závodnické MOJO??...CHARAKTER...kouzlo:)

Co se jinam nehodí, nebo případně nevejde

závodnické MOJO??...CHARAKTER...kouzlo:)

Příspěvekod willy2.0 v sob 07. bře 2009 15:05:27

Jelikož sem měl tu čest řídit jak Megan R26,tak new STI,tak i třeba to new CTR8g...Povím vám to takhle,závodnicky(teda spíš) ....jestli to auto má charakter"...tak takhle na mě působí z posledních aut"...jen snad new STI,dá se s tím,ject hezky rozevlátě a i v menších rychlostech,se kupodivu na tuhle koncepci"bavíš...hravost mu nechybí rozhodně,to nechybí ani Meganu R26,ikdyž na první pohled auto vypadá neohrabaně a jak krabice:)STI nové bych tedy nezavrhoval,je civilnější,vada to však není,můj názor je takovej,že je to prima rodinný auto a taky tichej zabiják:)!!
Megane R26 mě moc překvapil,jak umí bejt hravej,poskakuje,klouže,je hravej pomalu jak malé Clio Sport ph1,pořád to máš krásně pod kontrolou a ikdyž střídáš zatáčky ve velkých rychlostech a ze strany na stranu,auto drží jak přilepený,to mě dost překvapilo,opravdu hrozně podrží,podrží moc,až tak,že se,už pomalu hledá limit,pořád si říkáš jak to ta krabice dělá sakra...to,už je trochu moc na mě:))!Megan má trakci na asfaltu snad ještě větší nežli new STI,asi takhle :o
Je to asfaltová zbran na okrsky,ikdyž je to předohrab,dík špére a super podvozku,kterej frantíci uměj,funguje moc a nesmysly se v tom jezdí neuvěřitelné,odkouří to hodně aut..A to i ve velkých rychlostech,či vracečkách pod plynem,kde bych čekal,že půjde ze silnice,drží zkrátka jak přilepenej!!
Ale působí na mě jak rychlí GTčko,s Danem sme se shodli,že se svezeš pěkně,ale charakter a pocit závodního auta z toho nemáš...To rozhodně z new STI ano,na tom jsme se shodli oba a když se shodnem my,je to prostě tak:))
Ale Megan"bude dlouho hodně dobrá předokola svý kategorie,vůbec předokola,která se špatně dohání...a ani zvuk výfuku,kterej hvízdá krásně opravdu,jak píštala,neurazí a dost mě bavilo na dovče tím dělat radost chorvatskejm domorodcům:))
Řeknu to takhle,když budu chtít pocit...pseudo čtyřkolu"...chtít turbo"...půjdu do Meganu R26,v sirius gelb,protože za zlomek nákládů,si šáhneš na výkony,trakci STI a EVA,aspon na okrsce,asfaltu:)Ale bližší je mi atmosféra motor:))Mazdu MPS,do týhle kategorie vůbec nepočítám a může mít klidně špéru a 270ps...
Nové STI,je dík new motoru,uhlazenejší,průběh výkonu je uhlazenější,což není,ale vůbec vada!
Když jsem jel v STI 02",to bylo auto vyloženě na bordel a opravdu rally,vzhledově respekt...paráda...ale na silnici mi to přišlo,jak traktor...co se týče motoru,jak silný TDI,jen zvuk mnohem lepší:)
Kopanec,na začátku,ale pak,už mi to nic neřeklo,jen rychlej traktor,je to auto na bordel,tam bude zábavné moc,na asfalt to nejni,proto jde každej do EVA,je líp ovladatelnější,všude,řízení super...Průběh výkonu lepší.
New STI proti starýmu,je tedy naopak příjemně hravý,fajn trakce,akorát,výkon odspod nahoru...Připomíná mi nástupem a průběhem všeho,dost Megan R26..nemusíš ject velkou hranu,aby ses bavil"...o starým modelu,to moc neplatí...New STI klouže ze strany na stranu a furt to máš krásně na noze"...Znovu řeknu,je civilnější,ale líbí se mi to:)Je to první STI,který bych chtěl!I vnitřek,konečně pěknej:)
Co se týče Focusu RS,myslím,si,že new Focus RS bude jen o malinko lepší jak R26 a na asfaltu,okrsce,s dobrým řidičem,to jistě veškerý STI" a i EVO",nechá za sebou...Dobře fungující předokola,dostatečně silná a zašpérovaná,funguje na asfaltu moc,vždy jsem říkal,že je to recept",koncepce",který fandím....Skvěle ovladatelný.
Co se týče CTR8g.Ted mě BABO"neposluchej..:)to je pro mě auto,kterýmu ze všech chybí pro mě,absolutně charakter...civil auto...civil auto,který dostalo,stejnej motor jak CTR7g,ale zábavu a pocit pěknej,z jízdy,nechalo na showromu"asi...Je to krutej názor,ale cejtím to tak.Zatím zklamání.Super motor,ale na mě moc civil vzhled" a vnitřek moc nadčasovej,moc higtech"...A hlavně mě naštvalo to nejdůležitější,když v prvních zatáčkách,kdy jsem to tam zvrhnul,jak jsem zvyklej,následovalo...tápání...tápání ve smyslu,kurna,tak co bude,kdy se to chytí,kam až se to sveze,jistota v nom,moc nejni,není to komunikativní auto,takovej neohrabánek...Nepotěší,ale ani neurazí.Pro mě absolutně,ale v základu nezajímavý.Věřím,že,hlavní pachatel je váha a to další nebude,ani,tak tuhá náprava,jak každej omílá,ale spíš vůbec naladění podvozku,to si říká o komplet výměnu(tohle uměj v Renaultsportu)...Nějakejma úpravama,se z toho určitě dá udělat slušný auto,ale charakter,kouzlo to pro mě nemá a to mě mrzí nejvíc:/
Takže to shrnu...Po tom co jsem vše řídil,ve mě zanechalo něco jen málo aut...aut,který jsou určený na okrsky",pro nás.
Jen málo aut má charakter",za kterej bych vraždil...pro mě je to Clio Sport ph1,2..pak CTR7g..
Auto,o kterým,řeknu,že se svezeš maximálně živelně,vyjezdíš se moc,je Clio Sport ph1,2...chybí mu výkon občas,ale je to,tak mrštný a hravý,na cup podvozku funguje dokonce moc,fenomenální.Je to klenot pro mě stále,bral bych ještě tedy Clio 182cup,nebo Trophy"!!
...CTR7g je rovněž super,skvělý auto v základu pro další ladění...Auto,který má neuvěřitelnej motorovej potenciál,mnohem větší jak v Cliu...podvozkově taky funguje,je neutrálnější na začátku,ale to vše dík tý zadní nápravě,dá se polemizovat jak je na tom na limitu,nad tím furt ještě přemýšlím,ikdyž hranu,jezdím...nezradí,ale pořád se na limitu hledám,hledám tu pořádnou jistotu...v Cliu to bylo daný,jakoby se nedostanu do úplého souznění,do rytmu(A TO TAKY ANGLÁNI NAPSALI!!:)...taky je malinko cejtit váha větší...Auto,když se utrhne ve velký rychlosti,je to mnohem nepříjemnejší jak v Cliu,to je kousavější taky,ale jakoby v menších rychlostech a okamžitě se srovná,okamžitě...pořád seš sžitej s tím prdítkem:)to je opravdu auto,o kterým řeknu,že je závodní---má fakt charakter,ale to napsali...opět i v Anglii(uznávám jen testy z Anglie,tam sou fakt nadšenci:)...CTR7g,Clio přebíjí,až,když je udělaný po vzoru jako má Dany,pak ano,pak je to maximální kára,maximálně funguje a vyžil bych se!!!!!!!!!!!!!!!!!!
...Dany mě za to nebude mít rád,ale Clio",je fantastický auto,kouzelný je na něm to,jak je nenápadný,s CTR zajedu,taky nesmysly,má neskonale lepší motor,převodovku a zpracování...ale od toho Clia až takovýhle svezení nečekáš..kolo by sis o něj neopřel",nedal bys mu moc šanci,když se podíváš na CTR7g...to je na něm pěkný! :D :o Ikdyž třeba Clio182"je moc pěkný i vzhledově pro mě:)
http://www.evo.co.uk/carreviews/evocarr ... _clio.html
V Autocaru,napsali:zatímco v Civicu Type-r je skvělá pohonná jednotka"okolo,které se točí celé auto a která,bohužel odhaluje občasné slabiny(podvozku) auta...pak v Cliu je motor a převodovka,jakoby z dodávky",motor silný,ale spíš pracant...leč pohonný ústrojí..slouží k odhalení perfektního podvozku!...TAK TOHLE JIM PODEPÍŠU!!!!
Závodnické MOJO",má pro mě Clio a věřte mi že vím o čem mluvím:)Ale i CTR je skvělý,jen mě,až tak nevtáhne do děje možná---
A TED MĚ UKAMENUJTE :D :D :D
na závěr video:porovnání...
http://www.youtube.com/watch?v=7taI8slbPq0
A TOHLE JE TAKY ZAJÍMAVÝ...FIFT GEAR...kdo vyhrál?tohle je hodně zajímavý video:)
http://www.youtube.com/watch?v=PY9e2cycvtU
obě auta jsou skvělý,fungujou,ale každý jde na to jinak no:)Na posledním videu se všichni shodnou na Cliu...Ale poslední test ke konci,ukáže,že Honda zajede o něco víc a jsou taky nadšený...Cejtím se stejně,nemůžu říct,vlastně,který je výrazně lepší.Obě jsou to skvělý auta!
Clio je svezení jak z čistí vody...stará škola"
Honda je lepší pohonným ústrojím...a taky tě pobaví"
vlastně je to nerozhodně:)Ale opravdu má pro mě Clio maličko větší kouzlo:)Ikdyž svý CTR miluju :D
Chtěl bych mít obě dvě :D :D :D
willy2.0
 

