Tein Super Street Damper - CTR7G

Re: Tein Super Street Damper - CTR7G

Příspěvekod Gregy v pát 21. kvě 2010 21:06:17

Zdravim vsechny se stejnym postizenim :-)

Tenhle web znam uz dlouho, nicmene jsem se zaregistroval az dnes. Abych nezakladal zbytecne novy tema, myslim ze to muzu hodit sem. Jezdim v ITR, coz je moc fajn kara, ale vzhledem k tomu ze uz ma nejaky ten patek a najeto 170t km, je pomalu cas na novy podvozek se vsim vsudy. Uz mam nakoupeny temer vsechny novy ramena, silenty apod od Hardrace (viz priloha). Co jeste nemam zcela vyreseno je otazka podvozku. Mam nejaky navrhy, ale zatim jsem se nerozhodl. V podstate uvazuju o trech variantach:
1) Skunk2 PRO C
2) Tein Monoflex
3) Tein Super Street

ad 1) Na tenhle podvozek mam dobry reference od Aliena, daval ho na jednu ITR a udajne je fakt spickovej. Vicemene proti nemu nic nemam, sam jsem nad nim uvazoval a jeho doporuceni me v tom jen utvrdilo. Ja v tom vidim vyhodu ze stoji relativne malo (cca 31t) a udajne pro Tein Monoflex zcela rovnoceny souper, ma v podstate stejnou konstrukci a nastaveni vysky nezavisle na nastaveni "spring preload" pokud to rikam spravne. Pro me zatim volba c. 1. Zatim o nem nemam moc informaci, ale na nejakym US foru jsem cetl ze je spis pro "track use" a neni moc vhodny pro bezny pouziti.
2) Tein Monoflex - Tady jsem na nej cetl jenom chvalu od Danyho a navic verim tomu ze za ty prachy to nemuze byt spatny podvozek, konstrukce pokud se nepletu stejna jako Skunk2 PRO C. A jestli jsem to tady spravne procetl tak na bezny pouziti se da. Je sice trosku drazsi, ale myslim ze bych ty love navic jeste obetoval.
3) Tein Superstreet - v podstate takova nouzovka, ale podle toho co jsem cetl neni vubec spatny a taky jsem o nem velmi uvazoval. Nastaveni vysky uz je ale jine nez u predchozich dvou. Cena vice nez prijatelna.

A muj dotaz je: Jak to vidite vy? Nejaky zkusenosti a doporuceni? Jen zde uvedu na co chci auto pouzivat aby bylo jasny kam se orientovat s podvozkem. Neni to daily car, celou zimu stoji v garazi a v lete vetsinou taky, i kdyz ted s nim v lete jeste bezne jezdim. Nicmene po upgrade podvozku se z nej stane ryze vikendova zalezitost pro radost - uzivani si na okreskach, obcas okruh, nejaky vylety atd. Najezd rocne max. 10t km. Jeste bych se chtel zeptat jak je to s zivotnosti techto podvozku a co se da delat kdyz podvozek odejde - nejaka repase nebo neco. Docela me zklamalo o par prispevku vys jak nekdo psal ze po 30tkm sel podvozek do kytek. Cekal jsem zivotnost tlumicu cca 50tkm. Diky za cenne rady!
Gregy
Přílohy
DSC_0010_thumb.jpg
Gregy
 

Re: Tein Super Street Damper - CTR7G

Příspěvekod dany v pát 21. kvě 2010 22:00:02

Jen pár poznámek...

- Vzhledem k tomu, že Skunk2 dělá hlavně okruhové úpravy, podvozek bych pasoval spíš tam, nepřekvapilo by mě, stejně jako další komponenty ze států, že ten podvozek u nich nikdy ani na okresce nejel a pokud ano, tak ne víc než 90km/h, jsem trošku skeptickej...
- Nedá se předpokládat, že když jeden podvozek je na určitém autě super, automaticky bude super i na typově rozdílném autě.
- Já bych si po zkušenostech co mám, rozhodně věci, které potřebují údržbu a potřební materiál, ve státech nekoupil. Je třeba si zjistit, za jakých podmínek se dělají repase, kolik to stojí a jak dlouho to trvá. Bohužel japonsko je v tomto stejné... Kvůli těmto věcem jsem začal dělat věci co nejvíce ve své režii (a k podovzku TeinMonoflex si držím ještě jeden náhradní XYZ TarmacRally, který je pro změnu teď na tréningovém CTR Karla Pohnera)
Pár příkladů:
- Rotora ... již 2x jsem řešil problém s náhradními kotouči, ta cena je tak vysoká, že se lidem vyplatilo abych brzdy předělal na své kotouče...
- Stoptech ... teď se to zrovna snažím vyřešit, výborné designové brzdy, ale nefungují správně, všechno problém...
A teď třeba tedy podvozky:
TODA fightex ... dost špatně řešitelná repase, jak dostupností tak cenově
TeinSuperStreet ... Pepa dělal repase dvou předních tlumičů ... 15tis. kč a 4 měsíce bez tlumičů
TeinMonoFlex ... Můj rozlomený zadní tlumič po 13měs. (takže po záruce) a 25tis. km ... kompletní repase 33tis. a 4 měsíce bez tlumičů
TeinSuperRacing ... špičkový podvozek Michala na S2000 (pořizovačka 80tis.) ... kompletní repase 45tis. a 3 měsíce bez tlumičů, po roce a půl provozu a cca 15tis. km
Téměř neřešitelná repase u HR...
KW ... tu jsem měl na repase cca 2x ročně, první dvě sice bezplatně, ale třetí mi neuznali a repase by stála 15tis., tak jsem je normálně vyhodil... Jinak ačkoli to je "za rohem" repase trvala vždy tak cca 5 až 8 týdnů
Uživatelský avatar
dany
Administrátor
 
