Ano, je to Know-How
, zkoušení na brzdě, testování a podobně...
... Zatím se nikdo neozval, že by ho to nějak hlouběji zajímalo, bylo to jen oznámení o tom, co je možné koupit a já k tomu jen podotkl, že záleží na tom, k jak upravenému autu to bude...
... Každopádně ten problém je daleko složitější a nelze ho jednoduše aplikovat obecně, vždy to vyžaduje originální jedinečný přístup, o který se snažím. Pokud mám něco řešit, musím znát přesně co v autě je, jinak je to věštění z koule a tomu se já osobně vyhýbám, navíc to je můj osobní názor, sice podpořený nějakými zkušenostmi, ale pořád jen subjektivní názor.
Pokud má auto zůstat na sériovém výkonu, případně výfuk bez svodů, pak je tato úprava možná. Výkon to sice asi moc nepřidá, ale určitě ho to nesníží. Důležité je si uvědomit (o tom jsem ale psal), že se do sání dostane daleko více nečistot a je třeba filtr měnit (případně čistit) častěji.
Dále jsem k tomuto podotkl již jednou, že je třeba začít od začátku a od podstaty. Pokud třeba chceš řešit teplotu nasávaného vzduchu, je účinější, případně vhodné, termostatické těsnění pod sání. Nikdo se toho nechytl, tak logicky uvažuji, že to nikoho nezajímá... To je vysvětlení k tomu "jde úplně o něco jiného", "u sání se řeší jiné důležité věci"
K tvé poznámce, že jsem nevysvětlil "nasáváni tam je z jiného důvodu", chci ještě dodat, že v mém minulém příspěvku to je myslím popsané dostatečně...
"Hlavní přínos, který ale vidím já, je více vzduchu v sání, tím rychlejší odezva při akceleraci. Díky náporu vzduchu se objeví v airboxu "přetlak", což je určitě více důležité, než ty 4st. teploty nasávaného vzduchu"
Zbytek je v příspěvku ... "od dany v úte 01. zář 2009 19:47:09"
Takže mě přijde, že se snažím dostatečně a pokud se někdo chytne a se zeptá konkrétně, vždy mu odpovím. Ale obecně rozebrat řešení sání je tak strašně složité a obsáhlé, že to je minimálně na jedno téma...