Big Kit pre 8G

Big Kit pre 8G

Příspěvekod morloq v pát 17. dub 2009 11:01:07

Ahojte,

rad by som sa dostal k relevantnym informaciam ohladne spominaneho kitu. Vitane by boli aj prakticke skusenosti. Clanky od vyrobcov ci predajcov mam v podstate precitane, lenze vsetky su poznacene tym, ze nie je ziadna negativna kritika - chcu predat, samozrejme. Preto by som majitelov CTRs chcel poprosit, pokial maju skusenosti, informacie, cokolvek ohladne tohto kitu, sem s nimi.

Mojou startovacou otazkou by bolo, kolko mm podlozky je potrebne riesit pod seriove disky?

Dakujem pekne
morloq
 

Re: APracing Big Kit pre 8G

Příspěvekod LK7R v úte 21. dub 2009 9:51:20

Nemuzu ti dat informaci ohledne 8G civka, mam 7G. Kazdopadne mam 6ti pist AP Racing kit 330mm plovouci kotouce. Bylo nutne dat 1cm polozky mezi naboj a kolo - vymena steftu nutna (opruz pokud nechces vylisovat loziska). Celkove je rozdil velmi znatelny - to se taky dalo cekat - 1pistek vs 6pistku a cca 3x vetsi plocha pritlaku a o cca 1/2 vetsi stycna plocha desticky. Je potreba dat dobre desky/kotouce na zadek (to asi poresit s Danym - u me to byly EBC TurboGroove + Ferodo DS2500) jinak to auto je evidentne prebiasovany na predek a nebrzi to o moc lip jak vykone osazeni standardu. Takze urcite zadek poresit a celkove se to pak posune zas o kus dal.

Ceny desticek jsou vicemene stejne jako na standard (od EBC stejna cena jako na standard, od Feroda o cca 40% drazsi). Desky vydrzi vzhledem k naddimenzovani vic. Nemel jsem to na okruhu, takze nedokazu jeste presne rici jak moc dobre jsou na okruhu - ale predpoklad je ze mnohem lepsi nez origo.

Vaha kitu vcetne redukci je o cca 200g nizsi nez origo setup (kotouce + desky + redukce + celisti).

Pri ostrem brzdeni se podari aktivovat ABS i v rychlosti nad 200km/h, to s OEM setupem nebylo mozne, protoze na to proste OEM brzdice s kotoucema nemeli silu.

D.
Honda CTR 7g K20A, TODA, KPRO, INVIDIA, ITG, 200+ HP http://www.honda-club.cz/forum/garage.php?mode=view_vehicle&CID=37
Honda S2000 AP2
Uživatelský avatar
LK7R
 
Příspěvky: 459
Registrován: pon 15. pro 2008 13:46:50

Re: APracing Big Kit pre 8G

Příspěvekod babo v čtv 30. dub 2009 23:08:04

skor by mozno bol zaujimavy 4piest od AP. tam by snad nebolo potrebne menit tie sroby z naboja.

A ake mas teraz dojmy LOKO z NS z brzd? Ale zrejme dobre :) A co ten zadok, uz si dal ine riesenie? su nejake riesenia, co davaju vacsi priemer kotuca a redukciu dozadu (tusim TAROX?). 2piest neviem ci nerobila rotora a ta ma repas sady neuveritelne drahe
babo
 
Příspěvky: 566
Registrován: ned 14. pro 2008 21:45:36

Re: APracing Big Kit pre 8G

Příspěvekod dany v pát 01. kvě 2009 9:38:24

Posledni verze vícepístových kitů co dělám, je kopie správných šestipístových AP, ještě nižší hmotnost brzdičů, pístky s různým průměrem, plovoucí kotouče 332/32. Teď se dodělává kit na zadek. Budou tři varianty, zadní čtyřpísty s kotouči 305/28, zadní dvoupísty s kotouči 288/25 a pak jednoduché kotouče 282/11 s redukcí pro OEM brzdiče, což zase bude cenově přijatelná varianta a uvidíme, jak to bude fungovat. Každopádně jak jsem teď vyvinul přední závodní variantu šestipístů, souhlasím s LK7R, že v zavodním i sportovním provedení je předek jedovatý, že si zadek moc neškrtne. Můj krok brzdy z nuly do maxima má teď asi 2cm!!! Včera si to vyzkoušel King. Je to dáno jinou konstrukcí brzdičů a různými průměry pístků, což vede k extrémě malému nároku na objem brzdové kapaliny...
Uživatelský avatar
dany
Administrátor
 
Příspěvky: 2458
Registrován: sob 13. pro 2008 20:41:16
Bydliště: Kladno

Re: APracing Big Kit pre 8G

Příspěvekod babo v úte 05. kvě 2009 0:12:46

a stale vyrabas Dany aj 4piesy dopredu, ci uz budes robit len 6?
babo
 
Příspěvky: 566
Registrován: ned 14. pro 2008 21:45:36

Re: APracing Big Kit pre 8G

Příspěvekod dany v úte 05. kvě 2009 0:26:21

Už asi jen šestipísty, přeci jenom to je jiná liga ;) verze 2.023
Uživatelský avatar
dany
Administrátor
 
Příspěvky: 2458
Registrován: sob 13. pro 2008 20:41:16
Bydliště: Kladno

Re: APracing Big Kit pre 8G

Příspěvekod babo v úte 05. kvě 2009 10:55:59

hm, ale asi budu vyzadovat este vacsiu podlozku pod seriove kola... ci nie?
babo
 
Příspěvky: 566
Registrován: ned 14. pro 2008 21:45:36

Re: APracing Big Kit pre 8G

Příspěvekod dany v úte 05. kvě 2009 11:12:38

To ne, díky lepšímu rozložení brzdného účinku mají pístky samozřejmě různé průměry a menší zdvih, celkově jsou tedy o nějaké 2mm užší. Hlavně brzdný krok je asi poloviční, je to konstrukce závodních brzd... :)
Uživatelský avatar
dany
Administrátor
 
Příspěvky: 2458
Registrován: sob 13. pro 2008 20:41:16
Bydliště: Kladno

Re: Big Kit pre 8G

Příspěvekod dany v ned 26. črc 2009 23:06:16

Takže nová evoluce BigKitu s kopií šestipístových brzdičů AP, ale s úpravou brzdiče pro možnost použití levnějších brzdových destiček o stejné brzdné ploše, je již i na CTR 8G ...

viewtopic.php?f=16&t=122&p=1347#p1347

... Tomikuss je zatím spokojen :)
Uživatelský avatar
dany
Administrátor
 
Příspěvky: 2458
Registrován: sob 13. pro 2008 20:41:16
Bydliště: Kladno

Re: Big Kit pre 8G

Příspěvekod babo v úte 28. črc 2009 19:12:05

nedaruje niekto kola 18x8 ET48? :) Alebo nevymeni za seriove? Hned by som do toho siel... :) moc pekne to vyzera (cervene auto cervene velke strmene) a este lepsie zrejme brzdi. Este by si mal Dane spravit na to nejak typer napis, alebo co a bolo by to bezkonkurencne :)
babo
 
Příspěvky: 566
Registrován: ned 14. pro 2008 21:45:36

Další

Zpět na Brzdy

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků

cron