chcem sa stat majitelom Civicu Type R 8G a potrebujem vediet ako to je s udrzbou co sa tyka oleja , rozvodov ak sa vymienaju a prevodovky atd. vopred dik
a ete otazocka nemate problemy so svetlou vyskou lebo 125mm sa mi zda byt dost nizke. ako myslim to v normalnej premavke napr. parkovanie v podzemnych parkoviskach a tak. dik
Naposledy upravil Bllesk dne sob 27. lis 2010 14:10:48, celkově upraveno 1
A remen prislusenstva sa kedy vymiena? a kolko to stoji? prepacte ze sa takto stale vypitujem ale chcem o tom aute vediec vsetko pred tym nez ho kupim. a kolko vas asi tak stoji rocna udrzba staci len odhadom az si viem spravit odhad. vopred dik
Udělal jsem si kdysi výpočet pro rok 2008: Palivo: 193.000 Kč Ostatní (spotřebák (pneu, desky, olej), prohlídky, atd.): 95.000 Kč Pojištění: 40.000 Kč Celkem: 328.000 Kč Nájezd km: 56.000 km Celkem náklady na 1km: 5,85 Kč.
Ano, to asi sedí, u CTR si nemusíš dělat starost, co vydrží řemen a ostatní věci, ty vydrží neskutečně dlouho a v poměru k pneu, benzínu, olejům a poničeným věcem nevhodným zacházením (jako jsou synchrony, kolečka, spojka apod.) jsou to stejně zanedbatelné částky...
Takže nejvíc bude záležet na tom, jak se k autu budeš chovat, podle toho ti vydrží...
ty účty jsou ovlivněny výlety na okruh a náklady s tím spojenými, skutečnost je jiná, při běžném provozu ovšem, pojistku auta taky nemusíš mít na celou kupní částku vozidla jako Padam ... hlavně se těma číslama nenech odradit od koupi 8G CTR
Bori píše:Pro to auto se musíš rozhorovat srdcem, nikoliv rozumem. Ty účty Padama vypadají hrozně, ale je to absolutně v pohodě.
Když nechceš CTR používat k tomu, k čemu je určeno, tak bych raději doporučil jiné auto. Na cesťák je to tvrdý a krouťák to nemá nic moc, velký nízkoprofilový kola a krátká převodovka.
Je to auto pro zábavu za volantem => náklady tomu odpovídají. Ty čísla co napsal Padam jsou dost akurátní pro používání v ostřejším tempu a při návštěvách okruhů.