Chci poděkovat všem zúčastněným. Než se dostaneme ke konkrétním výsledkům, chci jen podotknout, že se za dva dny provedlo během 16hodin čistého času celkem 132 měření, což mi pomohlo poměrně slušně pochopit chování motoru K20
, porovnání teorie s praxí a posléze díky pokusům a měřením naladit i slušně finální mapy na autech v různých stupních úprav. Máme teď konečně přímé porovnání sériového a upraveného CTR 8G včetně přímého změření vlivu reflashnuté jednotky od Hondaty (Tomikuss a Kaufi). U CTR 7G máme ještě větší počet srovnání a měření, což je vzhledem k možnostem plně programovatelné jednotky K-Pro víceméně nutnost.
Velice zajímavé je porovnání vlivu předstihu na výkon, předstihu na bohatost směsi a množství benzínu na výkon. (vliv množství benzínu na bohatost směsi je zřejmý
). Máme zase přímá porovnání i se sériovým CTR 7G (velice zachovalé) a to i včetně porovnání po aplikaci pouze programovatelné jednotky.
Výsledky nejsou sice ohromující, ale i mě umožnili učinit velice překvapivé závěry. S CTR 7G se dostavil Saty, Kozina, 2.7RS, Karel se závodním CTR pro skupinu A7 a moje maličkost.
Nesmíme ještě zapomenout na nevraživý souboj kubatury 1.6 litru a to Kinga s Wellem, který proti naší libosti vyhrála Mazda o pár kilowatt