Počítáno včetně gum, destiček, ubytka, benzínu, střídmého stravování (normál v restauraci a grilčo na penzionu) a cca 8 koleček na NS. Ty brzdy a gumy tam tolik netrpí jako například v mostě.
Cesta tam a zpět a pojížďky kolem NS= 4 nádrže Ježdění na NS (8 kol) = 1 nádrž vstupné 8 kol = €160(?) Gumy/destičky = cca 10% ubyde Olej = dle spotřeby auta 1-2 litry ubytko s občerstvením = kolem €180-250
škoda že nás nejelo víc, i tak jsme si to ale užili....tento způsob dopravy byl super, jen bysme si do příště mohli nastudovat takové detaily jako např. že se v neděli v německu může s náklaďákem s podvalem na silnici až po 22hod
asi netřeba řešit, kterýmu autu to víc sluší...té Jardově šedé myši to zase ale slušně jede :)
Byla to pecka a auto fungovalo neskutečně (zítra nahodím video s časem). Přišlo mi, že ty GT3 minule lítali nějak rychlejc . Jen se mi bohužel opět potvrdilo, že neumím brzdit a dokážu zničit i to co jen tak někdo neumí .
TodaSan: tohle není Hradec, kde by si nějak zásadně potřeboval středy - takže Skunk rules .
BTW: Brzdit neumí skoro nikdo, alespoň já vidím také, že nebrzdím úplně optimálně, takže v klidu... Získané zkušenosti jsou přímo úměrné zničenému zařízení...