Neviete mi povedať či je normálne že po vyčistení škrtiacej klapky na sériovom CTR8G mi kolíšu otáčky? Prídem na semafór, stlačím spojku a otáčky vyskočia na cca2500/min. po 5.sec spadnú na cca 900/min. Vypnem teplý motor a po naštartovaní vyskočia otáčky na 3500/min a znovu po 5.sec klesnú na normálnu hodnotu. Pri podraďovaní ani nemusím dať medziplyn, otáčky sú stále vysoké:-)
Klapku som dával dolu pretože som potreboval vyčistiť štartér a je dosť zle prístupný. Keď som videl že je zašpinená klapka tak som ju vyčistil. Najazdil som s tým od vtedy cca 100km a stále si to "nesadlo" bol som aj v honde na diagnostiku - žiadne DTC a klapka sa vraj nedáva do základného nastavenia tak neviem kde soudruzi v NDR udelali chybu.