Zajímalo by me, jakou geometrii používáte na autě? Já s tím trošku laboroval ve spolupráci s Martinem Janotou z Hondy PB a zatím jsem testoval jen nastavení větší sbíhavosti na zadní nápravě. Auto se hodne uklidnilo při rychlém dálničním tempu - směrová stabilita se tedy zlepšila. Nastavení bylo:
Přední náprava sbíhavost: Levo 0 Pravo 0
Přední náprava odklon: dle specifikace výrobce (bohužel nevím z hlavy)
Zadní náprava sbíhavost: Levo +1,5mm Pravo +1,5mm
Zadní náprava odklon: v základu nelze nastavit
Narazil jsem na Anglických stránkách na jejich "Fast Road Setup" který bych chtěl vyzkoušet:
Přední náprava sbíhavost: Levo -1mm Pravo -1mm
Přední náprava odklon: Levo -1 stupeň Pravo -1stupeň
Zadní náprava sbíhavost: Levo +2mm Pravo +2mm
Zadní náprava odklon: Levo -1stupeň Pravo -1stupeň (v základu nelze nastavit - nutno koupit stavitelné odklony)