Re: závodnické MOJO??...CHARAKTER...kouzlo:)

Příspěvekod dany v sob 07. bře 2009 17:02:39

Jestli tě CTR7G nevtáhne do děje, tak asi jezdíš pomalu :D :D :D
Já s ním vyjedu na okresku (okruh nebo nějakou rozbitou okresku nižší třídy ani nejmenuju) a jsem spocenej až na prdeli, přičemž nemám na odpočinek nebo na nesmysly jak jsem vtaženej do děje. :lol:

Právě naopak mě do děje nedokázal úplně vtáhnout CTR8G a Clio vůbec ne :( . Asi s ním neumím jezdit :? Ale mě prostě vadí, že přidám plyn a nic se neděje...
Uživatelský avatar
dany
Administrátor
 
Příspěvky: 2458
Registrován: sob 13. pro 2008 20:41:16
Bydliště: Kladno

Re: závodnické MOJO??...CHARAKTER...kouzlo:)

Příspěvekod willy2.0 v sob 07. bře 2009 20:22:49

Když se jedu project,taky se nenudím,zeptej se Marfiho",byl jistě taky spocenej i na prdeli a to jsem jel na zimákách a s cizím-jeho autem(zeptej se ho:)A jedu v pohodě,hlavou a tak nějak je mi jedno jestli to rozbiju,prostě to tam strkám,protože auto funguje a důvěru v něj mám...Adrenalin se dostaví,až když zastavím,pak mám radost co jsem zas zajel...a oddychuju si adrenalin moc:)
Marfi napiš sem své pocity.....:)
Špatně si mě pochopil,CTR funguje bezvadně,ale Clio má ještě o hvězdičku víc u mě,co se týče,jistoty,zábavy v nom...Opravdu jo.Dokáže překvapit a ikdyž na to nevypadá,jede do zatáček moc a jistě",opravdu jistě"..
Vidíš to i na tom prvním videu,Clio to dožene v zátáčkách...Ale třeba výjezdy,už má CTR lepší,což beru jako plus a proto jsem do toho skočil
...Jde o tu jistotu..Clio komunikuje moc,je to tím jak je malý a jak je lehký,hodně dobrým nastavením podvozku(Proto věřím,že CTR8g půjde vylepšit)...CTR7g taky super,ale blbě se dostávám do rytmu,nebo radši řeknu pomalejš,po chvíly ok...
Já si nestěžuju s CTR jsem maximálně spokojenej a zajedu s tím nesmysl jako s Cliem,jen mám občas krizovku,což je normál a některé jsem v Cliu ustál,prostě ve větším klidu jakoby..
Co se týče tvýho auta,je skvělý,o tom jsem napsal dost,už,byl bych úplně spokojenej mít to a držel bych,už pusu :D :D
CTR8g je jasný,na tom se shodnem a k Renaultu prostě nemáš vztah,ale je to dobrej stroj,moc dobrej...
Jen je menší,ale o to je to v něm intenzivnější...:)
Obě jsou to skvělá auta,Civica mám rád,jen mi občas přijde,že se s ním hůř vejdu někam..Tuhle jsem vzal takovej horizontík,kde na něm to utáhne do pravý dvojky...lehká zatáčka,ale prostě kopeček,kde vylítnu 130km/h a nahoře držím,už plnej a volant vpravo,..S Cliem,pohoda,jen lehký dosednutí,poskočení zadku...ale klídek...Udělal jsem to s CTR a pěkně jsem si skočil a zadek,šel malinko víc do boku...
Zkrátka mi přijde,že CTR musím víc HLÍDAT-na limitech,co mi udělá,asi takhle...Zatímco s Cliem jedeš palici,ale furt,furt,to to auto dává,ty to dáváš...Není to velkej rozdíl,ale o tomhle bylo napsáno dost v anglickejch testech,kde obě auta maj rádi,ale to Clio,šlo nějakým způsobem víc podvozkově,je čitelnější fakt...i na mokru...
CTR taky,ale Clio je jistější...na obranu CTR,zas řeknu,že je sympatický,že se,svou živelností a čitelností Cliu takřka přiblížilo,ikdyž je auto pomalu o 200kg těžší a je vyšší...nemá tak nízko těžiště,to je mi dost sympatický a poklona,že to prostě funguje,dá se říct stejně...!!
Jak si napsal Clio,je motorově prostě slabší...a to mi pak vadilo no...To mi CTR vynahradilo moc a moc(hlavně potenciálme motoru K20A2!!!) a má super výjezdy,ale opravdu nedokážu říct,ano CTR je lepší výrazně,to neřeknu...je to věčná hádanka:)
Obě auta sou skvělý,Clio 182cup,bych bral k tomu:)a budu spokojenej:))A ještě EVO9:)
willy2.0
 

Re: závodnické MOJO??...CHARAKTER...kouzlo:)

Příspěvekod Marfi v sob 07. bře 2009 20:56:04

Taky si myslim že wily jezdí pomalu dneska sem ho já ROVINKOVEJ ZÁVODNÍK rosekal na motokárách :lol: tomu nebudete věřit ale moje přítelkyně jela jak on a on jí nechtěl pustit :mrgreen:
Uživatelský avatar
Marfi
 
Příspěvky: 213
Registrován: pon 15. pro 2008 12:39:26

Re: závodnické MOJO??...CHARAKTER...kouzlo:)

Příspěvekod dany v sob 07. bře 2009 21:39:22

Tak já to taky myslel jako prdel, že jezdí Willy pomalu, ale je to těžké, mě právě ta hravost CTR7G baví. Jistej podvozek je pro okruhové jezdce :D . Ne já v žádném případě nemyslím, že by bylo CTR7G nějak zákeřné nebo nečitelné. Všechny krizovky si způsobím sám tím, že jedu za limitem. Kdyby bylo řízení 7G stejné jako v 8G, byl bych spokojenější, ale jinak bych neměnil.
Opravdu nějak nemák k Renaltu takový vztah jako k Hondě. Myslím si, že podvozek není horší než v Cliu, osobně bych ten rozdíl přisuzoval pouze k hmotnosti.
Když budu porovnávat Clio a CTR v rally třídě skupiny N3, které jsou nejblíže k sériovým autům, musím dojít téměř k rovnítku. Rozdíl mezi nimi byl všude, ale vzhedem k tomu, že rally je všestrané, záleží tedy na profilu trati.
- Pokud byla trať motorová, mělo navrh jednoznačně CTR
- Pokud byla trať pomalá, z "rohu do rohu" a na brzdy, bylo to hodně vyrovnané s malou nadvládou Clia
- Pokud byla trať hodně rozbitá, zvládnul jí podvozek CTR většinou lépe
- Pokud byla trať rychlá po rovině nebo z kopce, na kvalitním asfaltu, mělo Clio díky nízké hmotnosti navrch
- Pokud byla trať na mokru, záleželo vždy na řidiči :)
Uživatelský avatar
dany
Administrátor
 
