U NS asi E85 neni, nepamatuji si...
Ten narust je zmereny, mam tu treba Subaru STi s 360HP na E85, pak i dalsi auta...
Ladi se podle smesi, ale na brzdu se nemusi, jen pokud bychom chteli jeste o neco zvysit vykon...
dany píše:při sériových vstřicích nemůžeš vůbec ladit tu jednotku správně, neboť ty vstřiky prostě nestačí, to nejde o výkon. Pokud bys s tím jezdil jen na spotřebu a ne na výkon, prostě normálně, tak by tam byla chudá směs z nedostatku paliva jen občas a chvíli, takže by to asi "nějak" jezdilo, ale není to správné...
Nárůst výkonu je věc druhá, díky tomu E85 si můžeme dovolit větší předstih, aniž ten motor klepe, což nám umožní nárůst výkonu, jenže tajpár (a Hondy obecně s motory K20, H22, B16, B18, F20) zrovna úplně nedostatkem předstihu netrpí, takže nárůst bude rozhodně v jednotkách procent...
Pokud ladíš sériové auto, tak logicky nárůst může být až těch 10% u atmo taky, jenže ty máš již te%d laděný program pro benzín, který něco přinesl a přechod na E85 již žádný další dramatický nárůst nepřinese, pokud nebudou další úpravy na motoru...
Třeba u subara to byl nárůst z cca 340HP na 360HP a z 520Nm na cca 580Nm, jenže ten krouťák na atmo takhle nepovyroste , tam se to spíš dělá pro to, že nižší teplota spalování E85 umožní lépe ten motor chladit a tím delší výdrž...
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků