Bllesk píše:este posledna otazka, viem som otravny
dajme tomu ze by sa stal ten najhorsi scenar bola by neaka porucha v prevodovke a aj v motore, kolko by stala oprava staci hruby odhad podla toho sa rozhodnem. dik vopred a sory
Převodovka (nějaká ta vidlička řazení, synchron, kolečko, práce) ... 20-40tis
Motor (nějaká ta ložiska na klice, pístní kroužky, drobnosti, těsnění) ... 15-30tis
Motor (nějaká ta ložiska na klice, výbrus kvůli ovalitě, písty, kroužky, drobnosti, těsnění) ... 30-60tis
Pokud je ovalita a 100tis km a více, pak už i hlava vyžaduje repase minimálně výfoková vodítka ... 10tis
Nevím, je to hrubý odhad, pokud ovšem něco bude špatné na motoru nebo převodovce, určitě už bude chtít udělat i spojka, což je dalších 10-20tis podle toho, jak bude vypadat setrvák...
Dále pokud se to na tom autě už projeví, tak to asi nebudou jen tyto "drobnosti" ale něco se stane, takže to většinou poškodí nějakou další část (vyběhne ojnice blokem jako třeba Kaufimu ... nový motor řacha), nebo to poškodí obal převodovky jako třeba Marfimu (takže nový obal za min. 10tis) a další...
Prostě se to takhle nedá říct, může to být naprosto v pohodě, řekněme tak 2/3 prodávaných aut, nebo to může být průšvih, tak 1/3 aut, jenže koupit auto jen preventivně ho rozebrat (je to sice rozumné, ale drahé) to si prostě asi udělat nenecháš, nicméně já jsem na svých autech dělal a i na těch co prodávám...