rada novacikovi

Konkrétní vzniklé problémy a jejich možné řešení

Re: rada novacikovi

Příspěvekod Bllesk v čtv 19. dub 2012 12:11:01

LK7R píše:Na 1,8 z motorového hlediska zapomeň, není tam co upravovat. Podvozek se dá udělat XYZ. Brzdy buď komplet KIT, nebo pasují z CTR 7G přední OEM brzdy komplet (kotouče + čelisti). Více info na http://8g.hondaclub.cz/. Jinak spojka na 1.8 stačí, není potřeba měnit, dokud je v pořádku.


na forum chodim a nasiel som tam neake upravy co sa tyka brzd a podvozka ale chcel som sa poradit s odbornikmy co vy na TypeR.cz ste. dakujem za reakcie.
Bllesk
 

Re: rada novacikovi

Příspěvekod whisper v pon 20. kvě 2013 14:50:32

Opýtam sa tu, lebo mi príde zbytočné zakladať novú tému:

Na STK mi povedali, že mi treba vymeniť čap na prednom pravom kolese... Posledný týždeň-dva ho už je aj počuť, keď idem cez hrboly a podobne. Tak som písal do Hondy a odpísali mi, že čapy sú tri: spodný čap otoča, vnútorný čap riadenia, krajný čap riadenia. Viem nejak bez cesty do servisu zistiť, ktorý z nich treba vymeniť?

Tiež mi napísali, že ak ide o čap otoča, tak sa musí objednať a vymeniť celý otoč, čo je 234 eur... Pochopiteľne mi hneď zamrzol úsmev na tvári, tak preto sa obraciam na vás s prosbou o pomoc :|

Ďakujem!

V Autokelly som našiel toto, predpokladám, že ide o ten čap otoča (nápravy):
P/L spodní čep NIPPARTS, pravá a levá přední náprava, montovací strana: spodní
Obrázek
MX-5 NA 1.6 Turbo
Uživatelský avatar
whisper
 
Příspěvky: 10
Registrován: čtv 15. pro 2011 23:56:56
Bydliště: Bratislava

Re: rada novacikovi

Příspěvekod rotker v úte 21. kvě 2013 11:01:46

Origo spodní čep se skutečně musí koupit celý s těhlicí a přelisovat ložisko. Když druhovýrobu, tak kup 555, myslím, že je má teď Loko, tak by mohl napsat nějaké reference a nebo v anglii dost dávají Buddyclub čepy.
Uživatelský avatar
rotker
 
Příspěvky: 46
Registrován: úte 02. bře 2010 14:45:40
Bydliště: Děčín

Re: rada novacikovi

Příspěvekod whisper v úte 21. kvě 2013 12:47:53

Ďakujem. Objednal som 555, tak uvidíme... Hlavne dúfam, že to bude to, čo potrebujem :)
MX-5 NA 1.6 Turbo
Uživatelský avatar
whisper
 
Příspěvky: 10
Registrován: čtv 15. pro 2011 23:56:56
Bydliště: Bratislava

Re: rada novacikovi

Příspěvekod misho v čtv 20. bře 2014 14:40:15

Dobry den.nechcem zakladat novu temu kedze aj ja som tu novacik a myslim teda ze sa to sem hodi.jedinu skusenost s japoncami co sa tyka aut mam iba so subaru sti co je asi dost malo na type r. mal by som zaujem o civic type r ep3.momentalne mam na vyber z dvoch kusov. jedna dovoz taliansko druha nemecko.samozrejme nechcem aby sa mi tu niekto za nieco zarucoval alebo mi garantoval ze jedna alebo druha bude vyborna.je mi jasne ze to sa neda.k tej co je z talianska sa zatial nebudem vyjadrovat, ma najazdenych 110000km a vyzera slusne..ide mi o tu z nemecka s ktorou by som potreboval poradit.
1- ma najazdenych 192000km.rok vyroby 2005. pri akom pocte km sa treba bat pripadnej generalky motora? neviem akymm sposobom bolo na aute jazdene. berme zatial iba tie zakladne veci. viem ze to ma retaz ale kedy treba napriklad menit napinaciu kladku? je 192000km uz naozaj vela? este pripomeniem ze auto by som chcel vyuzivat na amaterske preteky pripadne jazdu na okruhu.
2-tlmice asi pri oboch dvoch hondach na vymenu vsak?
3-ja som sa na to auto este nebol pozriet ale viete mi dat nejake rady na co si dat naozaj pozor?
4-uprava civiku podla toho co som si tu cital vyzaduje naozaj hodne panazi ale na to som zvykol pri uprave mojho saxa vts kde sme sa dostali na slusnych 150koni. mozno tu teraz niekoho na.eriem ale neni jednoduchsie kupit dvojlitroveho golfa a chipnut ho na 240koni za cenu 500eur?
vdaka
misho
 
Příspěvky: 7
Registrován: úte 11. bře 2014 23:59:12

Re: rada novacikovi

Příspěvekod whisper v čtv 20. bře 2014 15:08:14

No som zvedavý na odpovede :)

Môj názor: úprava akejkoľvek atmosféry je náročná (nielen) na financie. Ak ti ide len o kone, je jednoduchšie kúpiť si nejaké schopné turbo a chipnúť ho, alebo si rovno kúpiť E36 M3. Type-R si nekupuješ preto, že chceš 250 koní pod kapotou... Preto si treba najprv ujasniť, aké auto vlastne chceš.

