Český supersport Attack GTR

Život našeho závodního teamu...

Re: Český supersport Attack GTR

Příspěvekod dany v ned 20. dub 2014 18:02:48

zadna data ted nejsou dulezita, krome stavu motoru, teploty oleje, vody, tlaku kompresoru,... proste pouze provoznich veci... Az se bude auto chovat podle mych predstav, tak se muzeme bavit o casech :D

Zprevodovano to je tak, ze petka na 8600rpm (tedy kompletne cerveny shiftlight) je 205.6 km/h, nicmene tady je jasne, ze kola stale prokluzovala, tudiz realna rychlost je nizsi...


Dale ne nutne si uvedomit, ze jen finalnim dostrojeni pribude asi 200kg na hmotnosti, coz to auto zpomali ale i uklidni... Takze ted jde o to, ho opravdu naucit jezdit... Pak se bude pokracovat...
Uživatelský avatar
dany
Administrátor
 
Příspěvky: 2426
Registrován: sob 13. pro 2008 20:41:16
Bydliště: Kladno

Re: Český supersport Attack GTR

Příspěvekod TomikTT v ned 20. dub 2014 18:13:08

No dopr ...., tak tohle je mooooc :twisted:
Musel jsi to pustit snad 4x, abych tomu uveřil. Velká paráda :)
TomikTT
 
Příspěvky: 61
Registrován: úte 26. lis 2013 10:13:55

Re: Český supersport Attack GTR

Příspěvekod padam v ned 20. dub 2014 18:27:28

Hmm, jak bych to rekl? Asi pekelne pekelny peklo. ;-)
Uživatelský avatar
padam
 
Příspěvky: 126
Registrován: pon 09. úno 2009 9:43:05

Re: Český supersport Attack GTR

Příspěvekod varuj v ned 20. dub 2014 19:44:14

Brutalna bestia, len tak dalej... ;)
varuj
 
Příspěvky: 10
Registrován: ned 30. pro 2012 18:31:48

Re: Český supersport Attack GTR

Příspěvekod rotker v ned 20. dub 2014 20:07:00

Neuvěřitelný :shock: jen tak dál a houšť :lol:
Uživatelský avatar
rotker
 
Příspěvky: 46
Registrován: úte 02. bře 2010 14:45:40
Bydliště: Děčín

Re: Český supersport Attack GTR

Příspěvekod honzaS v pon 21. dub 2014 9:33:05

Ahoj Dany, takže vánoce jsou letos už v dubnu :D :D :D
Držím palce i na to ostatní ....
Uživatelský avatar
honzaS
 
Příspěvky: 53
Registrován: pon 27. srp 2012 9:14:03
Bydliště: Ostrov

Re: Český supersport Attack GTR

Příspěvekod LK7R v pon 21. dub 2014 11:47:24

Táhne ti to do prava Máchale! :-D

Slušnej kvapík ;-)
Honda CTR 7g K20A, TODA, KPRO, INVIDIA, ITG, 200+ HP http://www.honda-club.cz/forum/garage.php?mode=view_vehicle&CID=37
Honda S2000 AP2
Uživatelský avatar
LK7R
 
Příspěvky: 459
Registrován: pon 15. pro 2008 13:46:50
Bydliště: Prague / Czech Republic

Re: Český supersport Attack GTR

Příspěvekod dany v pon 02. čer 2014 21:14:17

Dneska jsme vyzkoušeli Attack GTR v téměř finálním nastavení výšky, geometrie, svornosti diferenciálu i zpřevodování...

Nějaké video a údaje ještě doplním. Teď jen ochutnávka... Tady je graf zrychlení Nissanu GT-R a Attacku GTR, zkuste si pro sebe tipnout, které je čí :lol:
Nissan GT-R x Attack GTR.jpg
Uživatelský avatar
dany
Administrátor
 
Příspěvky: 2426
Registrován: sob 13. pro 2008 20:41:16
Bydliště: Kladno

Re: Český supersport Attack GTR

Příspěvekod dany v úte 03. čer 2014 8:53:44

Uživatelský avatar
dany
Administrátor
 
Příspěvky: 2426
Registrován: sob 13. pro 2008 20:41:16
Bydliště: Kladno

Re: Český supersport Attack GTR

Příspěvekod dany v ned 22. čer 2014 20:02:46

DSG_4707.jpg

Sice trošku se zpožděním, ale přeci jen se konečně dostávám k sepsání postřehů z testu, kterým jsme 2. června 2014 úspěšně ukončili první testovací fázi silničním testem na letišti v Panenském Týnci.

DSG_4659.jpg

Na prototypu bylo na základě výsledků z prvního testu provedeno poměrně velké množství úprav od změny zpřevodování, přes nastavení diferenciálu, úpravy světlé výšky, přenastavení geometrie až po drobnou změnu SW motoru, takže nyní použitelné otáčky motoru vrcholí na hranici 9400rpm, ačkoli vzhledem ke křivce kroutícího momentu budou tyto otáčky použity pouze například při sprintu, potřebě maximálního zrychlení či krátkodobému využití vyššího výkonu. Pokud bude prototyp používán v kratších závodech jako sprinty, závody do kopce a podobně, pak bude motor točit 8800rpm, u vytrvalostních závodů pak 8400rpm.

DSG_4663.jpg

Test z mého pohledu dopadl dobře a ačkoli nás ještě “pár” drobných změn čeká, přesto to ve mě vzbuzuje optimismus. Auto je teď bez problémů ovladatelné, což je vizuálně nejmarkantnější posun. Vy to můžete posoudit sami na přiloženém videu. Vyplatí se počkat do konce, kde je navnadění v podobě ukázky zrychlení prototypu...
Video

DSG_4723.jpg

Minulý týden proběhlo základní dovážení prototypu na profi váhách a stále to vypadá, že se s hmotností vejdeme pod 800kg...

DSG_4660.jpg

V současné době je zase poměrně dost věcí rozmontovaných a probíhá finální složení auta včetně finalizace elektroinstalace. To samo obsahuje také výrobu například přístrojové desky a konečně již montáž kapotáže na auto. Pokud půjde vše dobře, mohl by se prototyp dostat ve druhé polovině prázdnin do své druhé testovací fáze, tedy na okruh ;) . To bude zase ale další porce práce a doufejme úspěšné...

IMG_20140619_192315.jpg
Uživatelský avatar
dany
Administrátor
 
Příspěvky: 2426
Registrován: sob 13. pro 2008 20:41:16
Bydliště: Kladno

PředchozíDalší

Zpět na TypeR Racing Team

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron