Celkom uz zacinam rozumiet geometrii, dokonca aj chapem, ze naozaj s presnostou 1/2 stupna na odklonoch a zbiehaovst snad uplne presne neni problem so spagatom, sublerou a vodovahou
V podstate ked si to clovek chce urobit doma, tak ma rpoblem len so suosostou (neviem aky je preto anglicky nazov, ale ide o to, ze keby auto bolo presne do obdlznika, tak sa moze NAPRIKLAD stat, ze lave zadne kolo presne kopiruje lave predne, ale zadne prave je vyosene proti pravemu zadnemu). Toto sa dnes na autach neda urobit rucne, aj ked Miro mi trebars ukazoval, ze na Rapide bololi dole na prahu pod dverami dve dierky a podla toho sa os dala urcit.
Ako sa potom uparvuje suoosot, aby bola dobre (na laseroch to samozrejem vidia)? Ked si clovek spravi doma geometriu, tak sa da suosost nastavit dodatocne bez pokazenia ostatnych hodnot?
Nie ze by som to chcel robit ja, mne sa na lesenarskej trubke stejne neda nastavit nic okrem zbiehavosti na predku