4) Srovnání sériového CTR8G s různými ECU

4) Srovnání sériového CTR8G s různými ECU

Příspěvekod dany v ned 03. kvě 2009 21:57:39

Nejdříve si prosím přečti článek "Srovnání válcových brzd Jarov, Zbraslav, Ústí (přepočty)" pro pochopení souvislostí... viewtopic.php?f=22&t=111

Zde je v praxi vliv reflash jednotky Hondata s laděným programem na sériové CTR8G

Grafy brzda 4.jpg
Grafy brzda 4.jpg (142.45 KiB) Zobrazeno 8125 krát
Uživatelský avatar
dany
Administrátor
 
Příspěvky: 2458
Registrován: sob 13. pro 2008 20:41:16
Bydliště: Kladno

Re: 4) Srovnání sériového CTR8G s různými ECU

Příspěvekod babo v ned 03. kvě 2009 22:44:36

No nevyzera to zle. Skoda, ze uplne najvyssi prinos je v 4500, co pri zavodnej jazde ma clovek malokedy (okrem sprintov, kde ide aj na 1cke na zaciatku, pochopitelne). Ale aj v tych 5500 je tam par Nm navyse a to uz sa hodi.... Prekvapuje ma ale, ze ten vykon je este aj v 8300, dokonca snad aj 8500. Spicku to zlepsuje az necakane dobre, je vo vacsom spektre..., na origo stranke konci tak v 8100-8200 a potom prepad (stale lepsie ale ako seria v 7800).

Jedine co tu zial bude asi chybat je kombinacia sanie + hondata, cisto tato kombinacia. Ale snad si tomikuss da najprv len sanie a hondata a potom bude az riesit vyfuk (ja vyfuk menit zrejme nebudem)
babo
 
Příspěvky: 566
Registrován: ned 14. pro 2008 21:45:36

Re: 4) Srovnání sériového CTR8G s různými ECU

Příspěvekod dany v ned 03. kvě 2009 23:13:25

Kombinace sání + Hondata bude téměř stejná jako Hondata bez sání. Vyzkoušeli jsme na měřeních hodně pokusů a můžu říct, že ty 2kW (možná 3kW) na grafu válcové brzdy téměř vidět nebude, průběh se taky lišit moc nebude, protože i těch 0,5% chyby válcové brzdy (a to je super výsledek) je v reálu skoro 1kW !!!
Možná na správné motorové brzdě, ale takhl to je škoda času :(
Uživatelský avatar
dany
Administrátor
 
Příspěvky: 2458
Registrován: sob 13. pro 2008 20:41:16
Bydliště: Kladno

Re: 4) Srovnání sériového CTR8G s různými ECU

Příspěvekod babo v pon 04. kvě 2009 18:14:20

myslis, ze kvalitne zavrete sanie by nedalo viac koni? Gruppe M ma "vraj" len samo o sebe +14ps zmerene na brzde, aj ked tomu moc neverim... Ale prave som myslel, ze to by pri 5000 rpm mohlo krutaku slusne pomoct
babo
 
Příspěvky: 566
Registrován: ned 14. pro 2008 21:45:36

Re: 4) Srovnání sériového CTR8G s různými ECU

Příspěvekod dany v pon 04. kvě 2009 22:25:14

babo píše:myslis, ze kvalitne zavrete sanie by nedalo viac koni? Gruppe M ma "vraj" len samo o sebe +14ps zmerene na brzde, aj ked tomu moc neverim... Ale prave som myslel, ze to by pri 5000 rpm mohlo krutaku slusne pomoct


Kup si ho a můžeme to hodit na brzdu, v tom problém nevidím, ale již jsem mockrát psal, že nejvíc věřím tomu, co vidím, ne tomu co slyším (čtu). Samotné sání BMC CDA dalo samo o sobě (jako jediná úprava) na brzdě (motorové) u CTR7G nějakých poctivých 9HP, přesto to nebyl žádný viditelný šlágr v průběhu a dávat takovou řachu za sání je dobrej přístup :) takže BABO hurá na věc, brzda je brzy :lol:
Uživatelský avatar
dany
Administrátor
 
Příspěvky: 2458
Registrován: sob 13. pro 2008 20:41:16
Bydliště: Kladno

Re: 4) Srovnání sériového CTR8G s různými ECU

Příspěvekod babo v úte 05. kvě 2009 0:16:02

njn, asi to skusim, ale fakt az buduci rok. A ano, GRUPPE M je pekenlne drahe, vsak sme tu o tom rozpravli aj s LK7R. BMC CDA zas robi pekelny rachot (vraj) a to mi rozmaznani hosici (zvlast 8geckari) nechceme :) :) (Kaufimu vsetka cest).
babo
 
Příspěvky: 566
Registrován: ned 14. pro 2008 21:45:36

Re: 4) Srovnání sériového CTR8G s různými ECU

Příspěvekod dany v úte 05. kvě 2009 0:31:32

Omyl! BMC CDA je tižší než GruppeM, už jsem to někde slyšel, že to je obráceně, ale vůbec nechápu, jak na to někdo přišel...
Pokud mám kratší sání (GruppeM), navíc vyvedené až nad kapotu, jak to asi utlumím, abych to měl tižší než BMC, které jde do podběhu (CTR8G) nebo dopředu k baterce (CTR7G)?
Právě ten karbonový box BMC docela přijatelně přitlumí sání i oproti otevřeným sáním. Je to jedno z nejtižších dobrých sání ...
Uživatelský avatar
dany
Administrátor
 
Příspěvky: 2458
Registrován: sob 13. pro 2008 20:41:16
Bydliště: Kladno

Re: 4) Srovnání sériového CTR8G s různými ECU

Příspěvekod babo v úte 05. kvě 2009 10:59:40

ved GRUPPE M ma karbonovy box taktiez... Kratkost je vec druha. Ale toto mi pisali ludia, co to na vlastne oci (ci skor usi skusali), v GBR je takych pacientov az az... Rozhodne ak to ma byt na podobnej urovni, tak je sanie pre mna dost pase...
babo
 
Příspěvky: 566
Registrován: ned 14. pro 2008 21:45:36

Re: 4) Srovnání sériového CTR8G s různými ECU

Příspěvekod dany v úte 05. kvě 2009 11:18:37

babo píše:ved GRUPPE M ma karbonovy box taktiez...


To ano, ale v tom boxu je pomerně malý filtr a pak již jen vývod nad kapotu (u 7G) nebo vývod pod kapotou dopředu. Takže ten box to nemá jak utlumit, oproti tomu BMC má box s velkým filtrem uvnitř a z něho zase vede nějaký přívod menším průměrem, nějakou hadicí, která vibrace celkem dobře tlumí. BMC mi přijde jako rozumná volba v poměru cena/výkon/hlučnost
Uživatelský avatar
dany
Administrátor
 
Příspěvky: 2458
Registrován: sob 13. pro 2008 20:41:16
Bydliště: Kladno

Re: 4) Srovnání sériového CTR8G s různými ECU

Příspěvekod babo v úte 05. kvě 2009 22:36:52

ja som s nimi riesil skor 8g-cka samozrejme a niekto mi poslal aj link na zvuk v celkom slusnej kvalite, ako to porovnavali a fakt v 8g vychadzalo GRUPPE M tichsie.
Kazdopadne tu cenu ma v celku pekelnu... priam nezmyselnu
babo
 
Příspěvky: 566
Registrován: ned 14. pro 2008 21:45:36

Další

Zpět na Porovnání úprav na válcové brzdě

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků