Nikdy jsem si toho u žádné převodovky se šnekovým diferenciálem nevšiml... U LSD lamelového je tam hluku dost Ale neznamená to, že tam nic není, zkusím to na nějakém autě vysledovat...
Pak je teda otazka, co tam muze vubec tak rachotit. Je to vylozene pri lechtani plynu, soucasne s pocukavanim motoru. Pockam co treba jeste naposlouchate.
Možná je to trochu mimo,ale mě u EP3 se stávalo něco podobnýho.Při otáčkách 2000 - 2500 se slyšel slabé drnčení. Nakonec jsem našel u svodů nějakej plech,kterej asi mě fungovat jako tepelnej štít(možná Dany bude vědět co myslím),byl prorezlej kolem šroubů a drnčel.
To je klasika, kryci plech poloosy. Bud uhnije nebo se udela vule v tech kovo-penovych vlozkach. Uhnily zavarit, vule jsem vyresil dvema perovkama proti sobe a je klid;-) Ale Bully pise ze je to z prevodovky, tak tento plech muze asi vyloucit
Ale on to zase nemá tak staré to auto a navíc jsme to montovali u nás, takže kdyby to bylo úplně uhnilé, všimli bychom si toho... Mohlo to být naprasklé a teď to prasknout, ale ani to mi nepřijde...
Možné je to, že jak ta jeho montovaná převodovka byla úplně suchá a ležela pravděpodobně dost dlouho, tak třeba uvnitř něco malinko narezlo a teď to dělá větší bordel, ale to by se mělo časem ztratit...
Ale já se na to podívám na jiném autě až bude chvilka...