Příspěvky: 2458
Registrován: sob 13. pro 2008 20:41:16
Bydliště: Kladno

Re: závodnické MOJO??...CHARAKTER...kouzlo:)

Příspěvekod babo v sob 07. bře 2009 21:58:43

Hehe, mas to moc dlhe Willy :)

Ale CTR vs CLIO 182 podla mna tu je presny pohlad.... http://www.youtube.com/watch?v=d4-PI_rES6k A tam je aj to, co Ti kedysi vysvetloval Dany, ze Clio sice tiez pretacave je, ale na tej torzke to nikdy nie je uplne ono (to uz radsej uplne malicke auto typu Twingo RS). Zle sa to tam drzi... (kazdopadne ja pretacave smyky nemam rad, to patri tak na okruh, alebo ked niekto auto ma fakt neuveritelne v ruke a v prehladnej zakrute). Clio ale repsektujem, 172, 182 cup...
CTR 8G - viem na com som, neboj sa :) Aj ked vidim to trochu inak, ale nejak sa mi to nechce pisat :)
babo
 
Příspěvky: 566
Registrován: ned 14. pro 2008 21:45:36

Re: závodnické MOJO??...CHARAKTER...kouzlo:)

Příspěvekod dany v sob 07. bře 2009 22:12:19

Asi bych s tím taky souhlasil, je krásně vidět, jak to CTR drží lepší stopu, ačkoli Willy tvrdí, že podvozek je lepší v Cliu, taky bych největší rozdíl viděl v té torzce. Pokud si na ní zvykneš, těžko se Ti pak přechází zpátky na nezávislé zavěšení. Pokud se však ta torzka uthne, špatně se to na limitu řídí. 7G jde na limit lépe, víc varuje a člověk má pocit, že to dříve utíká, ale naopak má právě od auta větší čas na reakci. 8G si taky nechá víc líbit, ale já s ním nejsem rychlejší, protože mě na limitu jednou vypek, od té doby trochu bojím, protože ten limit nemůžu prostě s jistotou určit. Určitě neumím špičkově řídit a s 8G jsem tolik nenajel, ale přeci jenom bych chtěl trošku víc komunikace s podvozkem :(
S torzkou bude průměrný řidič (vůbec na nikoho nenarážím, myslím to obecně a psal jsem to i v testu) rychlejší než z nezávislým zavěšením CTR7G. Z toho opravdu mají lidé strah, protože začíná blízkost limitu dávat hodně hlasitě najevo a pokud člověk neví, že nesmí reagovat na "šeptání", ale pouze se připravit až přijde "řev", tak je opravdu pomalejší. Co si ale nechá líbit (i sériový) podvozek 7G je prostě úžasné ...
Dá se s ním s trochou cviku opravdu jezdit táhlý smyk jako se čtyřkolou. Hodně na tom trénuju, ale pořád to dobře neumím a občas to přeženu. Paradoxně mi to nejlíp jde na vodě :)
Uživatelský avatar
dany
Administrátor
 
Příspěvky: 2458
Registrován: sob 13. pro 2008 20:41:16
Bydliště: Kladno

Re: závodnické MOJO??...CHARAKTER...kouzlo:)

