Dany tu uz si riesil nejake diely na nastavenie geometrie per 8G? V anglicku uz ficia diely, pomocou ktorych sa da nastavit aj odklon na prednej naprave (nie len zbiehavost).
A tiez aj na zadnu napravu existuju nejake podlozky, ktore ak uz je vymlatena (ono lesenarska trubka, tam sa neda nastavit ani zbiehavost tusim ), tak ich vyrobia na mieru, aby to vratilo nastavenia do spravnych hodnot.
Dokonca 8G-cka maju vraj od vyroby napriklad casto nastaveny odklon prednych kol zle, pripadne nerovnomorene.
Osobne mne ked sa nastavovala geometria, tak sa mi vyrovnala zbiehavost presne, ale napriklad sa uz dostal uz zaklon osi riadenia o 3 minuty do nepovolenej hodnoty . Dalej odklony na pravej a lavej strane sa uz lisia klasika atd.
Takze celkom rad by som si to trebars buduci rok dal dokopy ( o to primarne ide, nepotrebujem nastavovat nejake sialene odklony a menit to stale na rozne okruhy, to by som zrejme potreboval unibally, ktore neviem ci na FN2 vobec uz niekto robi....). Maximalne je tak zmena este zbiehavosti naprav (no dobre, alebo skusti trosku odklon predny ) a zmenit trochu tu prirodzenu umyselnu nedotacavost auta, ktoru japonci podla mna spravili naschval (asi podla statistiky poctu rozbitych EP3 v europe ) .