Když to tak čtu, můžu být rád, že jsem s ní držel krok
Bavili jsme se o tom a shodli jsme se, že potenciál té S2000 bude s mým podobný někde kolem 1:59 a oba doufáme, že to bude ještě lepší
Teď jsem koukal na logy z PerformanceBoxu a srovnání stop. Až mě děsí, jak to je podobné
Stopy se mění pouze podle možností předokola / zadokola.
Maximální rychlosti na cílové rovince jsou téměř shodné lehce pod 195km/h dle GPS (což je tachometrových cca 205)
Brzdy vycházejí lépe pro mě, akcelerace také, ale o poměrně málo. Jediné ztráty nabírám při průjezdech pomalejších zatáček, někdy je rozdíl rychlostí i 15km/h, vím, že jsem tam v prvních měřených kolech měl velké rezervy (a ke druhým jsem se díky vodě nedostal), ale nečekal jsem, že to je tolik. Pomáhá mi sice dřívější akcelerace, ale výsledná ztráta tam je.
Naopak mě překvapil průjezd rychlých zatáček naplno, kde auta jedou s rozdílem několika km/h a shodně dosahují přes 1,3G bočního přetížení
S2000
- akcelerační G - max. +0,35G (není to z nuly, tak je číslo nižší)
- decelerační G - max. -1,01G
- laterální G - max - 1,35G
CTR7G
- akcelerační G - max. +0,55G (není to z nuly, tak je číslo nižší)
- decelerační G - max. -1,33G
- laterální G - max - 1,38G
CTR8G
- maximální rychlost dle GPS 186 km/h
- akcelerační G - max. +0,36G (není to z nuly, tak je číslo nižší)
- decelerační G - max. -1,00G
- laterální G - max - 1,36G