třeba jezdit ve stejných otáčkách aby případná změna času vyjadřovala zlepšení chování vozu a ne vyšší výkon, proto v testech budeme i nadále točit max. 8000rpm, tedy budeme pracovat s výkonem cca 280HP a o něco horším průběhem.
Test ve třetím stintu přerušil chvíli před koncem únik oleje ze spoje externího chladiče, prostě člověk nemůže mít vždy štěstí a přesně toto je daň za vývoj. Chladič má nakonec nějakou drobnou výrobní vadu, ale toto negativum přetavíme v pozitivum, protože jsme zjistili, že se nám tam vejde ještě o kousek větší chladič, takže hned v pátek došlo k objednání tohoto většího a je možné, že ještě příští týden vyrazíme naposledy tento rok testovat...
Příští test, pokud to počasí dovolí, by ukázal porovnání snížení teplot vlivem většího chladiče, což by mohlo být užitečné v případě, že v parných letních měsících pak bude potřeba chladit olej ještě více.
Dále bychom testovali auto při delších úsecích celý 25min stint, teď jsme ho drobnými zastávkami dělili na 3 části, dále pak by se doladilo nastavení pozice zadního křídla pro maximální rychlost na rovince při minimálních ztrátách přítlaku v zatáčkách....
Jak jsem psal v úvodu, test byl pojat odpočinkově, takže byla možnost svést spolujezdce, můžete se tedy podívat, jak vypadá smrt v očích před výjezdem na trať
Jak to vypadá po návratu do depa může napsat třeba Maxxi, člověk prostě chvíli nevěří, že některé věci jsou možné a jezdit s takovýmto autem vracák a pod matadorem smykem, je také jiný zážitek