Nová řada podvozků s exteními nádobkami XYZ Racing

Re: Nová řada podvozků s exteními nádobkami XYZ Racing

Příspěvekod dany v čtv 21. lis 2013 23:52:16

nejde snadno :(
navic se muze vyskytovat pouze u 7G, je to takovy zvuk pri zataceni...
Uživatelský avatar
dany
Administrátor
 
Příspěvky: 2458
Registrován: sob 13. pro 2008 20:41:16
Bydliště: Kladno

Re: Nová řada podvozků s exteními nádobkami XYZ Racing

Příspěvekod rotker v pát 22. lis 2013 8:22:36

bajuz píše:Prosím vysvetliť "zadrhavani prutiny o unasec"

Myslel zadrhávání pružiny o unašeč...pri zataceni

Odesláno z mého GT-I9100 pomocí Tapatalk
Uživatelský avatar
rotker
 
Příspěvky: 46
Registrován: úte 02. bře 2010 14:45:40
Bydliště: Děčín

Re: Nová řada podvozků s exteními nádobkami XYZ Racing

Příspěvekod dany v pát 22. lis 2013 9:08:26

tady to ted je jeste trosku jine, ma to i trosku jine horni ulozeni a duvod bude asi malinko jiny, ale obecne to nicemu nevadi, jen se ozyvaji podobne zvuky jako kdysi u jedne generace SuperSportu pro CTR 7G...

Ale to taky poresim... Ted mam nejaky napad a zkusim to na svem aute a uvidime...
Uživatelský avatar
dany
Administrátor
 
Příspěvky: 2458
Registrován: sob 13. pro 2008 20:41:16
Bydliště: Kladno

Re: Nová řada podvozků s exteními nádobkami XYZ Racing

Příspěvekod bajuz v pát 22. lis 2013 15:55:13

Podvozok je doma, vďaka Dany.
Prvý dojem estetický na jedničku s hviezdičkou. Je masívny, perfektne spracovaný, som presvedčený, že bude aj vynikajúco fungovať. Obyčajný Supersport mám niekoľko rokov a fungoval bez jedinej chybičky 85000 km, a nejazdil som po hladučkých cestách..... viackrát dostal riadne rany až sa vypol prívod paliva. Nejaké reči typu "fuj je to Čína" sú v tomto prípade úplné bláboly.
Už ho len rýchlo namontovať.....
bajuz
 
Příspěvky: 45
Registrován: čtv 19. lis 2009 13:12:35

Re: Nová řada podvozků s exteními nádobkami XYZ Racing

Příspěvekod dany v pát 22. lis 2013 16:17:26

Ano, take se mi to libi...
Jen jak rikam, je to prototyp a je potreba to vychytat (hlavne optimalni nastaveni a geometrii), zatim se objevila jen ta jedna drobnost, spis esteticka nez problem s funknosti (funguje to opravdu slusne), zkusim to pristi tyden znovu cele rozhodit, prohlednout, upravit a prenastavit...

A myslim, ze to bude v pohode... Pak zkusime masivnejsi prodej :)
Uživatelský avatar
dany
Administrátor
 
Příspěvky: 2458
Registrován: sob 13. pro 2008 20:41:16
Bydliště: Kladno

Re: Nová řada podvozků s exteními nádobkami XYZ Racing

Příspěvekod bajuz v pát 22. lis 2013 20:40:14

Aby to malo punc Typer.cz tak urobíme promo akciu na SS Nitrogen 8G s fotkami a s Tvojim komentárom....ja sa skromne pripojím
Hádam to pomôže masívnejšiemu predaju.
Termín výletu do kráľovstva Typer.cz dohodneme.....
bajuz
 
Příspěvky: 45
Registrován: čtv 19. lis 2009 13:12:35

Re: Nová řada podvozků s exteními nádobkami XYZ Racing

Příspěvekod varuj v pát 22. lis 2013 23:54:11

bajuz píše:Podvozok je doma, vďaka Dany.
Prvý dojem estetický na jedničku s hviezdičkou. Je masívny, perfektne spracovaný, som presvedčený, že bude aj vynikajúco fungovať. Obyčajný Supersport mám niekoľko rokov a fungoval bez jedinej chybičky 85000 km, a nejazdil som po hladučkých cestách..... viackrát dostal riadne rany až sa vypol prívod paliva. Nejaké reči typu "fuj je to Čína" sú v tomto prípade úplné bláboly.
Už ho len rýchlo namontovať.....


