Celkem v utajení proběhl v úterý 15/4/2014 první test Attacku GTR na silnici, respektive na letištní ploše v Panenském Týnci... Počasí nebylo úplně přívětivé, bylo kolem 10 stupňů a většinou pod mrakem se silným větrem, nicméně alespoň nepršelo.
Na autě jsme pracovali nepřetržitě šest dnů před testem, takže nebylo možné ho udělat ani o den dříve a díky dalším okolnostem ani o den později, tudíž to bylo hop nebo trop... Nakonec se štestím, ale spíš to HOP
Auto jsme osadili všemi potřebnými věcmi a nepotřebné nechali doma
, datalogy a telemetrii mám v NB, tak proč se zdržovat, když bylo jasné, že tento test nebude poslední, než auto vyjede na závodní okruh...
Test dopadl hodně pozitivně, ačkoli auto před tím neujelo ani metr, celé dvě hodiny testů se chovalo konzistentně a nezaznamenali jsme jediný vážný problém... Najelo se přes 60km z toho poslední půl hodinu jsem to nijak moc nešetřil
a nekompromisně motor vytáčel k 9000rpm, což se nedalo na silnici přenést ani přes zahřáté Nitta NT01
, o zátěži motoru hovoří i barva nerezového výfuku na konci testů...
Nakonec před dalším testem musíme změnit geometrii pro lepší trakci a uklidnění auta, také přenastavit diferenciál na větší svornost, přeci jen ten výkon je nějak agresivnější, než jsem čekal... Je třeba si uvědomit, že díky absenci výbavy auta a kompletní kapotáže je zatím hmotnost asi o 200kg nižší než bude finální, takže v testu se potýkáme s výkonem přes 550HP na tunu a to už umí s autem pořádně zacvičit...
Sice auto nejelo jako po kolejích, ale zase jsem si vyzkoušel, že je neskutečně cítit odezvu celého auta a vlastně si tak ověřil použité komponenty, nic zásadního nebude nutné měnit, pouze nějaká další nastavení, po doladění to bude doufám hodně zlé a rychlé auto
Pro ty, co to zajímá, nějaké video z testů, je to ale točené jen mobilem ...
https://www.youtube.com/watch?v=H5okugvIDbA (stojí za to, vydržet až do druhé poloviny)