Vzhledem ke své dovolené jsem nestihl napsat výsledek ze závodu...
Bohužel se nám stala neskutečně nepravděpodobná shoda náhod a nedojeli jsme
Během jednoho malého a nevinného výletu mimo trať do kačera se dostal kámen mezi převodovku a vnitřní kloub poloosy, bohužel přesně té velikosti, že ho otočením poloosy kloub "natlačil" do převodovky a udělal v ní díru.
Při následné prohlídce v depu došlo k další nešťastné události, kdy došlo k otevření víčka oleje ještě při běžícím motoru a při pokusu o dolití oleje do motoru byl tento olej "rozstříknut" po celé kapotě zevnitř a vnitřku motoru.
Protože dál převodovka pracovala normálně, umazání auta od oleje nebylo velké (převodový olej vytekl ještě v kačeru při stojícím autu) a bylo přisouzeno incidentu s motorovým olejem, navíc pohledem nebylo nic vidět, neboť díra byla přesně skryta vnitřním kloubem poloosy a nebyla ani od oleje neboť olej rozhazoval kloub poloosy, auto bylo vypuštěno na další stint a převodovka pracovala ještě asi 1.5h bez oleje celkem v pohodě, než došlo ke kompletní destrukci díky absenci oleje
Škoda vysoká (z převodovky nelze použít vůbec nic ani LSD, stálý převod, vše je roztavené vysokou teplotou a zadřeno díky provozu bez oleje
) nicméně vinu nelze přičíst nikomu konkrétnímu, vzhledem k tomu, že jsme v té době byli na prvním místě s náskokem malým a věděli jsme, že budeme mít o jednu zastávku víc než konkurence, bylo nutné jet na doraz a na podrobnou analýzu nebyl prostě čas, to jsou bohužel závody
navíc zrovna toto poškození zrovna po relativně "neškodném" výletu do kačera, kterých můžete udělat několik za stint a nic se běžně nestane, nelze zrovna předpokládat...
Takže po dvou závodech jsme čtvrtí, pokud chceme celou sérii vyhrát a nespoléhat se na neuspěch a problémy konkurence, nezbývá než další dva podniky vyhrát a i při nejhorším scénáři bychom pak skončili první díky více vítězstvím...
Auto prochází kromě opravou také výrazným upgrade, který by měl již tak nejrychlejší auto v naší třídě zrychlit o další 2-3s na kolo... (Na SK ringu byl náš nejrychlejší čas zase asi o 5s rychlejší, než nejrychlejší kolo další konkurence ve třídě a to jsme se zatím jen rozehřívali
)
Kompletní fotogalerie ze závodu ... http://danyctr.rajce.idnes.cz/2012-06-2 ... stni_serie Přikládám foto převodovky po závodech, tohle jste asi ještě neviděli a doufám, že již nikdy neuvídíte
89 ... pohled do útrob
90 ... dírka zevnitř
91 ... dírka zvenku, krásně je vidět, jak to bylo vmáčknuto
92 ... vnitřek horního obalu
93 ... zbytek synchronu, aneb mosazné špony
94 ... vidličky řazení, jak by tam mohly ty kvalty jít
95 ... roztavené poslední zařazené rychlosti
96 ... detail spodku vidliček
97 ... roztavené poslední zařazené rychlosti
98 ... hřídele