Piper svody+výfuk

Re: Piper svody+výfuk

Příspěvekod dany v pát 17. dub 2009 11:23:56

Když ten výfuk přišel poprvé, vadil nám pouze rezonátor na B-pipe. Proto jsme se rozhodli pro variantu, kdy jsme na tom závodním autě nechali Piper svody a náhradu katu, B-Pipe a koncový tlumič se nechal udělat závodní. Zvuk je teď dost dobrej :) uvidíme až půjde ten okruhový CTR na brzdu. Bude to zajímavé srovnání, neboť 2.7RS má výfuk kompletní a ten okruhový závoďák bude mít letos také sériový motor, z finančních a časových důvodů. Jediné, co mi trošku na těch Piperech vadí je zpracování svodů, je pravda, že ten 2.7RS jsem nemontoval, takže když dorazil, neprohlížel jsem ho úplně detailně, ale náznak tohoto problému jsem viděl, ale protože se ten závoďák skládal až minulý pátek, nemohl jsem již 2.7RS na to upozornit a prohlédnout to pozorně.
O co jde? Příruba na svodech má sice správně sváry zvenku, aby nezmenšovali vnitřní průměr, ale bohužel poměrně velké množství svárů proteklo dovnitř. Tím náběh není optimálně hladký a poměrně dost ovlivňuje proudění výfukových plynů, navíc cca o 1mm zmenšoval vnitřní průměr. Není to vůbec nic tragického, viděl jsem daleko horší a osobně jsem si upravoval takto i svody od SuperSprintu :( . Tyto proteklé sváry se objevovali i na náhradě katu. Takže se vše vyhladilo a obrousilo a teď už to je úplně v pohodě, jen čas strávený úpravou svodů by se dal využít jinak :D zabralo to slabých pět hodin, sváry byly hodně pevné, což je další pozitivum...

Původní sváry ve vnitřním prostoru... (není to tak hrozné :) )

P3270017.JPG
P3270017.JPG (42.75 KiB) Zobrazeno 5372 krát

P3270018.JPG
P3270018.JPG (46.73 KiB) Zobrazeno 5373 krát


Po kompletním vyhlazení vnitřního prostoru svodů...
P3270038.JPG
P3270038.JPG (46.24 KiB) Zobrazeno 5372 krát

P3270039.JPG
Ta se narychlo bohužel nepovedla zaostřit :(
P3270039.JPG (37.51 KiB) Zobrazeno 5371 krát
Uživatelský avatar
dany
Administrátor
 
Příspěvky: 2458
Registrován: sob 13. pro 2008 20:41:16
Bydliště: Kladno

Re: Piper svody+výfuk

Příspěvekod Pepa 2,7 RS v pát 17. dub 2009 12:26:53

Dany: Díky za info k těm svodům... Na těch mých se ty proteklé sváry nebrousily, ale třeba to časem někdy doladím - teď to asi řešit nebudu... Neměli jste při instalaci těch svodů problém s velikostí děr pro šrouby? Na piper svodech prý byly ty díry užší asi o 2mm než jsem měl s původníma svodama a museli je prý trochu zvětšovat... Nebyl jsem u instalace a k tomu jsem technickej manťák, ale snad to říkám srozumitelně... ;)
Babo: Kravál? Smrad? Nevím, o čem mluvíš! :roll: Cítím jen vůni spáleného benzínu a konečně je to auto trošku slyšet - alespoň o tobě cyklisti vědí docela dlouho dopředu... :D A teď vážněji - při vytáčení auta je samozřejmě slyšet více výfuk... Při ustáleném tempu a pokusu o jakousi klidnější jízdu bych řekl je více slyšet to sání - ale popravdě cokoliv nad 120 kmh už pro cestování příliš není a to myslím snesu dost... ;)
Pepa 2,7 RS
 
Příspěvky: 113
Registrován: pon 15. pro 2008 21:30:48
Bydliště: Praha

Re: Piper svody+výfuk

Příspěvekod dany v pát 17. dub 2009 16:44:29

Já jen, že jsem ty svody doma neměl možnost důkladně prohlédnout, víš jaký to byl při předávání kalup :D takže právě ani přesně nevím, jestli tam ty proteklé sváry máš, ale jestli si dobře pamatuju, tak ano. U nás se při instalaci přijde na všechno, kluci jsou hold zvyklí skládat závoďáky a nic jim neuteče :twisted: (ne to byl jen příspěvek do soutěže o zlatý rýč :mrgreen: )
Problém při instalaci u nás nebyl, tak nevím...
Kravál? Problém při cestování nad 120km/h? Nejste pánové nějak zmlsaní? Nebo nemáte jiná auta? Vezmu někoho z Vás zase až pojedu do Zlína :lol:
Je to věc názoru, mě to osobně přijde adekvátní, jsem na závoďáky zvyklej a můj cesťák oproti závoďáku navíc ani nejezdí tolik pangejtem, tekže neslyším rány kamenů do kasle a pod. Takže mě to přijde OK, nemám s tím výraznější problém. Miluji, když slyším motor :twisted:
Uživatelský avatar
dany
Administrátor
 