Technické otázky nechám na skúsenejších... Každopádne väčšina vecí sa hovorí na fóra dookola - podľa kilometrov nemôžeš posudzovať stav motora ani prevodovky, mohli aj nemuseli byť repasované a závisí od veľa faktorov počas veku auta. Takisto podvozok mohol byť menený, na 200 tkm aute asi ťažko bude originál od výroby - takéto základné informácie si musíš predsa zistiť od predávajúceho.

Je to rovnaké pri kúpe hocijakého auta - servisná história, tlaky vo valcoch, radenie prevodovky vo vysokých otáčkach, synchróny na 2-3 prevode, stopy po oleji, farba výfukových plynov, zvuky pri jazde... Ja som mal EP3 so 198 tkm najazdených a bola v dobrom stave. Doteraz mi je za tým motorom smutno :D
MX-5 NA 1.6 Turbo
Uživatelský avatar
whisper
 
Příspěvky: 10
Registrován: čtv 15. pro 2011 23:56:56
Bydliště: Bratislava

Re: rada novacikovi

Příspěvekod dany v čtv 20. bře 2014 23:47:14

whisper píše:No som zvedavý na odpovede :)

Môj názor: úprava akejkoľvek atmosféry je náročná (nielen) na financie. Ak ti ide len o kone, je jednoduchšie kúpiť si nejaké schopné turbo a chipnúť ho, alebo si rovno kúpiť E36 M3. Type-R si nekupuješ preto, že chceš 250 koní pod kapotou... Preto si treba najprv ujasniť, aké auto vlastne chceš.

Technické otázky nechám na skúsenejších... Každopádne väčšina vecí sa hovorí na fóra dookola - podľa kilometrov nemôžeš posudzovať stav motora ani prevodovky, mohli aj nemuseli byť repasované a závisí od veľa faktorov počas veku auta. Takisto podvozok mohol byť menený, na 200 tkm aute asi ťažko bude originál od výroby - takéto základné informácie si musíš predsa zistiť od predávajúceho.

Je to rovnaké pri kúpe hocijakého auta - servisná história, tlaky vo valcoch, radenie prevodovky vo vysokých otáčkach, synchróny na 2-3 prevode, stopy po oleji, farba výfukových plynov, zvuky pri jazde... Ja som mal EP3 so 198 tkm najazdených a bola v dobrom stave. Doteraz mi je za tým motorom smutno :D


to opravdu nejde takhle posuzovat, je to dost individualni...
Co se tyka zrovna Tveho auta, tak ted ho dodelavam a ackoli se "zvenku" zdalo, ze auto je v poradku, tak treba prevodovka mela opravdu v haji synchrony 1-2 i 3-4 a menilo se i dvojkove a trojkove kolecko...
K tomu spojka byla total, takze zakladni repase uplne levna nebyla a motor se bude delat pristi zimu, rozhodne take jiz neni uplny mladik... Pokud nekdo kupuje takoveto auto, nemuze predpokladat, ze ho majitel pred nim setril... Od toho si nikdo TypeR nekupuje...

Takze 100tis km - je mozne, ze bude potreba udelat repase prevodovky a pripadne dat spojku...
200tis, to uz je uprcite jak na prevodovku, tak preventivne motor, pokud to nekdo nedelal, hlavne pokud to chce nekdo na zavody je trosku nesmysl to auto neprojit komplet...
Uživatelský avatar
dany
Administrátor
 
Příspěvky: 2458
Registrován: sob 13. pro 2008 20:41:16
Bydliště: Kladno

Re: rada novacikovi

Příspěvekod misho v pát 21. bře 2014 14:56:01

mne je jasne ze to nebude len tak ze sadnem a vozim sa. prave preto sem pisem aby som aspon priblizne zistil co to obnasa kupit auto ktore ma tolko najazdene. mozes byt trosku konkretnejsi ohladom ,,preventivnej udrzby,, motora.? vdaka
misho
 
Příspěvky: 7
Registrován: úte 11. bře 2014 23:59:12

Re: rada novacikovi

Příspěvekod dany v pát 21. bře 2014 14:57:36

Rozebrat a zjistit jak je na tom a vse opravit... cca 2tis €
Uživatelský avatar
dany
Administrátor
 
Příspěvky: 2458
Registrován: sob 13. pro 2008 20:41:16
Bydliště: Kladno

Re: rada novacikovi

Příspěvekod R4ms3S v pát 21. bře 2014 15:36:30

sorry, že se "vměšuju" do diskuze, ale cca 2000EUR jen za motor nebo motor + převodovka / spojka? :)
Honda CTR 7G - XYZ SuperSport + BuddyClub + Spoon N1 Replica + EBC TurboGroove
http://www.r4ms3s.cz/ctr/ & http://www.honda-club.cz/forum/viewtopic.php?t=43746
Uživatelský avatar
R4ms3S
 
Příspěvky: 53
Registrován: stř 15. srp 2012 21:15:09
Bydliště: Praha / Zojmo

PředchozíDalší

Zpět na Problémy, aneb jak na to

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků

cron