Něco pro pobavení

Co se jinam nehodí, nebo případně nevejde

Re: Něco pro pobavení

Příspěvekod jarka v stř 03. srp 2011 21:00:23

V návaznosti na Danyho video, kde poměřuje síly s bikerem na ringu, sem nedávno na netu objevil video jednoho podobnýho dvoukolovýho "pacienta" bez pudu sebezáchovy: odkaz. Čas BTG 7:26 mluví za vše - šílený tempo.
jarka
 
Příspěvky: 231
Registrován: pát 04. zář 2009 21:50:11
Bydliště: Liberec

Re: Něco pro pobavení

Příspěvekod Saty v sob 13. srp 2011 13:09:04

Mariusz Stec - Mitsubishi Lance Evo IX - Bánovce nad Bebravou
Váha 1080kg, výkon neznámý, ale zřejmě dostatečný :)

Hlavně druhá půlka videa z neděle je ...
http://www.youtube.com/watch?v=G7XLt3NQosE

Taky pěkný sestřih
http://www.youtube.com/watch?v=DYwS9CHoRKE
tel.608641981
Saty
 
Příspěvky: 360
Registrován: úte 17. bře 2009 12:20:41
Bydliště: Veřovice

Re: Něco pro pobavení

Příspěvekod padam v stř 16. lis 2011 17:04:52

Uživatelský avatar
padam
 
Příspěvky: 126
Registrován: pon 09. úno 2009 9:43:05

Re: Něco pro pobavení

Příspěvekod LK7R v stř 16. lis 2011 18:12:58

Ne, jen si neuvědomil, že se mu posunul apex při objizdeni toho auta se změnil najezdový úhel do té
Zatáčky, kterou by normálně projel na plno.
Honda CTR 7g K20A, TODA, KPRO, INVIDIA, ITG, 200+ HP http://www.honda-club.cz/forum/garage.php?mode=view_vehicle&CID=37
Honda S2000 AP2
Uživatelský avatar
LK7R
 
Příspěvky: 459
Registrován: pon 15. pro 2008 13:46:50

Re: Něco pro pobavení

Příspěvekod dany v stř 16. lis 2011 20:26:29

padam píše:Že by byl pomalý na volantu:
http://www.youtube.com/watch?v=5L-4lXRD ... re=related


Myslím, že hodnota těch poškozených svodidel ve srovnání se škodou na autě je dost zanedbatelná, u nás to někdy bývá naopak :lol:
Uživatelský avatar
dany
Administrátor
 
Příspěvky: 2458
Registrován: sob 13. pro 2008 20:41:16
Bydliště: Kladno

Re: Něco pro pobavení

Příspěvekod jarka v ned 08. led 2012 21:59:26

Na autoforu vyšel docela pěkný seriál o historii Nürburgringu, třeba to někoho zaujme:
1. část
2. část
3. část
jarka
 
Příspěvky: 231
Registrován: pát 04. zář 2009 21:50:11
Bydliště: Liberec

Re: Něco pro pobavení

Příspěvekod dany v pon 09. led 2012 20:32:08

Protože mě tam docela naštvala reakce lidí na můj onboard (dal ho tam Jarka a určitě to nemyslel špatně), od kterých jsem neviděl žádný výkon, dal jsem tam tuto reakci...
(Pravděpodobně to smažou, tak jsem to dal radši i sem...)

Chci jen zareagovat na jeden starší příspěvek http://forum.autoforum.cz/viewtopic.php?p=7544#p7544 mmira...

Nikdy jsem neřekl, že bych byl nějaký nadprůměrný řidič nebo že řídím dokonale, nicméně mě trošku zaráží toto:
"...hlavni problem vidim v nezvladnutem razeni dolu. jde slyset, jak se mu pri podrazovani tim, ze nedava meziplyn, blokuji kola."
Pokud bychom se bavili o zadokole nebo čtyřkole, tak souhlasím, tam dávám větší meziplyn, ale u předokoly, která má navíc 1.5 cestný svorný lamelový diferenciál, je velký meziplyn spíše kontraproduktivní. Otáčky motoru jdou proti brzdám, čímž se prodlužuje brzdná dráha a více namáhají brzdy... Naopak kouzlo té 1.5 LSD je právě v tom, že motor brzdí přes obě kola i při deceleraci a ulevuje tak brzdám, kromě toho jak akcelerace, tak decelerace nejúčinnější při prokluzu cca 7%, nikoli bez prokluzu...

Co se týká "mistra volantu" ExFun zde http://forum.autoforum.cz/viewtopic.php?p=7552#p7552 , tak chci jen uvést, že auto má opravdu spíše tvrdý okruhový podvozek a Nordschleife není opravdu rovná, takže auto na tomto podvozku odskakuje a to škubání (startování motorové sekačky) má jeden výrazný důvod, vzhledem k odskokům a menší trakci zadku auta lze tímto prudkým škubnutím vyvolat malý přetáčivý smyk, který té nedotáčivé předokole malinko pomáhá narovnat zatáčku, ale je pravda že to není z videa asi úplně zřejmé...

Jinak kdo někdy řídil předokolu s lamelovým LSD ví (nemyslím šnekové diferenciály např. Quaife, které jsou "USER FRIENDLY"), že při akceleraci v zatáčce a tudíž při sepnutí diferenciálu dojde k okamžitému srovnání rychlostí obou kol, což má za následek zvětšení poloměru zatáčky (čím je prudší, tím je změna poloměru výraznější) a je třeba více zatočit, proto při akceleraci v každé ostré zatáčce nejdříve má auto tendenci jít hodně po čumáku ven...

Na svou obranu chci jen uvést, že jezdím časy Nordschleife (Bridge to Gentry) lehce nad osm minut s nejlepším časem pod osm minut, pokud vezmu v úvahu, že na projetí cílové rovinky z Gantry do Bribge potřebuje moje auto asi 22s, pak celý okruh dokážu zajet na hranici 8:20, ať nežeru 8:25, což nahlédnutím do tabulek zjistíte, že je docela slušný čas mezi přeplňovanými předokolami natož v atmosféře. Takže můj styl není asi atraktivní a nikomu to nenutím, ale není neefektivní...

Abych nebyl úplně offtopic, zde je úsměvně pojaté video, které ukazuje zase záludnosti Nordschleife, díky velké délce okruhu Vás občas překvapí něco nečekaného, jako mě třeba stopa oleje z bouchlého motoru v ideální stopě a pak to je opravdu o fous, pokud člověk nemá štěstí a nezareaguje rychle... Přeji hodně šťastných návratů ze Zeleného pekla...
Uživatelský avatar
dany
Administrátor
 
Příspěvky: 2458
Registrován: sob 13. pro 2008 20:41:16
Bydliště: Kladno

Re: Něco pro pobavení

Příspěvekod marek.dh v pon 09. led 2012 20:55:14

Na té diskuzi na autoforu se mně strašně líbí komentáře moderátora mmira, který je podle mě hodný minimálně jezdit F1.. :)
CTR ep3
marek.dh
 
Příspěvky: 21
Registrován: pon 18. črc 2011 20:38:25

Re: Něco pro pobavení

Příspěvekod jarka v úte 10. led 2012 0:35:21

Dany: Chtěl jsem ať je tam mezi videama nějaký zářez od CTR, ale je to jako na každým fóru vždycky se najde někdo kdo tomu rozumí líp...

Jinak na autoforu velmi doporučuju články od pJandy, např: Porsche 911 - 991 a M3 vs Z4M. Co tak poslední léta čtu testy aut, tak těm jeho se opravdu vyrovná málo co.
jarka
 
Příspěvky: 231
Registrován: pát 04. zář 2009 21:50:11
Bydliště: Liberec

Re: Něco pro pobavení

Příspěvekod jagy v pát 24. úno 2012 21:55:24

Uživatelský avatar
jagy
 
Příspěvky: 72
Registrován: úte 25. srp 2009 17:09:11

PředchozíDalší

Zpět na Volný pokec

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 návštevníků

cron