Příspěvky: 2458
Registrován: sob 13. pro 2008 20:41:16
Bydliště: Kladno

Re: Piper svody+výfuk

Příspěvekod Marfi v sob 18. dub 2009 19:57:06

Jsem zvědavej na grafy az to vsichni porovnáme.A co ten společnej odjezd?Jsem pro ale ještě se neví kdy se na tu brzdu jede.
Uživatelský avatar
Marfi
 
Příspěvky: 213
Registrován: pon 15. pro 2008 12:39:26

Re: Piper svody+výfuk

Příspěvekod babo v ned 19. dub 2009 21:56:38

Hehe, na jazdu Tvojim autom Dany si spomina aj King a vravel, ze vsetko super, ale kvoli tomu vyfuku by po ceste z Prahy do Brna bol mrtvy uz pri Jihlave :) :) A to tiez znesie vselico :D :D Pravda ale je, ze je to o osobnych preferenciach.
To sanie ma zaujima, buduci rok uvazujem len dve, zatvorene carbon airbox - cize bud BMC CDA alebo GRUPPE M. Prva varianta zjavne robi kravalu az az, druha si nebude lepsia, ale jeden chalan od nas to planuje nahodit, tak som zvedavy
babo
 
Příspěvky: 566
Registrován: ned 14. pro 2008 21:45:36

Re: Piper svody+výfuk

Příspěvekod babo v ned 19. dub 2009 22:02:30

dany píše: Po těchto zkušenostech jsme ho ani ke Kaufimu nedávali...


preco sport kat neprejde emiskou mi je jasne (a to uz dlhy cas vynimocne - ale aj tak by som ho bral ako som pisal - zo skusenosti "smradovy" rozdiel je poznat ), ale vy ste ten Kaufimu ten JAS MOTORSPORT vyfuk nakoneic dali bez sport katu? Zaujimave... To je jedno, ale v tom by som sa fakt rad odviezol raz :)
A ako vyzera spracovanie toho ich vyfuku? Dobra praca? Domluva s talianmi asi mizerna, ale kvalita???... :)
babo
 
Příspěvky: 566
Registrován: ned 14. pro 2008 21:45:36

Re: Piper svody+výfuk

Příspěvekod dany v ned 19. dub 2009 22:06:22

Jednání úděsné, čekací doba 4měsíce...
Cena odstrašující...
Kvalita dobrá, lepší než ten piper, ale ne zase o tolik...
Uživatelský avatar
dany
Administrátor
 
Příspěvky: 2458
Registrován: sob 13. pro 2008 20:41:16
Bydliště: Kladno

Re: Piper svody+výfuk

Příspěvekod babo v pon 20. dub 2009 20:32:13

dany píše:Jednání úděsné, čekací doba 4měsíce...
Cena odstrašující...
Kvalita dobrá, lepší než ten piper, ale ne zase o tolik...


ja som tu cenu pozeral niekde na ich strankach, PEKLO :) Ropzraval som s chalanmi, co videli dost vyfukov a ze TODA je fakt super prevedenim. Tiez nie je ale zrovna lacna :) (aj ked oproti JAS je to levnota)
babo
 
Příspěvky: 566
Registrován: ned 14. pro 2008 21:45:36

Re: Piper svody+výfuk

Příspěvekod LK7R v úte 21. dub 2009 9:43:34

babo píše:To sanie ma zaujima, buduci rok uvazujem len dve, zatvorene carbon airbox - cize bud BMC CDA alebo GRUPPE M. Prva varianta zjavne robi kravalu az az, druha si nebude lepsia, ale jeden chalan od nas to planuje nahodit, tak som zvedavy


No tak to mas jeste jednu variantu - ITG Maxogen - karbon intake kit - viz moje auto v garazi na honda-club.cz.

GruppeM je best ale za nesmysl cenu. ITG je horsi o neco malo, ale je absolutne tiche a je resene primo tak jak ma ted nastavene Dany BMC CDA snorchl za baterii.
Honda CTR 7g K20A, TODA, KPRO, INVIDIA, ITG, 200+ HP http://www.honda-club.cz/forum/garage.php?mode=view_vehicle&CID=37
Honda S2000 AP2
Uživatelský avatar
LK7R
 
Příspěvky: 459
Registrován: pon 15. pro 2008 13:46:50

Re: Piper svody+výfuk

Příspěvekod babo v čtv 23. dub 2009 23:35:14

jj, cena GRUPPE M je fakt prehanka. Diky loko, jasne, ITG je este moznost, to je fajn niekto s priamou referenciou. Aj ked vyhoda GRUPPE M moze by v tom, ze na 8G je ako tak rozumna ECU len HONDATA REFLASH a ta bola ladena priamo s GRUPPE M. Dalsia moznost pockat, kym sa HONDATA popasuje s elektricky riadenou skrtiacou klapkou a spravi K-PRO aj pre CTR 8G, Civic Si a spol...
babo
 
Příspěvky: 566
Registrován: ned 14. pro 2008 21:45:36

PředchozíDalší

Zpět na Motor, ECU

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků

cron