jarka píše:Mě to přijde pořád trochu moc rychlý na ty parametry, které deklarují (265koní, 1350kg a UHP pneu). Z videa je čas na celé kolo (start a cíl ve stejném místě) někde kolem 8:14, rovinku od Gantry po Bridge pak jede 29s, což dává čas BTG někde kolem 7:45. A to je o 30s rychleji než tvůj čas Dany a bez semislicku. Já to tipuju na "trochu" lepší motor než série a možná nějaká ta redukce hmotnosti.
Ano, cílovou rovinku jede 29s, ale naplno, my kousek před "Bridge" zrychlujeme z nuly, kdyby takto zrychloval i on, pak by rozdíl nebyl 29s, ale třeba 24s, takže ten čas finální je někde okolo 7:50 což je reálné...
Taky nevím, kde vzali čas 8:08 na celé kolo... Ten kluk jede ale opravdu dobře, třeba to jel už víckrát než já
Jinak s někým jsem to už probíral, když si rozdělím jedno kolo na úseky, tak mi nejrychlejší kolo poskládané z nejrychlejších mezičasů již vychází pod 8minut BTG, takže proč by to nemohl dát on, všimni si, že ho nikdo ani jednou nezbrzdil... A Bridge RE050A je guma měkčí než náš semislick, jediný problém je, že se rychleji přehřeje, což tady na 20km nehrozí a navíc si vezmi, ten mechanický grip těch 19" kol, to strašně u turba pomáhá, Evo je taky úplně jiné auto, pokud vyměníš sériové 235/45 R17 za 235/40 R18...