Nordschleife 25-26.9. + SPA 27.9.

Plánované a uskutečněné akce

Re: Nordschleife 25-26.9. + SPA 27.9.

Příspěvekod LK7R v sob 25. zář 2010 2:30:01

Auto připraveno :twisted: du spát, před osmou jsme s Wheelem tam jako na koni. :ugeek:
Honda CTR 7g K20A, TODA, KPRO, INVIDIA, ITG, 200+ HP http://www.honda-club.cz/forum/garage.php?mode=view_vehicle&CID=37
Honda S2000 AP2
Uživatelský avatar
LK7R
 
Příspěvky: 459
Registrován: pon 15. pro 2008 13:46:50

Re: Nordschleife 25-26.9. + SPA 27.9.

Příspěvekod LK7R v úte 28. zář 2010 21:09:50

Byla to paráda... Zítra snad nahodím videa na youtube. Organizace a kolektiv jako vždy na jedničku!
Honda CTR 7g K20A, TODA, KPRO, INVIDIA, ITG, 200+ HP http://www.honda-club.cz/forum/garage.php?mode=view_vehicle&CID=37
Honda S2000 AP2
Uživatelský avatar
LK7R
 
Příspěvky: 459
Registrován: pon 15. pro 2008 13:46:50

Re: Nordschleife 25-26.9. + SPA 27.9.

Příspěvekod Pepa 2,7 RS v úte 28. zář 2010 23:20:22

Souhlas s Lokem... 8-)

A po včerejšku vnímám toto video zatraceně jinou optikou... Ten chlapec to má dobře v p... :D

http://www.youtube.com/watch?v=kBmcjp-v ... re=related

Koukám na to a říkám si - je to vůbec možný? Absolutní respekt...
Pepa 2,7 RS
 
Příspěvky: 113
Registrován: pon 15. pro 2008 21:30:48
Bydliště: Praha

Re: Nordschleife 25-26.9. + SPA 27.9.

Příspěvekod Eso v stř 29. zář 2010 7:38:29

My s Alenkou se pridavame s maximalne pozitivnimi ohlasy, byly to neskutecne paradni ctyri dny ....uz se tesim na videa, obzvlast na lokovo jak se za mnou zene ve spa a rika si, kdyz to ma v p..i, tak ja taky a pak jsme byli malem oba v pr..li :lol:
NS pacient
Eso
 
Příspěvky: 149
Registrován: pát 17. dub 2009 14:06:08

Re: Nordschleife 25-26.9. + SPA 27.9.

Příspěvekod dany v stř 29. zář 2010 8:55:43

Řeknu Vám, vůbec jsem nečekal, že Eau Rouge je až tak složitá, tak do kopce, tak nepřehledná, ... zkrátka tak úžasná :D

Jsem naprosto unešen a po tomto zážitku už já asi do Brna nikdy nepojedu :D Vždycky jsem se tam nudil, jen na motorkách to bylo pěkné, ale nikdy jsem neměl tak rychlé auto, aby mi to nepřišlo jako takovej plácek pro malé děti... Široká trať, únikové zóny, ... ano je to bezpečnější, ale nudnější a když jsou svodidla daleko, přijde Vám to, že jedete obzvlášť pomalu, ... Stejně jsem se nudil na Slovakiaringu :( Motorky nebo pro rychlá auta ta se v Brně nenudí, co tedy ale může nabídnout průměrově rychlejší SPA oproti Brnu??? ... jsou to zatáčky, kde prostě záleží na tom, jaké máte srdce a ne auto :D...
Není to sice Nordschleife, ale já to řadím rozhodně hned blízko za ní, úžasné prostředí, svodidla blízko, velký pocit rychlosti a velký adrenalin... Pak dlouhá mezera, okruh v Mostě a zase mezera a další okruhy jako Pannoniaring, Brno, Slovakiaring, Hungaroring a další...

Vezmeme startovní rovinku (budu popisovat CTR7G s reálnou rychlostí GPS a ne tacho, můžete si připočíst
5% pro představu), na konci této rovinky jedu 160km/h a brzdím do ostré pravé na cca 55km/h většinou s ruční brzdou pro diváky (sice je to pomalejší, diváci nikde, ale pro ten pocit :D)... Zrychlujeme do EauRouge, ač se to nezdá, je to docela z kopce a auto se rozjíždí až na 193km/h, první zatáčku na plno můžete, ale EaquRouge mi prostě na plno nějde :D, přibržďuji lehce levou nohou na 170km/h a na plno do obrovského kopce, trošku mě to vynese, ale vlevo vedle zatáčky lze bez problémů projet "zkratkou", tak toho využívám a po výjezdu nahoru jsem překvapen, že levé obrubníky tratě jsou ještě asi 2metry od pravé strany auta :D opravdu do té zatáčky jedete "naslepo", vyjíždíme na rovinku, která je sice dlouhá, ale tak do kopce, že koncová rychlost je těsně pod 200kn/h, nicméně na brzdy můžete klidně jít až pod 100m, díky tomu dotáhnete rychlejší auta, co Vám na té rovince ujela... Brzdíme na 90km/h...
Přichází pravá a levá zatáčka se sto kilometrovou rychlostí a už srovnávám auto do pravé zatáčky, lehké brzdy zase na devadesátku, katnout obrubník a hurá do těžké, dlouhé pravé zatáčky. Jedeme k ní z kopce, takže auto jede až sto padesát a brzdí se ostře na 70km/h, v dlouhé pravé zatáčce nemáte vůbec grip a sedmdesáti kilometrová rychlost nejde překonat :D.
Přichází technická a krásná část, kousek rovinky na 120km/h, brzdy na devadesát a krátká těžká levá zatáčka, která Vám může hodně dát, nebo hodně ubrat... Zrychluji na 170km/h, srovnávám si auto do úžasné dvojité levé adrenalinové zatáčky, která má jako jedna z mála velkou únikovou zónu, nájezdová rychlost 130km/h a hned plyn, auto jde na hranici přetáčivého smyku a proto zhruba v polovině již musí mít řidič plný plyn, což Vás odmění přetížením 1.3G na semislicku a druhou zatáčku již projíždíte kolem stošedesáti a před další zatáčkou brzdíte ze 180km/h... Druhá úžasná pasáž...
Přichází pravo-levá kombinace s rychlostí okolo 100km/h s postupným zrychlením až na 140km/h, ale to už projíždíme devadesátkou pravou zatáčku, zrychlujeme na stodvacet a rovnám se do důležité pravé, která rozhodne, jak budu rychlý v poslední motorové pasáži, tady opravdu brzdit nemůžete, takže se nechávám vynést až na kraj obrubníků a naplno projíždím lehkou pravou a těžší levou zatáčku. Blížíme se stodevadesátkou do zrádné, ale rychlé levé zatáčky. CTR8G Vám jí asi projede celkem bez problémů, ale moje 7G s lehce přetáčivým setupem Vám ubrání plynu v zatáčce prostě neodpustí, je třeba tedy před zatáčkou správně srovnat auto do stopy, lehce ubrat a včas zatočit a na plný plyn 180km/h se zatnutými zuby (tak hrozné to zase není :D) jet vstříct dalšímu kousku (tuto zatáčku, pracovně zvanou Wheelmenova, si na videu ukážeme později...). Tady se dá zase hodně vydělat i přes krátkou další rovinku zrychlíte na 190km/h a dokážete se přitáhnout i daleko silnějším autům, která bez problémů vybrzdíte, přijdou totiž hodně ostré brzdy až na 50km/h a tohle hned tak někdo správně neodhadne... Na cílovou rovinku projíždím šnekovitou padesátkou pravo levou kombinací a zrychluji vstříct dalšímu kolu...
Důležitý poznatek byl, že na brzdy naše CTR nikdo nedostane, vadnutí nulové, brzdný účinek 100% a grip Falkenů výborný...
Přikládám graf z telemetrie mého nejrychlejšího kola, ale nejsou tam všude ty největší rychlosti, protože přeci jen člověka někdo většinou v zatáčce zbrzdí a tudíž se Vám nikdy nepovede ideální kolo, byl tam velký provoz. Takže jednou jste nejrychlejší tady a podruhé zase jinde... Takže nakonec hodnota mého ideálního kola by byla 3:06.65 podle telemetrie...


Budu doplňovat další časy:
Kaufi ... 2:53.10 ... maximálka 252 km/h tacho
Dany ... 3:07.80 ... maximálka 197,4 km/h GPS (206km/h tacho)
Petr ChW ... 3:12.20 ... maximálka 194,2 km/h GPS

lap metry.jpg

lap rychlost.jpg
Uživatelský avatar
dany
Administrátor
 
Příspěvky: 2458
Registrován: sob 13. pro 2008 20:41:16
Bydliště: Kladno

Re: Nordschleife 25-26.9. + SPA 27.9.

Příspěvekod Wheelman v stř 29. zář 2010 9:50:09

Poprvé na Ringu a určitě né naposled...
Super akce, super organizace, super kolektiv. Díky všem za super pár dní a velké díky LK7R za půjčení auta... Dovezli jsme to celý, i když bylo namále... :oops:

Ještě teď mám hladinu adrenalinu trochu někde jinde. Nurburgring naprosto neuvěřitelný a stejně tak SPA

To za mně ve stručnosti.

DÍKY!!
Uživatelský avatar
Wheelman
 
Příspěvky: 2
Registrován: stř 29. zář 2010 9:35:06

Re: Nordschleife 25-26.9. + SPA 27.9.

Příspěvekod Marfi v stř 29. zář 2010 11:43:46

MASAKR MASAKR MASAKR nic vic nejde napsat.
Super banda super organizace to je jasný.
Děkuji ESOVI za odtah(udělal jsem poloosu)Nikdy mě nenechal ve štichu a vždy pomoh díky!!!

O okruhu nemá cenu psát to musíte zažít a to samé o Nisanu Gtr.Mylsle sem že huba mi může vlát jen na matějské ale vlála mi i na okruhu v dolíčku:-)
SPA to byl okruh pro moje koně moc sem si to užl.
Už od včerejška se snažim nahrát vide:-(
Fotky jsou an facebooku.

Díky kluci za zažitek kterej patří mezi mé nej!!
Uživatelský avatar
Marfi
 
Příspěvky: 213
Registrován: pon 15. pro 2008 12:39:26

Re: Nordschleife 25-26.9. + SPA 27.9.

Příspěvekod Marfi v stř 29. zář 2010 12:23:34

Moje třetí kolo na Ringu:-)

http://www.youtube.com/watch?v=GC_qTC5ifes
Naposledy upravil Marfi dne stř 29. zář 2010 12:36:37, celkově upraveno 1
Uživatelský avatar
Marfi
 
Příspěvky: 213
Registrován: pon 15. pro 2008 12:39:26

Re: Nordschleife 25-26.9. + SPA 27.9.

Příspěvekod dany v stř 29. zář 2010 12:24:47

Videa a fotky dávejte sem...
Uživatelský avatar
dany
Administrátor
 
Příspěvky: 2458
Registrován: sob 13. pro 2008 20:41:16
Bydliště: Kladno

Re: Nordschleife 25-26.9. + SPA 27.9.

Příspěvekod Marfi v stř 29. zář 2010 21:20:09

Uživatelský avatar
Marfi
 
Příspěvky: 213
Registrován: pon 15. pro 2008 12:39:26

PředchozíDalší

Zpět na Akce

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků