Sám jsem si vzpomněl na jeden konkrétní příklad z praxe...
My co jezdíme semislick, máme za deště toho docela dost, za odměnu si můžeme dovolit za sucha nevídané svezení... Jenže třeba kámoš, který se s mým autem svezl za mokra řekl, že to je na zabití, částečně má pravdu, ale třeba na něm bylo vidět, že vůbec netuší, jak se na mokru k tomu autu chovat a proto je ten tréning strašně důležitej, protože Vy všichni už teď víte, co auto dělá, jak se k němu chovat, jak s ním zacházet a hlavně jak reagovat...
Mě osobně po loňském Pachfurthu rozhodně na mokru přibylo sebevědomí a rozhodně jsem jistější. Nerozhodila mě ani krizovka letos na jaře, když jsem převážel ze Zlína svoje nově zrepasované CTR a posledních 100km na dálnici před Prahou jsem měl slejvák jako včera ráno... Všude stála voda... V jedné zatáčce na dálnici byla už voda dost vysoká, že to můj sjetý vzorek nebral a celé auto se pomalu sunulo na svodidla... Naštěstí jsem nezazmatkoval, vzpoměl jsem si na jízdu přes kopec s tou dolní zatáčkou, jak tam vůbec nemám adhezi a musím opatrně, zmáčknul spojku a s milimetrovým otáčením volantu postupně donutil auto přeci jen zatočit a relativně v klidu to ustál, jak bych zareagoval bez toho tréningu nevím, ale mě to opravdu pomohlo...
Škola hrou