Ahoj,
nemusis sa bat, nie len esteticky dojem bude na jednicku. Sedel som totiz pri testovacej jazde s Danym v aute a co ten podvozok dokazal "vyzehlit"... NESKUTOČNÉ...
varuj
 
Příspěvky: 10
Registrován: ned 30. pro 2012 18:31:48

Re: Nová řada podvozků s exteními nádobkami XYZ Racing

Příspěvekod roman001 v sob 23. lis 2013 11:47:29

dany píše:Ja si myslim, ze to ma vyznam pouze na performance pozadavek... Brat to jen kvuli tomu, ze to je mekci je nesmysl dle me...

Diky tem externim nadobkam se nastaveni tuhosti meni z 32kroku na nejakych 704 :) , ale co je hlavni, zvetsuje rozsah pouzitelnych nastaveni na vice nez dvojnasobek... Podvozek umi byt o cca 50% mekci nez standardni SuperSport a soucasne az o 120% tuzsi... To je ten narez :twisted:


Mě třeba ten podvozek díky vyjádření měkčí/komfortnější hodně zajímá :-)
Nevím jak je na tom s tuhostí XYZ SuperSport,ale moje KWčko mi přijde na každodení využívání českých silnic moc tvrdý.
Uživatelský avatar
roman001
 
Příspěvky: 41
Registrován: pon 12. led 2009 21:26:59
Bydliště: Brno

Re: Nová řada podvozků s exteními nádobkami XYZ Racing

Příspěvekod dany v stř 27. lis 2013 8:21:41

roman001 píše:
dany píše:Ja si myslim, ze to ma vyznam pouze na performance pozadavek... Brat to jen kvuli tomu, ze to je mekci je nesmysl dle me...

Diky tem externim nadobkam se nastaveni tuhosti meni z 32kroku na nejakych 704 :) , ale co je hlavni, zvetsuje rozsah pouzitelnych nastaveni na vice nez dvojnasobek... Podvozek umi byt o cca 50% mekci nez standardni SuperSport a soucasne az o 120% tuzsi... To je ten narez :twisted:


Mě třeba ten podvozek díky vyjádření měkčí/komfortnější hodně zajímá :-)
Nevím jak je na tom s tuhostí XYZ SuperSport,ale moje KWčko mi přijde na každodení využívání českých silnic moc tvrdý.


psal jsem to mockrát... KW, HR, prostě německé podvozky obecně jsou laděné maximálně na dálnici a okruh, protože tam mají poměrně dost kvalitní silnice a navíc na okresce nikdo z nich nejezdí přes 90km/h
Takže ani nemají možnost pořádně zjistit, že to nefunguje...
K nám jsou tyto podvozky docela nevhodné...

Proti KW var 1-3 je i základní XYZ SuperSport poměrně komfortní podvozek :lol:
Uživatelský avatar
dany
Administrátor
 
Příspěvky: 2458
Registrován: sob 13. pro 2008 20:41:16
Bydliště: Kladno

Re: Nová řada podvozků s exteními nádobkami XYZ Racing

Příspěvekod dany v sob 30. lis 2013 20:41:32

Tak mám za sebou instalaci podvozku i na CTR 8G, sice jak už bývá zvykem byla instalace zase daleko složitější, ale nakonec to dopadlo dobře a podvozek tam je ;)

P1020461.JPG


Co se týká jeho funkce, platí asi to co u CTR 7G, dokážu ho nastavit tak, že je tužší než sériový, ale díky nádobkám charakteristikou měkčí. Takže pocit má člověk, že podvozek je měkčí než série, ale přitom ho překvapí hlavně tuhost podvozku a trakce na každém povrchu, dokonce i rozbitější zatáčka na okresce se dá najednou projet na plný plyn.
Věřím, že i na okruhu to bude přínos, hlavně auto neztratí trakci na kole, které zrovna dorazilo na hrbolatý obrubík... :lol:

P1020466.JPG


Každopádně jsou tu nějaké podstatné komplikace:
- u velkých mých zadních brzd musím předělat vedení ruční brzdy, přehodit brzdič a lehce upravit držák lanovodu ruční brzdy
- u sériových zadních brzd jsou potřeba také drobné úpravy, ale mělo by to jít nakonec napasovat
- nejdou použít disky 16" a některé tuningové 17" disky, nádobka s dusíkem je totiž situována do jediného možného místa a to prostoru uvnitř disku hned vedle brzdič
- dle napasování zadní nápravy, které nejde bohužel ovlivnit, je třeba upravit - zaklepat část podběhu kufru, uvnitř kufru to vidět není, je to v místě, kde je plast


Příští týden budeme montovat podvozek ještě na EVO X, tak doufejme, že to půjde hladčeji ale bude to fungovat alespoň stejně...
Uživatelský avatar
dany
Administrátor
 
Příspěvky: 2458
Registrován: sob 13. pro 2008 20:41:16
Bydliště: Kladno

PředchozíDalší

Zpět na Podvozek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků

cron