Příspěvekod willy2.0 v sob 07. bře 2009 22:24:19

JJ napsal si to moc hezky Dany,souhlasím...jak je na tom CTR vs Clio...zvlášt přirovnání k rallye",tam to tak jistě bude,fakt souhlasím,takhle jsem to nějak myslel...
ba dokonce,je to jasnej důkaz toho,že říci co je výrazně lepší,se vlastně nedá...
Zmíním se o Pepovi Čermákovi,který jel Příbram se sériovým motorem!!ve svém Cliu Sport,které je přestavěné z vrchů a vlastně na konci všech erzet,na konci rally,ztratil na Smékala s CTR,který jede hodně slušně jen 30sekund...To je hodně dobrej výsledek pro jezdce a auto,zvlášt,když mu chybelo zhruba 50ps :D Je to důkaz kvalit řidiče a Clia..
Neřeknu,že jistota podvozku patří na okruh...Clio je poddajné a funguje...Přirovnám to taky k rally Dane...
Kdysi Colinovi na Focusu RS,změnili něco na Subu,něco na zadní nápravě,aby auto mělo větší trakci.....Auto mělo zrychlit!!!
Colin měl ovšem pomalejší časy.............
Colin doslova,řekl,že inženýři to udělali,správně,ale že auto je rychlejší a on,už nemá takovej pocit soužití s autem...Že nekdy,je lepší udělat auto",jakoby pomalejší pro pilota,aby si jím byl jistej pěkně,když si sehranej s autem,seš si absolutně jistej tak pak letíš nesmysl...Já se osobně svezu,až za hranou a tak sem dost kritickej,na každej moment,kdy mi auto udělá co nechci...CHÁPEŠ jak to myslím,určitě,už..
Dovolím si říct,že,jedu hodně v CTR za hranou a rozdíly mezi ním a Cliem jsou malé,ale nějakým způsobem,cítím,že bych tohle,nebo tamto,dalo Clio stejně rychle,ba rychlejš a jistě,na druhou stranu,adrenalin je adrenalin a taky rád krotím... :D
Chápu,že je to dlouhý po mě Babo",ale najdi si ten čas:))
willy2.0
 

Re: závodnické MOJO??...CHARAKTER...kouzlo:)

Příspěvekod willy2.0 v sob 07. bře 2009 22:38:00

dany píše:Asi bych s tím taky souhlasil, je krásně vidět, jak to CTR drží lepší stopu, ačkoli Willy tvrdí, že podvozek je lepší v Cliu, taky bych největší rozdíl viděl v té torzce. Pokud si na ní zvykneš, těžko se Ti pak přechází zpátky na nezávislé zavěšení. Pokud se však ta torzka uthne, špatně se to na limitu řídí. 7G jde na limit lépe, víc varuje a člověk má pocit, že to dříve utíká, ale naopak má právě od auta větší čas na reakci. 8G si taky nechá víc líbit, ale já s ním nejsem rychlejší, protože mě na limitu jednou vypek, od té doby trochu bojím, protože ten limit nemůžu prostě s jistotou určit. Určitě neumím špičkově řídit a s 8G jsem tolik nenajel, ale přeci jenom bych chtěl trošku víc komunikace s podvozkem :(
S torzkou bude průměrný řidič (vůbec na nikoho nenarážím, myslím to obecně a psal jsem to i v testu) rychlejší než z nezávislým zavěšením CTR7G. Z toho opravdu mají lidé strah, protože začíná blízkost limitu dávat hodně hlasitě najevo a pokud člověk neví, že nesmí reagovat na "šeptání", ale pouze se připravit až přijde "řev", tak je opravdu pomalejší. Co si ale nechá líbit (i sériový) podvozek 7G je prostě úžasné ...
Dá se s ním s trochou cviku opravdu jezdit táhlý smyk jako se čtyřkolou. Hodně na tom trénuju, ale pořád to dobře neumím a občas to přeženu. Paradoxně mi to nejlíp jde na vodě :)


