Vrátím se tedy k popisu celého dne a pár postřehům...
Start byl v 8:00 na mokré trati, ale s výhledem toho, že trať bude rychle osychat. Z toho důvodu jsme se rozhodli pošetřit naši mokrou sadu na odpoledne, kdy mělo víc pršet... (nicméně velký déšť nepřišel a drobné mrholení Falkeny v pohodě zvládaj...)
Start proběhl v pořádku, bohužel nám vylosovali úplně poslední startovní pozici, takže jsme všechny hnali před sebou
. Pneumatiky se do správného teplotního okna dostávaly pomaleji díky nízké okolní teplotě (3st) i teplotě trati (4st)... Díky tomu jsme poměrně rychle nabrali ztrátu, nicméně nás hřálo vědomí, že vytrvalostní závody se nevyhrávají na začátku, ale až na konci...
Další stinty probíhaly v pohodě, všichni se drželi zvolené taktiky, až do okamžiku, kdy na trať poprvé vyjel safety car, v tuto chvíli bohužel došlo k první nepříjemné situaci, kdy safety car vyjel přesně mezi první auta naší třídy a nás, tím pádem vlastně "daroval" našim soupeřům výhodu a ztráta narostla z jedné minuty na jeden okruh
Zaťali jsme zuby a vrhli se do boje... Podařilo se nám po pár vteřinách na kolo stahovat náskok prvního, druhé a třetí místo ve třídě jsem stahovali po desítkách vteřin. Na konci druhého našeho stintu zase vyjel safety car, bohužel první z naší třídy zase stihl optimálně vystřídat a my ne¨měli jinou možnost, než pod safety carem zajet do boxu k výměně řidičů a tankování... O nějakých 10s jsme nestihli okno otevření boxové uličky pro nájezd na trať a museli jsme čekat téměř 4 minuty než se znovu na cílové rovince objevil safety car a došlo znovu k otevření boxové uličky pro nájezd na trať, tedy zase smolná ztráta jednoho kola ... Nebyli jsme ale sami a přikládám foto „bezmoc“ tak, jak jsme to viděli my z boxu…
http://danyctr.rajce.idnes.cz/2012-04-0 ... F_8361.jpgAni toto nás nezlomilo a bojovali jsme jako lvi a náskok vedoucího ve třídě se tenčil a tenčil, bohužel ale pomaleji než jsme si budovali bezpečný náskok na třetího ve třídě… V posledním stintu jsme prvního předjeli na trati asi 25min před koncem závodu, čímž jsme se dostali do stejného kola, ale to již přes všechno úsilí nebylo možné dohnat… Cílem jsme projeli se ztrátou 86s na prvního ve třídě, nicméně první absolutně byl mezi námi a tím pádem jsme ujeli o jedno kolo opticky méně než náš soupeř, ale v porovnání s ním to byl rozdíl opravdu jen půlka kola…
Dá se říct, že o všem vlastně rozhodla skutečnost, že my jeli s 5-i lidmi, tedy na 10 stintů, během závodu na 9 výměn s tankováním, kdežto náš soupeř jel se třemi lidmi po třech stintech a tudíž jen 8 výměn, čímž ušetřil nějakých 5-6 minut na zastávkách v boxech, minimálně tedy vydělal 2 kola, klidně to mohlo dopadnout tak, že bychom v ideálním případě i přes všechno to mohli vyhrát s náskokem větším než jedno kolo… Ale na kdyby se nehraje a já se na to nechci nijak vymlouvat, byl to náš první závod a alespoň máme možnost se zlepšit… Na další závod pojedeme zdravě „naštvaní“…
Kompletní statistika:
247 kol celkem ... 1335km ... 5 řidičů ... každý 2 stinty ... 359,15 litrů benzínu ... průměrná spotřeba 26,9 litrů na 100km ... jedny přední destičky ... zadní jen lehce opotřebené ... 2 sady předních pneu Falken RT-615K ... zadní sada zvládne ještě mínimálně 16h LeSKring...
247 kol ujeto celkem, z toho 236 kol ostrých a 11 kol neúplných na výměnu jezdců a tankování
Petr: (125min race)
Best time ... 2'34.4"
ideal lap ... 2'33.67" (z nejrychlejších mezičasů)
Martin: (124min race)
Best time ... 2'38.3"
ideal lap ... 2'37.73" (z nejrychlejších mezičasů)
Jirka: (129min race)
Best time ... 2'34.9"
ideal lap ... 2'34.06" (z nejrychlejších mezičasů)
Kaufi: (137min race)
Best time ... 2'33.3"
ideal lap ... 2'32.66" (z nejrychlejších mezičasů)
Dany: (132min race)
Best time ... 2'31.9"
ideal lap ... 2'31.17"(z nejrychlejších mezičasů)
Průběh:
Time 07:57 - 09:13 (73min / 25kol ) ... Petr
Lap Lap Time
5'45.3" Zahřívací kolo
4'21.3" Zaváděcí kolo pro letmý start
01 3'09.0"
02 3'03.3"
03 2'57.7"
04 2'55.3"
05 2'52.4"
06 2'51.6"
07 2'49.0"
08 2'46.7"
09 2'46.9"
10 2'46.6"
11 2'45.6"
12 2'54.1"
13 2'46.1"
14 2'44.8"
15 2'45.3"
16 2'46.3"
17 2'46.0"
18 2'45.8"
19 2'46.0"
20 2'45.8"
21 2'44.8"
22 2'45.4"
23 2'42.4"
24 2'42.4"
25 2'56.8" Do boxů
Time 09:20 - 10:20 (60min / 21kol ) ... Martin
Lap Lap Time
01 2'55.2"
02 2'55.2"
03 2'52.5"
04 2'52.3"
05 2'53.2"
06 2'51.7"
07 2'48.1"
08 2'46.6"
09 2'45.2"
10 2'46.1"
11 2'42.5"
12 2'42.0"
13 2'42.9"
14 2'46.4"
15 2'44.6"
16 2'44.1"
17 2'43.5"
18 2'44.0"
19 5'01.4" Safety Car
20 5'47.9" Safety Car
21 4'33.0" Safety Car, Do boxů
Time 10:34 - 11:51 (77min / 27kol ) ... Jirka
Lap Lap Time
01 2'51.2"
02 2'48.2"
03 2'55.9"
04 2'42.3"
05 2'41.1"
06 2'40.4"
07 2'40.3"
08 2'41.4"
09 2'39.7"
10 2'37.4"
11 2'41.5"
12 2'38.0"
13 2'38.8"
14 2'39.0"
15 2'37.2"
16 2'37.8"
17 2'36.5"
18 2'36.7"
19 2'36.7"
20 2'37.7"
21 2'35.8"
22 2'35.6"
23 2'36.1"
24 2'35.7"
25 2'36.6"
26 2'36.9"
27 2'53.2" Do boxů
Time 11:56 - 13:13 (77min / 29kol ) ... Kaufi
Lap Lap Time
01 2'36.6"
02 2'35.4"
03 2'34.8"
04 2'35.0"
05 2'35.6"
06 2'35.3"
07 2'35.0"
08 2'34.8"
09 2'34.3"
10 2'34.4"
11 2'33.7"
12 2'36.4"
13 2'35.0"
14 2'34.7"
15 2'36.1"
16 2'34.0"
17 2'34.8"
18 2'34.3"
19 2'35.1"
20 2'34.9"
21 2'35.0"
22 2'34.3"
23 2'35.1"
24 2'34.1"
25 2'33.6"
26 2'34.0"
27 2'33.3"
28 2'33.9"
29 2'46.5" Do boxů
Time 13:20 - 14:34 (74min / 27kol ) ... Dany
Lap Lap Time
01 2'33.5"
02 2'34.0"
03 2'35.5"
04 2'34.3"
05 2'34.1"
06 2'33.9"
07 2'34.6"
08 2'34.1"
09 2'51.1" Safety Car
10 3'06.9" Safety Car
11 3'43.7" Safety Car
12 2'34.4"
13 2'33.2"
14 2'32.8"
15 2'33.4"
16 2'31.9"
17 2'32.1"
18 2'33.0"
19 2'32.6"
20 2'32.7"
21 2'33.2"
22 2'32.9"
23 2'33.4"
24 2'33.7"
25 2'33.1"
26 2'34.4"
27 2'38.3" Do boxů
Time 14:40 - 15:32 (52min / 18kol ) ... Petr
Lap Lap Time
01 2'42.9"
02 2'42.0"
03 2'40.9"
04 2'38.7"
05 2'38.3"
06 2'36.9"
07 2'37.9"
08 2'36.8"
09 2'36.9"
10 2'36.7"
11 2'36.0"
12 2'36.0"
13 2'34.7"
14 2'35.2"
15 2'34.8"
16 2'34.4"
17 2'36.6"
18 2'44.6" Do boxů
Time 15:37 - 16:44 (64min / 21kol ) ... Martin
Lap Lap Time
01 2'40.9"
02 2'39.9"
03 2'41.8"
04 2'43.8"
05 2'44.3"
06 2'42.2"
07 2'42.9"
08 2'48.8" Průjezd boxy
tankování
09 2'41.1"
10 2'39.7"
11 2'40.1"
12 2'41.3"
13 2'41.8"
14 2'39.7"
15 2'42.5"
16 2'43.7"
17 2'47.1"
18 2'45.8"
19 2'43.4"
20 2'38.3"
21 2'45.3" Do boxů
Time 16:46 - 17:45 (56min / 19kol ) ... Jirka
Lap Lap Time
01 2'47.8"
02 2'41.7"
03 2'41.2"
04 2'38.2"
05 2'40.9"
06 2'39.0"
07 2'37.7"
08 2'35.7"
09 2'37.6"
10 2'34.9"
11 2'36.3"
12 2'36.5"
13 2'40.9"
14 2'50.5" Průjezd boxy
tankování
15 2'35.2"
16 2'35.5"
17 2'38.0"
18 2'39.2"
19 2'54.1" Do boxů
Time 17:47 - 18:51 (64min / 24kol ) ... Kaufi
Lap Lap Time
01 2'36.0"
02 2'35.1"
03 2'36.8"
04 2'35.2"
05 2'35.3"
06 2'35.3"
07 2'34.9"
08 2'36.1"
09 2'35.6"
10 2'35.0"
11 2'34.4"
12 2'34.0"
13 2'33.9"
14 2'34.6"
15 2'34.4"
16 2'34.7"
17 2'34.6"
18 2'34.5"
19 2'35.0"
20 2'34.7"
21 2'35.7"
22 2'37.2"
23 2'38.6"
24 2'46.6" Do boxů
Time 18:57 - 20:00 (63min / 25kol ) ... Dany
Lap Lap Time
01 2'35.0"
02 2'33.8"
03 2'34.6"
04 2'33.4"
05 2'34.3"
06 2'34.7"
07 2'34.4"
08 2'34.2"
09 2'33.8"
10 2'33.4"
11 2'35.3"
12 2'33.8"
13 2'34.1"
14 2'34.7"
15 2'34.5"
16 2'34.1"
17 2'33.3"
18 2'32.9"
19 2'35.0"
20 2'36.1"
21 2'36.3"
22 2'35.2"
23 2'36.5"
24 2'32.4"
25 2'41.9" Do boxů