Příspěvky: 2458
Registrován: sob 13. pro 2008 20:41:16
Bydliště: Kladno

Re: Tein Super Street Damper - CTR7G

Příspěvekod Gregy v pát 21. kvě 2010 22:09:13

No tak to ziram docela. Takze to vypada ze koupim Tein Superstreet a kdyz se podela tak koupim novej, za ty love se to asi nevyplati repasovat.
Gregy
 

Re: Tein Super Street Damper - CTR7G

Příspěvekod dany v pát 21. kvě 2010 22:17:15

Tady je okopírovaný můj příspěvek, který jsem na toto podobné téma psal již na H-C, tak ať to nemusím sepisovat znovu. Jedná se hlavně pro demonstraci přístupu těch firem k úpravám...

K tomu uvedu jen tři příklady, fakt mě tyhle diskuse nebaví...

1) zrovna sání třeba jsem řešil s jedním renomovaným výrobcem, je jedno s kterým, protože dle mých zkušeností je to podobné. Řešil jsem právě nedostatek vzduchu nad 8500rpm a špatnou odezvu při prudkém přidání plynu. Dostal jsem odpověď, že tuto variantu netestovali a když jsem jim řekl, že problém je je v průměru potrubí, kterým se nasává vzduch, dostal jsem odpověď, že je to možné...

2) každou chvíli jsem řešil problémy s podvozky, že mi nevyhovuje charakteristika (moc měkké nebo tvrdé) nebo se to špatně při nějakých určitých propruženích. Většinou jsem měl problém na okreskách při rychlostech nad 120km/h. Všichni (včetně mého oblíbného Teinu) jen kroutili hlavou, odpovědí byli pak maily typu, podvozek není určen pro závodní účely, potom co jsem napsal, že takto jezdím normálně, kroutili jen nevěřícně hlavou a řekli, že toto nikdy netestovali. Stačí jako příklad??? V tomto vyčnívá jen KW, které mi napsalo, že když to funguje bez problémů v německu, kde se jezdí na dálnici neomezeně, tak je problém v mém autě, fakt odborníci, takže jsem jim poděkoval a napsal, že okreska trošku něco jiného a že si poradím sám... Naštěstí chvíli na to odešli přední tlumiče a bylo vymalováno (spíš vyhozeno)

3) brzdy, to je další kapitola. Tady jsem byl také okolnostmi donucen si děla vlastní vývoj, protože odpověď bremba, že jejich ne zrovna levné kity nejsou určené na okruhové závodění, ale jsou to street performance poté, co jednomu kámošovi praskly za 60min na okruhu po aplikaci závodních destiček, mi také vyrazila dech... A nemusíme chodit daleko, něco podobného se v pondělí stalo i Pipkovi na Rotorech kotoučích...


To všechno mě taky donutilo, abych si udělal svůj vývoj a nechám si brzdy i podvozky dodávat z taiwanu dle vlastních zkušeností je upravuji buď přímo tam nebo tady, tím si je sám servisuji a opravuji. Jen pro ilustraci. Podvozek Tein MonoFlex mi vydržel na autě přesně 13měsíců, než se přesně po záruce rozlomil jeden tlumič a dva začali téct. Repase trvala 4měsíce a stála mě 33tis... Který lepší podvozek bych si měl dát???
Uživatelský avatar
dany
Administrátor
 
Příspěvky: 2458
Registrován: sob 13. pro 2008 20:41:16
Bydliště: Kladno

Re: Tein Super Street Damper - CTR7G

Příspěvekod dany v pát 21. kvě 2010 22:21:25

Na ITR tyto podvozky nemám, ale CTR EP3 už mám doladěné dobře, jak SuperSport tak i Tarmac Rally a teď dolaďuji RacngSpec, který funguje na okruhu ale na kopci odskakuje, u FN2 mi dobře funguje SuperSport a dolaďuji TarmacRally atd.

viewtopic.php?f=8&t=284

Není to tak zančkové, ale ani tak špatné, hlavně se s tím dá pracovat a kompletní repase s úplně novýmičtyřmi tlumiči trvá cca 3 týdny a stojí cca 12tis včetně všech doprav a práce...
Uživatelský avatar
dany
Administrátor
 
Příspěvky: 2458
Registrován: sob 13. pro 2008 20:41:16
Bydliště: Kladno

Re: Tein Super Street Damper - CTR7G

Příspěvekod tomas v stř 02. čer 2010 9:35:40

troska oneskorena reakcia na repasie podvozkov:
k Fightexu musim dodat len tolko, ze som mal tlmice naspat za 4 tyzdne. Cena bola viac nez porovnatelna s ostatnymi....
tomas
 
Příspěvky: 29
Registrován: stř 03. čer 2009 14:55:49

Re: Tein Super Street Damper - CTR7G

Příspěvekod dany v stř 02. čer 2010 9:38:53

Takže je problém jen s pořizovačkou :( Je pravda, že za ty peníze se už dá sehnat repasovaný proflex, což už je zase jiný level, navíc repasovatelný levněji u nás během 14dnů, bohužel tohle ale platí zase jen u CTR7G...
Uživatelský avatar
dany
Administrátor
 
Příspěvky: 2458
Registrován: sob 13. pro 2008 20:41:16
Bydliště: Kladno

Předchozí

Zpět na Podvozek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků

cron