DANY..
Pokud se však ta torzka uthne, špatně se to na limitu řídí. 7G jde na limit lépe, víc varuje a člověk má pocit, že to dříve utíká, ale naopak má právě od auta větší čas na reakci. 8G si taky nechá víc líbit, ale já s ním nejsem rychlejší, protože mě na limitu jednou vypek, od té doby trochu bojím, protože ten limit nemůžu prostě s jistotou určit. Určitě neumím špičkově řídit a s 8G jsem tolik nenajel, ale přeci jenom bych chtěl trošku víc komunikace s podvozkem :(
Tak s tímhle naprosto souhlas,ale víš co je zajímavý,že u Clia,je torzka" a auto reaguje naprosto,strašně rychle a strašně rychle to dopředu víš a máš čas reagovat...a odsazuješ si u něj zadek i v kilu jak chceš!!
Dle mě je to taky o váze a nastavení podvozku...Clio má torzku,ale varuje ještě rychleji jak CTR opravdu..
Jinak nevěřím,že ještě trénuješ táhlý smyky,protože si dobrej jezdec moc:)...Musíš to mít v malíku a já to,dával,hned ,když sem se jel poprvý project..zas se vracím k tomu Cliu,ono mi ukázalo tu cestu...dalo mi prostor,kdy sem zjistil,že na limitu,začíná bejt auto teprv zábavný a mám pak ještě spusta času si to korigovat kam chci jak chci...a to o čem píšeš,je pro mě denní chleba a tak cejtím sebemenší chybky podvozku...to,že CTR občas záváhá...Řeknu to takhle o Cliu jsem řekl,že to snad ani nejde nabourat,ani na limitu,nikdy!!Ale CTR chybí malinko něco...Je skvělý,série podvozek,skvělej dá se ject hodně...
Ale spíš odladěnej na okruh...a tak je tvrdší a občas to odskočí víc,ač bych chtěl...chce to malinko poddajnost větší,cejtím,že je to tak,akorát na mě tvrdý,akorát ještě tak nějak poddajný...Jinak bych s tím pak,tak nezajel a zajel bych víc s Cliem,vracím se k historce s Colinem:)
willy2.0
 

Re: závodnické MOJO??...CHARAKTER...kouzlo:)

Příspěvekod dany v sob 07. bře 2009 22:50:21

Teď jen problém v tom, a o tom mluvím, co je skutečnost a co jen Tvůj pocit. Když ses svezl se zkráceným stálým převodem Marfiho CTR, taky bys neřek, že to má menší výkon, než sériové. Je to hodně o pocitech a pokud se to nezměří, jsou to jen dohady a já si myslím, že to je spíše Tvůj pocit. ;)
Torzka se při průjezdu tváří jakoby jistěji, ale neznamená to, že je to rychlejší... :?
Nemá cenu sem tahat nějaké historky z Rally, třeba Sedláček je pan řidič a ten by zajel dobý výsledek jen na třech kolech :) takže nelze určit, jak velký podíl na tom výsledku má auto a jaký řidič, vůbec se do toho nechci pouštět.
Poslední věc jen co uvedu, že ten subjektivní pocit je hrozná mrcha. Jednou jsme jeli opravdu na hraně, měli jsme dobrý pocit a čas byl pomalej a dostali jsme od ostatních nálož :D, Jindy jsme jeli naprosto v pohodě ani ne moc na hraně a měli jsme z toho opravdu pomalý pocit až deprese a čas byl úplně suprovej, nejrychlejší ve třídě :D prostě pocit = naprosto nedůveryhodné měřítko :roll:
Dokonce si naprosto živě pamatuju tři RZ:
- Rychlostka v dešti na blátě, prostě to klouzalo jak ..., nám se zdálo jak jedeme pomalu a špatně, v cíli jsme byli o 2s druzí za Vlašínem (ten byl hodně rychlý) a za námi byl Křížek s Tlusťákem s odstupem 45s!!! To ale nebylo všechno. Odpoledne jsme tu rychlostku jeli podruhé, tentokrát na suchu. Všichni se zlepšili téměř o minutu a my, i přes daleko rychlejší pocit, zajeli čas stejný !!!
- RZ na Bohemce, kdy pršelo téměř dva dny. První den pomalý pocit, ale vedení ve třídě téměř o 2minuty před Křížkem. Druhý den, dobrý pocit a nakonec sice vítězství ve třídě, ale druhý Křížek ztrácel již pouze 2s !!!
- RZ Troják na Valašce v mlze. Viditelnost cca 10m, takže bylo lepší jet pouze s obrysovými světly. V lese a při průměrné rychlosti 100km/h nic moc. Pocit úděsný, dost velký strach, jízda na limitu nebezpečí. Celý den jsme se tahali s Tlusťákem o vteřiny. Fantastický adrenalinový zážitek 15minut. V cíli první místo ve třídě o 1m 5s a dokonce 8 místo absolutně mezi všemi auty včetně WRC...
Jak se tedy lze na pocit spolehnout???
Uživatelský avatar
dany
Administrátor
 
Příspěvky: 2458
Registrován: sob 13. pro 2008 20:41:16
Bydliště: Kladno

Další

Zpět na Volný pokec

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků