Ahoj, těch 7tis € je na dobrý kus docela málo, občas se sice objeví něco zajímavého, ale to je hned pryč.
Za ty peníze koupíš většinou před FL verzi, u které je většinou dle zkušeností těch 150tis až 200tis km na motoru docela dost a na repase
(po FL verze mají sice jen pár změn, ale zrovna na opotřebení motoru mají docela vliv, co jsem vypozoroval, ale také to není pravidlo...)
Lepší je po FL verze, nicméně ty jsou zase výrazně dražší...
Teď jsem poprvé prodával po FL verzi pod 200tis kč (tedy pod 8tis €) ...
viewtopic.php?f=18&t=552 ale ta cena byla nízká jen proto, že majitel potřeboval rychle peníze a auto mělo najeto 187tis. km, přes některé nedostatky si stále myslím, že to byl dobrý kup a auto je v dobrém stavu na ty najeté km a nebylo nikdy bourané na nosné části, což je docela důležité, neboť je to dost náročné na opravu a málo kdo to umí udělat správně. Samozřejmě šťouchance typu blatník, nárazník, světlo a podobně nejsou žádnou překážkou, málo aut je opravdu nebouraných...
Jinak ale stále je třeba počítat, že pokud koupíš libovolné CTR s více než 100tis. km, že to bude do budoucna vyžadovat další investici...
Nikdo do toho nevidí a je naivní si myslet, že majitel před tebou to šetřil, kvůli tomu si to nikdo nekupuje... Občas jsou kousky, u kterých znám historii a troufnu si potenciálnímu kupci říct, domnívám se, že to je v dobrém stavu, ale každému říkám na rovinu, že to na 100% nedokážu říct, pokud to nerozeberu...
Takže pokud jdeš něco kupovat, je to u staršího kousku vždy loterie a ani já nedokážu říct, v jakém přesně to je stavu, jsou určité indicie, které dokážou trošku osvětlit stav, ale to zase chce hodně zkušeností a hodně najetých km s tím autem...