Když ten výfuk přišel poprvé, vadil nám pouze rezonátor na B-pipe. Proto jsme se rozhodli pro variantu, kdy jsme na tom závodním autě nechali Piper svody a náhradu katu, B-Pipe a koncový tlumič se nechal udělat závodní. Zvuk je teď dost dobrej uvidíme až půjde ten okruhový CTR na brzdu. Bude to zajímavé srovnání, neboť 2.7RS má výfuk kompletní a ten okruhový závoďák bude mít letos také sériový motor, z finančních a časových důvodů. Jediné, co mi trošku na těch Piperech vadí je zpracování svodů, je pravda, že ten 2.7RS jsem nemontoval, takže když dorazil, neprohlížel jsem ho úplně detailně, ale náznak tohoto problému jsem viděl, ale protože se ten závoďák skládal až minulý pátek, nemohl jsem již 2.7RS na to upozornit a prohlédnout to pozorně.
O co jde? Příruba na svodech má sice správně sváry zvenku, aby nezmenšovali vnitřní průměr, ale bohužel poměrně velké množství svárů proteklo dovnitř. Tím náběh není optimálně hladký a poměrně dost ovlivňuje proudění výfukových plynů, navíc cca o 1mm zmenšoval vnitřní průměr. Není to vůbec nic tragického, viděl jsem daleko horší a osobně jsem si upravoval takto i svody od SuperSprintu . Tyto proteklé sváry se objevovali i na náhradě katu. Takže se vše vyhladilo a obrousilo a teď už to je úplně v pohodě, jen čas strávený úpravou svodů by se dal využít jinak zabralo to slabých pět hodin, sváry byly hodně pevné, což je další pozitivum...
Původní sváry ve vnitřním prostoru... (není to tak hrozné )
Po kompletním vyhlazení vnitřního prostoru svodů...