jagy píše:Mohl by jsi Dany vice popsat 1.5way speru? Jake casti auta jsou vice namahane, v cem je slozitejsi na rizeni, atd. A celkove jake je jezdeni/chovani predokolky s timto LSD. Diky moc.
Myslím, že to zase tak lehce nejde... Nicméně to načrtnu...
Rozhodně jsou daleko více namáhané poloosy a převodovka celkově, kromě toho musí být silentbloky (jak na podvozku, tak na motoru a převodovce) v dobrém stavu, výrazně doporučuju PUR
Řízení je více náročné na řidiče hlavně kvůli krizovému jednání a návykům. Musíte si uvědomit, že auto je díky špéře 1.5way daleko méně nedotáčivé a není problém ho nastavit a vodit jako přetáčivé... Tudíž špatné reflexi, nesprávné brždění, špatně načasované ubrání plynu a špatná stopa, můžou lehce způsobit přetáčivý smyk...
Na druhou stranu může být auto takto výrazně rychlejší, ochotněji mění směr a chová se víc závodně. Vyžaduje plné nasazení řidiče a hlavně poměrně tvrdší zacházení, jinak to auto jakoby "nefunguje"...