Kdybych mel pouzit vetsi prumer kotoucu, musel bych porad prehazovat brzdy- nejenom kvuli STK co tu je kazdy rok, ale i kvuli tem zimnim kolum. STK je tu jedna z nejprisnejsich v Evrope, pochybuju ze by si nevsimli adapteru pod trmeny.
Ze spatne brzdim- tomu se nebranim Nemyslim si o sobe ze jsem mistr sveta. O spravne brzdeni se jenom snazim (kratce a silne, po zatezi se s autem vzdycky vyjezdim a nikdy nestojim na brzdovem pedalu), nakolik mne to jde netusim. Ale komplet nove OEM brzdy tam mam cca rok a pul a prijde mne divne ze jsem upekl predni kotouce- ne desky, ktere jsou vsude meneny s kotouci a puvodni, jenom vzadu na vymenu. Ale byl jsem zatim jenom nekolikrat na Nordschleife.
Stoptech teda brat nebudu, ale v servise kde jsem dneska bral auto mne navrhli kotouce pro Groupe N, v seriovem rozmeru a hladke, termicky upravene. Mely by pry byt odolnejsi proti zkrouceni pri vyssich teplotach. Ma to nejaky vyznam? S jakymi deskami? A to nemluvim o tom ze je muzu mit ani ne za polovinu ceny za EBC TG.
Nebo je takovy rozdil cca metrak vahy v neprospech FN2 oproti EP3, ze budou EBC TG v seriovem rozmeru pro jedno stacit a pro druhe ne? A babo rad jestli vsude ty DS2500, nebo dopredu kvicici DS 1.11