Jedine mozna pouzit oblbovak lambdy - je to v podstate distancni trubicka co dostane labdu mimo hlavni proud vyfukovych plynu - ta pak si mysli ze katik funguje. Je to v podstate 4cm trubky s vnejsim a vnitrnim zavitem ktera se zasroubuje na misto lambdy a lamda se zasroubuje az do teto trubky. Doufam ze sem to popsal nejak srozumitelne.
Jenže to není na 100%, prostě občas tam stejně ten "špatnej" vzduch zabloudí a hodí to chybu. Když pak nevíš, jestli tohle je chyba katu nebo nějaká jiná na motoru, je to asi pak ještě horší než když svítí pořád...
U jiného auta, které ale mělo taky 2 lambdy, jsem to viděl řešit pomocí el. odporu, který se dal k 2. lambdě, tak aby se zkreslily hodnoty, které dává řídící jednotce. tak předpokládám, že by to mělo fungovat i tady.
Jasně, jde cokoli, teď je otázka, jestli potom můžeš na 100% věřit tomu, co budou říkat hodnoty na autě. Jsem zastánce, že je třeba vše udělat pořádně...
Jak se změní chování jednotky když vyhodnotí chybějící či nefunkční kat.? Klesne výkon, jelikož se bude jednotka snažit pouštět nižší emise ven nebo prostě výsledkem toho všeho bude jedno svítící čidlo na přístrojovce?
více méně jen ta kontrolka, ale přes ní zase neuvidíš, pokud by se vyskytnul jiný problém, takže tuto variantu nedoporučuju, jedině snad na krátké přechodné období...
no já si právě myslím, že to je snad skoro stejně velký (možná menší) jako ten "spacer" na prodloužení ne? Takže jde jen o to zda to funguje... chce to zkusit no